728 x 90

کنوانسیون ایرانیان در کالیفرنیا؛ حمایت از قیام مردم ایران و کانون‌های شورشی و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت

کنوانسیون کالیفرنیا
کنوانسیون کالیفرنیا

روز شنبه ۲۱دی ۹۸برابر با ۱۱ژانویه ۲۰۲۰، کنوانسیون ایرانیان مقیم کالیفرنیا در لس‌آنجلس در حمایت از قیام مردم ایران و پشتیبانی از آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت برگزار شد.

در این گردهمایی که با حضور شخصیتهای آمریکایی پاتریک کندی، ژنرال جیمز کانوی، سناتور رابرت توریسلی، سفیر لینکلن بلومفیلد و پرفسور ایوان ساشا شیهان برگزار گردید، شرکت‌کنندگان و سخنرانان ضمن محکوم کردن شلیک موشک به هواپیمای مسافربری توسط نیروهای رژیم و حمایت از قیام مردم ایران و کانون‌های شورشی، به محاکمه و حسابرسی از دست‌اندر کاران کشتار مردم ایران فراخوان دادند.

 

پاتریک کندی:

آینده ایران با جوانانی که شما روی صحنه دیدید، روشن است. زمانی که سناتور توریسلی در مورد تاریخ برایمان صحبت کرد، من مشتاق بودم. زیرا همان‌طوری که او گفت، ما در یک لحظه تاریخی قرار گرفته‌ایم. آن جوانان و آن فیلمها به ما نشان می‌دهند که ما بیش از هر زمان دیگر در ۴۰سال گذشته به سرنگونی ملاها نزدیک شده‌ایم.

همان‌طوری شما از تاریخ درس گرفته‌اید، شاهد خروج نلسون ماندلا از زندان و رسیدن به ریاست‌جمهوری آفریقای جنوبی بودیم.

به این خاطر اینها را می‌گویم، زیرا مهم است بدانیم توسط دیگران در تاریخ چه چیزی به‌دست آمده است. من افتخار می‌کنم که خانم رجوی را کسی بنامم که نه فقط او را می‌شناسم، بلکه می‌ستایم، زیرا او یک قهرمان تاریخ معاصر علیه فاشیسم و توتالیتاریسم است.

همان‌طوری که سناتور توریسلی گفت، من در خط مقدم نیستم، بلکه آن جوانانی هستند که امروز جانشان را در سراسر ایران به خطر می‌اندازند. آنان قهرمانانند. آن شهدایی که طی دهه‌ها که ملاها بر سر قدرت بوده‌اند، آنها قهرمانان اصلی هستند که در خط مقدم نبرد هستند. ولی من و شما هم این شانس را داریم که تأثیرگذار باشیم. می‌خواهم بگویم شاید زمانی که هیتلر در قدرت بود، من نبودم، شاید وقتی هیروهیتو جهان را با تروریسم تهدید می‌کرد، من نبودم. شاید من در زمان دیکتاتوری شیلی، آرژانتین و آپارتاید آفریقای جنوبی نبودم. ولی امروز در یک سرفصل تاریخی دیگری هستم تا در طول زندگی‌ام سرنگونی یکی از سرکوبگرترین رژیمهای جهان را که بیش از هر کشور دیگری مردم خود را اعدام می‌کند، ببینم. من هستم تا سرانجام این رژیم را در زباله‌دان تاریخ ببینم.

می‌دانید، چه خوب است که این ملاها دیگر قادر نیستند بدون مجازات کشتار کنند. این مدیون شماست و این مدیون تکنولوژی جدید است که امکان انتقال تصاویر جنایات آنها را در اشرف ۱و لیبرتی و بیشمار نقاط دیگری که این رژیم ویرانی به بار آورده است، نشان دهد.

اگر هر کسی بگوید که این سلیمانی ارزش این‌که دنبالش برویم را نداشت، من با خودم می‌گویم ۱۱سپتامبر. آیا کسی اینجا ۱۱سپتامبر را به‌خاطر دارد؟

اما اگر شما بخواهید در دیکشنری دنبال کلمه تروریست بگردید، عکس سلیمانی آنجا خواهد بود.

ما باید خدا را شکر کنیم که قبل از این‌که او بتواند جانهای بیشتری از دوستان شما، دوستان من، آمریکایی‌ها و ایرانیها و سوریه‌ایها را بگیرد ما جلوی او را گرفتیم. فراموش نکنیم که او درست کنار اسد ایستاده بود هنگامی که او یک چهارم از جمعیت مردمش در سوریه را قتل‌عام کرد، و پول همه این اقدامات هم توسط رژیم‌ ایران پرداخت شد. به کارنامه رژیم ایران نگاه کنید. بگذارید که در نتیجه‌گیری بگویم، آنها نمی‌توانند جنایت سقوط هواپیمای اکراینی را بپوشانند، و البته در چند روز گذشته آنها تلاش کردند که این کار را بکنند. آنها به‌طور واقع بلدوزر آوردند و تلاش کردند، می‌توانید تصور کنید!؟ که در سال ۲۰۲۰، آنها بلدوزر آوردند و تلاش کردن که صحنه سقوط هواپیمای اکراینی را پاکسازی کنند. و به این شکل این تراژدی و آنچه را که با مسافران آن خط هوایی انجام دادند دفن کنند. شرم بر آنها، شرم بر آنها، شرم بر آنها، شرم بر آنها، شرم بر آنها، شرم بر آنها، شرم بر آنها، شرم بر آنها در همه مواردی که موفق شده‌اند آثار(جنایاتشان) را با بلدوزر بپوشانند. شرم بر آنها به‌خاطر همه اعضای خانواده‌های شما، آنهایی را که توانستند به‌قتل برسانند و(به این شکل) آنها را بپوشانند. به‌خاطر این‌که آنها بستگان شما را کشتند، آنها را زندانی کردند، شکنجه کردند و بعد آنها را کشتند. و اگر بستگان شما نبودند، کسی هم دیگر الآن از آنها نمی‌شنید.

 

اگر بخواهیم فشار را روی رژیم ایران حفظ کنیم، ما در برهه‌ای هستیم که باید تلاشهایمان را دو برابر کنیم. الآن نقطه‌ای است که نباید کوتاه آمد، ما نمی‌توانیم ضعیف عمل کنیم، وقتی با ملاها مواجه‌هستیم، آن هم همان‌طور که قبلاً بسیار گفته‌ام، در شرایطی که آنها در آسیب‌پذیرترین نقطه ۴۰سال گذشته خود هستند. ما باید تا ته خط برویم و ایالات متحده هم باید آن تحریم‌ها را ادامه بدهد، همان‌طور که پدر من تحریم‌های رژیم آپارتاید را ادامه داد. چرا که اگر فشار را حفظ نکنیم، آنوقت متأسفانه شاهد این خواهید بود که یک نسل دیگر هم باید با این ملاهای غیرقابل تحمل سر کنند. من یکی فکر می‌کنم که بیش‌از این تحمل آنها را ندارم! ما تا همینجا هم تصاویر انسانهای زیادی را روی این دیوار داریم.

 

ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر بمانیم. هر روزی که می‌گذرد، تعداد بیشتری از مردم، توسط ملاها که می‌خواهند خود را بر عرصه قدرت حفظ کنند، کشته و اعدام می‌شوند. لذا من امروز می‌خواهم از همه شما به‌خاطر این‌که اینجا هستید تشکر کنم. و این برای من افتخاری بوده است که برای نزدیک به یک دهه شاهد همه آنچه گذشته تا قضایا در ایران به اینجا برسد، باشم. و اینها به‌خاطر سازمان مجاهدین خلق بوده است. به‌خاطر همه شما بوده‌ است که با این کمپین اطلاع‌رسانی که روبه ایران به‌راه انداخته‌اید و تبادل آنچه که در حال اتفاق افتادن است.

و حالا آنها دارند به مبارزه‌ خودشان از تیرانا برای تهران ادامه می‌دهند. آیا خوشتان نمی‌آید تیرانا برای تهران! چقدر عجیب است؟ که شما ایرانیانی را دارید که از تیرانا برای یک تهران جدید می‌جنگند. اما من می‌خواستم از همه شما به‌خاطر همه آنچه انجام داده‌اید که این آرمان را به پیش ببرید تشکر کنم. به‌خاطر این‌که این آرمان فقط یک آرمان ایرانی نیست. این آرمان حقوق‌بشر است. همان‌طور که دکتر مارتین لوتر کینگ گفت، هر تهدیدی علیه عدالت در هرکجا،‌ تهدیدی علیه عدالت در همه‌جاست. و این هدف مشترک همه ماست. شما نباید تنها ایرانی باشید که در مورد بزرگترین تمدن بشری اهمیت بدهید. شما نباید اهل ایران باشید، تا برای مردم ایران آزادی بخواهید. همه ما عضوی از پیکر یکدیگر هستیم. و من خوشحالم که من با همه شما هستم. خیلی متشکرم.

 

سفیر لینکلن بلومفیلد؛ مدیرکل پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در امور سیاسی و نظامی:

ما امروز اینجا هستیم تا پیامی به زنان و مردان شجاعی بفرستیم که برای کرامت، موقعیتها و حقوق بنیادین بشر در ایران ایستاده‌اند. می‌خواهم با ادای احترام و ارائه حمایت خودم از مردم ایران برای درخواست برحقشان شروع کنم که اجازه داشته باشند در آزادی زندگی کنند. من از واشنگتن دی.سی به لس‌آنجلس آمدم و در آنجا همه دارند درباره ایران صحبت می‌کنند. این چیز خوبی است. ما باید در مورد ایران صحبت کنیم. وقتی به شما می‌گویم رژیم تهران نمی‌خواهد آمریکایی‌ها روی آنها تمرکز کنند من را باور کنید، چون هر چه بیشتر ما روی دیکتاتوری آخوندی در تهران تمرکز کنیم، هر چه از نزدیکتر به این نگاه کنیم که آنها چطور توانستند بر کشور بعد از انقلاب مسلط شوند و ۴۰سال در قدرت بمانند. ما روشن‌تر می‌بینیم که چطور این رژیم جنایت خودش علیه جامعه بین‌المللی و علیه هر ایرانی که از حاکمان خود سرپیچی کرده را مخفی کرده است.

 

ما تشخیص خواهیم داد که برای سالهای زیادی، به واشنگتن یک تاریخ غلط در مورد ایران و آن ایرانیان اصولی که برای آزادی و یک دولت دموکراتیک ایستاده‌اند گفته شده است. فکر می‌کنم می‌دانید دارم درباره چه چیزی صحبت می‌کنم. اینجا در لس آنجلس، ما هزاران کیلومتر با واشنگتن و چند هزار کیلومتر با ایران فاصله داریم. ولی اجازه ندهید این کسی را بفریبد. حدس می‌زنم که افراد زیادی در این سالن، در ایران زندگی کرده و سرکوب رژیم را تجربه کرده‌اند.

 

دوستان من، من سال‌ها در موضع سیاست‌گذاری در پنتاگون، کاخ‌سفید و وزارت‌خارجه خدمت کردم. من بمب‌گذاری سفارت آمریکا در لبنان و بمب‌گذاری با کامیون در مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت را دیدم که ۲۴۱نظامی آمریکایی را کشت. من گرفتن گروگانهای آمریکایی، ربودن هواپیمای آمریکایی، قتل افسر آمریکایی که در سازمان ملل خدمت می‌کرد، مین‌گذاری خلیج‌فارس، و بمب‌گذاری تاریخی و قتل در آرژانتین، در آلمان، ژنو و پاریس و بسیاری از جاهای دیگر را دیدم که این رژیم را خطرناکترین و مخرب‌ترین رژیم در جهان کرده است.

 

دهها سال بعد، چه چیزی می‌بینیم؟ ایران اخیراً به‌عنوان حامی شماره یک دولتی در جهان برای سی و پنجمین سال متوالی معرفی شد. امروز، این رژیم شهروندان خودش را بیش از هر کشور دیگری به‌صورت سرانه بدون دادرسی عادلانه اعدام می‌کند. و ما یک مشخصه بسیار مهم دیگر را می‌بینیم. افرادی که امروز این رژیم را اداره می‌کنند همان افرادی هستند که مستقیماً مسئول تمامی تجاوزات و جنایات حاکمان ایران در طول سالیان بوده‌اند. که باید یک روز به‌زودی باید مسئول شناخته شوند.

 

من یک پیام برای همه جوانترهای ایرانی دارم که در لیست حقوق بگیران قضاییه یا پاسداران هستند. رؤسای شما به‌خاطر جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت مقصر هستند. مردم ایران خواستار آزادی هستند. حاکمیت ایران متعلق به مردم است نه دیکتاتورهای فاسد که از شما استفاده می‌کنند که در قدرت بمانند. رهبران از مردم می‌دزدند.

 

در مورد حمله هواپیمای بی‌سرنشین آمریکایی در روز ۳ژانویه (۱۳دی) که قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس را کشت، مقامات و کارشناسان و خبرنگاران رسانه‌یی در واشنگتن در مورد این فرد خیلی صحبت کرده‌اند؛ همان‌طور که ما امروز کردیم. آمریکایی‌ها دارند بیشتر متوجه می‌شوند که چطور سلیمانی سربازان آمریکایی در عراق را برای سالهای زیادی هدف می‌گرفت.

مأموریت سلیمانی چه بود؟ او پروژه خمینی را انجام می‌داد که یک خلافت شیعه تا آن سوی دریای مدیترانه ایجاد کند که ولی‌فقیه در رأس آن باشد. به این دلیل است که رژیم ایران حزب‌الله را ایجاد کرد و آن را یک عامل غیردولتی شدیداً مسلح در لبنان کرد و به دروغ ادعا کرد که یک جنبش مقاومت در برابر اسراییل است. و امروز در خیابانهای بیروت مردم خواستار پایان دخالت مخرب رژیم ایران و رهبران فاسد که اجازه داده‌اند این اقدام صورت بگیرد هستند.

 

چرا نیروی قدس به دفاع از بشار اسد در سوریه در سال ۲۰۱۱شتافت در حالی که معترضان خواستار اصلاحات دموکراتیک و پایان سرکوب وحشی اسد بودند؟

این موضوع من را به عراق می‌کشاند. سلیمانی سه شبه‌نظامی اصلی در عراق را اداره می‌کرد که بسیاری از شما به‌خوبی می‌دانید. رهبر شبه‌نظامی عراقی کشته شده به همراه او یک هفته پیش، ابو مهدی مهندس، رهبر کتائب حزب‌الله بود. این گروه شبه‌نظامی عراقی پشت ۷حمله مرگبار علیه مجاهدین خلق در قرارگاه اشرف و بعد کمپ لیبرتی بود.

 

شاید باید به واشنگتن یادآوری کنیم که سلیمانی و مهندس بیش از ۱۰۰نفر را کشتند که کارت هویت افراد حفاظت‌شده صادر شده توسط ایالات متحده آمریکا را حمل می‌کردند. و برخی از افراد فاسد ارتش عراق این قتلها را با استفاده از سلاحهای آمریکایی که ما به دولت عراق داده بودیم انجام دادند.

اجازه بدهید با معترضان در بغداد و اپوزیسیون دموکراتیک در سوریه از جمله همه سوریهای بی‌خانمان شده و مردم لبنان بایستیم. سلیمانی رفته است. بگذارید آرزوی خمینی برای یک خلافت را یکبار و برای همیشه شکست دهیم.

 

در مورد سایر چهره‌های برجسته نظیر رئیس قضاییه ابراهیم رئیسی یا وزیر دادگستری علیرضا آوایی، یا وزیر سابق دادگستری روحانی، مصطفی‌ پورمحمدی، چطور؟ اینها و سایر چهره‌های ارشد رژیم همگی باید در دیوان عدالت بین‌المللی به‌خاطر نقششان در فرستادن ۳۰هزار زندانی سیاسی به پای چوبه‌دار در تابستان و پاییز ۱۳۶۷محاکمه شوند.

ما شاید وزیر خارجه ظریف را این روزها در تلویزیون دیده باشیم که به آمریکا در مورد رعایت قوانین بین‌المللی درس می‌دهد. من می‌خواهم بدانم چرا یک خبرنگار از آقای ظریف نپرسیده چرا سفارتخانه‌هایش در اروپا به‌عنوان مجرای مخفی عملیات تروریستی در ظرف دو سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته‌اند که توسط مجریان قانون در دانمارک، بلژیک، فرانسه، آلمان، اتریش و آلبانی دستگیر شده‌اند. ما باید دادن یک کانال باز تبلیغاتی به رژیم که به سمت واشنگتن است را متوقف کنیم. زمان آن است که این رژیم، تندروها، اطلاح طلبان و یا هر چه اسمشان را بگذارید مسئول همه این جنایات شناخته شوند.

 

خانمها و آقایان، چهار دهه دروغگویی، فریبکاری و حملات مخرب که نظم جهانی قانونمند را تضعیف می‌کند، توسط رژیم ایران بسیار زیاد است. چهار دهه شهروندان بی‌گناه ایرانی، زنان، مردان و حتی نوجوانان، به زندان برده شده، شکنجه شده و اعدام شده‌اند بس است.

ما همه می‌دانیم که چه کسی برای این دستور کار برای سالهای زیادی ایستاده است، مجاهدین خلق ایران، شورای ملی مقاومت ایران به رهبری مریم رجوی، و مردم ایران همین چیز را می‌خواهند. بگذارید همه با آنها بایستیم. بگذارید حقیقت را در مورد جنایات این رژیم و فراخوان برای عدالت واقعی روشن کنیم. و بگذارید سرانجام کابوس رژیم ایران را یک بار و برای همیشه خاتمه دهیم.

ایران آزاد می‌شود. متشکرم.

 

ژنرال جیمز کانوی

از استقبال گرم شما متشکرم. از فرصت بودن با شما در این بعدازظهر متشکرم. همراه با دیگر سخنرانان من تابستان گذشته این فرصت شگفت‌انگیز را داشتم که به دیدار اشرف سه در آلبانی بروم. بسیار عالی بود. شما به این افراد افتخار خواهید کرد. آنها این کمپ بسیار حیرت‌آور را در حاشیه شهر بپا کرده‌اند. آنها خودشان را با محیط و شرایط آنجا منطبق کرده‌اند. همان‌گونه که انتظار و امید می‌رفت. وزیر دفاع [آلبانی] به من گفت که این دولت از آن‌چه که اتفاق افتاده و نقطه‌ای که امروز هستیم خرسند است. باید به شما بگویم که شرکت در برخی از جلسات و شنیدن تجارب افرادی که در اشرف و لیبرتی بودند قدری سخت بود. ما از میان یادبود شهدا عبور کردیم. ولی روحیه آنها قوی بود.

شش ماه شگفت آوری از زمان دیدار ما (از اشرف سه)‌ گذشته است. رژیم ایران به‌لحاظ اقتصادی هم‌چنان وضعیت آشفته‌ای دارد.

سلسله تظاهراتی در ایران بوده است. تظاهرات در بیش از ۱۹۰شهر در ایران. تظاهراتهایی در لبنان و حتی تظاهراتهایی در شهرهای جنوبی عراق. که صادقانه بگویم برایم تعجب‌آور بود. به‌طور سنتی، این شهرهای شیعه مانند بصره و حله و ناصریه حامی نفو‌ذ ایران در دولت خودشان بودند ولی دیگر این‌گونه نیست. اصطکاکهایی بین امضا کنندگان اروپایی توافق اتمی و ایران بوده است.

چند هفته قبل عمداً یا سهواً ً ملاها از مرز سرخ عبور کردند، وقتی که اجازه دادند نیروهای نیابتی‌شان پیمانکار آمریکایی را کشته و ۴سرباز آمریکایی را مجروح کنند. و سپس در ادامه به سفارت ما حمله کردند. و این حداقل تابه‌حال به مرگ قاسم سلیمانی انجامیده است.

من اولین بار اسم سلیمانی را در سال ۲۰۰۴ شنیدم. مرکز فرماندهی‌ من در بیرون شهر فلوجه قرار داشت. عناصر اطلاعاتی به ما می‌گفتند فردی با گروه اوباشانش از ایران وارد عراق شده‌ است و آنها با خودشان همان‌طور که گفته می‌شد سلاح جدید وحشتناکی آورده‌اند. تخمین زده می‌شود که او و این بمبهای کنار جاده‌یی مسئول مرگ بیش از ۶۰۰سرباز آمریکایی و ائتلاف در بغداد و اطراف آن بودند.

بهترین گزینه موجود برای ما، برای ایران، برای جهان، تغییر از درون است. و این البته همان جایی است که شما وارد می‌شوید رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های بین‌المللی حجم عظیم پولی که آخوندها به بانکهای سوئیس و مالزی ارسال می‌کنند را افشا کرده‌اند. در حالی که خانواده‌های فقیر ایرانی در تلاش برای سیر کردن خانواده‌هایشان هستند

شش ماه گذشته پر از حادثه بود پس می‌شود حدس زد شش ماه آینده چگونه خواهد بود. به‌عنوان کسی که آموزش دیده تا چنین موضوعاتی را مورد بررسی قرار دهد، من به شما می‌گویم که شتاب در سمت شما است. من نسبت به آن‌چه ممکن است طی شش ماه آینده اتفاق بیفتد دلگرم هستم. دست کم به میزانی. زیرا فکر نمی‌کنم آخوندها هیچوقت این‌قدر ضعیف بوده‌اند.

پس خانم‌ها و آقایان، من هم مانند بقیه به شما توصیه می‌کنم این پیام را در برابر هم میهنان خودتان قرار دهید، که مردم باید هر قدر می‌توانند به خیابانها بریزند. و این کاری است که وطن‌پرستان انجام می‌دهند. پس من به شما توصیه می‌کنم که پیام را به هم‌میهنان خود در ایران برسانید و به آنها کمک کنید درک کنند که راه بهتری برای زندگی کردن و بزرگ کردن فرزندانشان وجود دارد.

خدا همه شما را حفظ کند.

 

دکتر اشرف زادشیر – سرپرست آموزشگاه پزشکی در مرکز پزشکی ابریگال کالیفرنیا

خانمها و آقایان

میهمانان عالیقدر افتخار بزرگی است برای من که امروز در همبستگی با قیام ایران به شما می‌پیوندم. من به زنان و مردان شجاعی که در راه آزادی در ایران به‌شهادت رسیدند درودمی‌فرستم. هم‌چنانکه خانم مریم رجوی با بیانی شیوا گفتند آنها گلهای نسلی شورشی بودند که پایه‌های رژیم جنایتکار حاکم بر ایران را به لرزه درآوردند. مردم ایران بیش از یک قرن برای آزادی و دموکراسی مبارزه کرده‌اند. ما قیمتی سنگین را با همه شهیدان و همه شکنجه شدگان و همه دستگیر‌شدگان پرداخته ایم. ما حاکمیت دیکتاتوری نظامی شاه را قبل از این‌که توسط مردم شجاع ایران سرنگون شود تجربه کردیم. اگر‌ چه انقلاب ما توسط ملایان ربوده شد جنبش مقاومت به حیات خود ادامه داد. قیام سراسری اخیر جای شکی باقی نمی‌گذارد که فاشیسم مذهبی در آستانه سقوط است. اینک سؤال این است که به‌دنبال آن چه خواهد شد. آینده ایران پس از سرنگونی رژیم چه خواهد بود. پاسخ در طرح ده ماده‌ای خانم رجوی است. به‌خاطر طرح اوست که شاهد گسترش فوق‌العاده کانونهای شورشی در ایران هستیم. به‌خاطر طرح اوست که شاهد گردهم آمدن سه نسل از ایرانیان هستیم که به آزادی ایران فرا می‌خوانند. طرح مریم رجوی نماد امید ایرانیان

صرف‌نظر از عقاید مذهبی یا ریشه‌های قومی است. ما آینده خود را در طرح او میابیم

پلتفرم او نه تنها به مردم تصویری از ایران آزاد می‌دهد بلکه به همه ما نیرو می‌دهد که هر چه را که در توان داریم در راه سرنگونی رژیم و برای مشارکت و کمک به بازسازی وطن محبوبمان در ایران بگذاریم. من عمیقاً به فراخوان او برای ایران آزاد متعهد هستم و اطمینان دارم که شاهد جارو کردن رژیم آخوندی توسط مردم ایران خواهیم بود - به‌زودی.

متشکرم

 

امیر عمادی

من اینجا در مقابل شما به‌عنوان یک شاهد زنده از لیست طویل قربانیان سلیمانی ایستاده‌ام زیرا او پدر من علی اصغر عمادی را به همراه ۵۱تن از دوستانش در سال ۲۰۱۳ در کمپ اشرف در عراق به‌قتل رساند، او یک جنایتکار جنگی بود. من می‌خواهم این را بگویم که جهان بدون نفر دوم خامنه‌ای مکان امن تری است.

مرگ سلیمانی توسط میلیونها تن از مردم جشن گرفته شد که شاهدان خشونت و ترور بوده‌اند، اجازه بدهید بگویم که او فرماندهی سپاه پاسداران و سپاه قدس را در سرکوب قیامهای ۲۰۰۹، ۲۰۱۸ و حتی چند ماه قبل در ۲۰۱۹ به‌عهده داشت، آنها تظاهرکنندگان و مردم بیگنانه را به‌قتل رساندند، آنها هزاران نفر را مجروح کردند، هزاران نفر را دستگیر کردند، قتل سلیمانی رژیم ایران را ضعیف کرده است. خامنه‌ای را ضعیف کرده است، ما الآن این فرصت را به‌دست آورده‌ایم که مردم خودمان که علیه رژیم ایران بپا خواسته‌اند را حمایت کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7004db9c-8c23-4f9a-9f8d-6e377f16e251"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات