728 x 90

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان ولایت فقیه بزرگترین دشمن اسلام، صلح و برابری -سخنرانی شخصیتها - قسمت اول

کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان
کنفرانس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان

کنفرانس به مناسبت ماه مبارک رمضان

ولایت فقیه بزرگترین دشمن اسلام، صلح و برابری

متحد با قیام ومقاومت ایران برای جمهوری دموکراتیک

 

سخنان خانم مریم رجوی

و شماری از نمایندگان پارلمان کشورهای عربی

وزیران پیشین و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی

از فرانسه و جهان عرب

 

خانم رجوی

اسلام دین آزادی است

برای ما آزادی انتخاب یک موضوع آرمانی و سیاسی است

رژیم خیلی دوست داشت که نیروی اصلی مخالفش مسلمان نمی‌بود

پایداری مجاهدین خلق و تأثیر گذاری آن‌ها در جامعة ایران

از تعهد آن‌ها به ارزش‌های اصیل انسانی در اسلام سرچشمه می‌گیرد

 

خانم مریم رجوی

رژیم و متحدانش می خواهند بگویند راهی رو به آینده وجود ندارد

فقط دو انتخاب در مقابل مردم ایران قرار دارد

یا پذیرش وضعیت کنونی یا بازگشت به دیکتاتوری پیشین

ایرانیان در ایران و در خارج با قاطعیت به این دجالیت پاسخ دادند

با شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

 

خانم مریم رجوی

مردم ایران خواهان سرنگونی رژیم و انقلاب هستند

یکی از شعارهای زنان این است که «چه با حجاب چه بی‌حجاب، پیش بسوی انقلاب»

این قیام همة ایرانیان با همه اقوام و مذاهب است

 

انیسه بومدین - الجزایر

حکومت ایران که بر زور تکیه دارد دیر یا زود سرنگون خواهد شد

باید از خواهران و برادران‌مان که برای جامعه‌یی عادلانه‌

و برای یک اسلام واقعی مبارزه می‌کنند حمایت کنیم

 

شیخ تیسیر التمیمی قاضی القضات سابق فلسطین

من با برادران و خواهران در سازمان مجاهدین خلق

و با اندیشه آن‌ها که برگرفته از اسلام واقعی و مستند به قرآن کریم

و برگرفته از سخنرانی‌های رهبر مقاومت ایران، برادر مسعود رجوی است آشنا شدم

این سخنان، تضاد بین اسلام واقعی و اسلام تحریف‌شده

که افراط‌گرایی و تروریسم را ترویج می‌کند، روشن می سازد

 

نذیر حکیم از رهبران ائتلاف ملی سوریه

خواهر مریم رجوی برنامه ده ماده‌یی را ارائه کرده است

که در آن ایران برای همة ایرانیان است

و صلح را در همه جا به ارمغان می‌آورد

اگر از محتوای ۱۰ماده مطلع شده باشید

به همة جهانیان و همه نظام‌ها و خلق‌ها صلح را ارائه می‌دهد

و این همان چیزی است که ما آرزو می‌کنیم

 

استاد جلال گنجه‌ای مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان در شورای ملی مقاومت

قیام شش ماه گذشته در ایران

فوران عزم و شجاعت جوانان و بخصوص زنان ایران بود

که باز تولید شجاعتها و استقامتهایی بوده که طی 4 دهه گذشته

خواهران و برادران مجاهد از خود بارز کرده بودند

 

 

انیسه بومدین بانوی اول الجزایر (۱۹۶۵ -۱۹۷۸ )

-انیسه بومدین بانوی اول الجزایر (۱۹۶۵ -۱۹۷۸)

خانم رئیس‌جمهور، خانم‌ها و آقایان، خواهران و برادران عزیز!

ابتدا می‌خواهم به همه شما خواهران و برادران مسلمان رمضان را تبریک بگویم. در واقع باید قلب‌های گشاده داشته باشیم به‌خصوص در زمانه‌یی که آینده جهان درخشان نیست. اسلام مذهب زیبایی است که به تفاهم و صلح و برابری فرامی‌خواند. اصلی در این مذهب هست، آیه‌یی که می‌گوید «لااکراه فی‌الدین» یعنی اگر کسی نخواست اجباری در دین نیست. در فتوحات اسلام اقوامی بودند که مسلمان نبودند و ما به ازای آن خراج می‌دادند. علاوه بر این حدیثی هست، حدیث بسیار زیبایی، یک حدیث نبوی که معتبر است و می‌گوید «اطلب‌العلم من‌المهد الی‌اللحد» که مسلمان را تشویق می‌کند که زگهواره تا گور دانش بجوید و تفاوتی هم بین زن و مرد قائل نمی‌شود. باید کتاب‌های تفسیر را خواند تا با شخصیت پیامبر آشنا شد و با احترامی که برای زنان قائل بود.

فراموش نکنیم که قرآن فرهنگ عشایر آن زمان را تصحیح کرد. در آن زمان زن حتی حق وراثت نداشت و مجبور به ازدواج با پسر یا برادر شوهر متوفی‌اش می‌شد. اسلام تمام این قوانین را ملغی کرد. علاوه بر این، در قرن هفتم که می‌دانیم شرایط آن دوران فرانسه و روم چه بود، برای زن حق جهیزیه قائل شد که خودش آن را مدیریت می‌کرد و شوهرش هم وظیفهٔ تأمین زندگی او را داشت. اسلام چند قرن از شرایط زندگی مردمان اروپا جلوتر بود. اسلام دین بردباری است ولی متأسفانه برخی از آن سوءاستفاده کرده و آن را بدنام کرده‌اند و فاجعه هم در همین‌جاست.

در الجزایر ما از بحرانی درآمدیم که طی آن برخی اسلام‌گرایان می‌خواستند اسلام را به‌انحراف بکشانند. چه کسی جلو آنان ایستاد؟ زنان، زنانی که استقلال ما را رقم زدند، زنانی که مبارزه با تروریسم را محقق کردند تا جامعهٔی عادلانه‌تر داشته باشیم.

می‌خواستم در این‌جا یادی هم بکنم از دوستان اشرفی که از مدتها قبل با آنها هستم و برایشان آرزوی بهبود هر چه بیشتر وضعیت‌شان را بکنم. باید همواره امید را حفظ کرد، از دست دادن امید نهایتاً منجر به شکست خواهد شد. باید باور داشت که دیر یا زود عدل الهی اجرا خواهد شد.

ما شاهد وضعیت ایران هستیم. حکومتی که تکیه بر زور دارد دیر یا زود سرنگون خواهد شد حتی اگر چند سال طول بکشد. بنابراین نباید امید را از دست داد. باید از خواهران و برادران‌مان که برای جامعهٔی عادلانه و برای یک اسلام واقعی مبارزه می‌کنند حمایت کنیم. ممنون.

 

شیخ تیسیر التمیمی قاضی القضات سابق فلسطین

-شیخ تیسیر التمیمی قاضی‌القضات سابق فلسطین

بسم الله الرحمن الرحیم. سپاس خدای را و درود می‌فرستم بر برترین خلقت او، سرورمان (پیامبر) و دودمانش و دوستداران پاکش.

حضار محترم!

برادران و خواهران در سازمان مجاهدین خلق!

خواهر بزرگوار، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران!

از آستان مسجدالاقصی در بیت‌المقدس سلام و محبت مردم فلسطین را که از ظلم و ستم اسراییل رنج می‌برند به شما درود می‌فرستم و حلول ماه مبارک رمضان را به‌شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

و از خداوند متعال خواستارم که تحت رهبری فرزانهٴ جنابعالی، امیدها و آرزوهای ملت برادر ایران برای آزادی، رفاه، ثبات و دموکراسی محقق شده و از شر رژیم استبدادی و تروریستی ولی‌فقیه خلاصی یابد.

من با برادران و خواهران در سازمان مجاهدین خلق در طول سالیان متمادی در کنفرانس‌های ماه رمضان دیدار کرده‌ام و با اندیشه آنها که برگرفته از اسلام واقعی و مستند به قرآن کریم و برگرفته از سخنرانی‌های رهبر مقاومت ایران، برادر مسعود رجوی در دانشگاه صنعتی در تهران می‌باشد آشنا شدم. این سخنان، تضاد بین اسلام واقعی و اسلام تحریف‌شده‌یی که افراط‌گرایی و تروریسم را ترویج می‌کند، روشن می‌نماید.

همان اسلام واقعی که خمینی آن را ممنوع کرد زیرا با رویکرد او در سرکوب آزادی‌ها، کشتن و اعدام هزاران نفر از مردم ایران بدون محاکمه یا با محاکمهٔ صوری، و تبعیض ایدئولوژیکی بین سنی و شیعه در تضاد بود. خمینی حتی به اهل سنت برای ساختن مساجد و اقامه نماز در آنها اجازه نداد.

رژیم ظالم ولایت فقیه، اسلام واقعی را زیر پوش دین اسلام تحریف می‌کند که اسلام از آن مبرا است و هیچ ربطی به دین عظیم‌الشأن اسلام ندارد چرا که اسلام دین رحمت و بخشش و برابری و آزادی عقیده و بیان است... حق تعالی در مورد برابری زن و مرد می‌فرماید: ای مردم، ما شما را از مرد و زن آفریدیم و شما را ملتها و قبیله‌ها قرار دادیم تا با یکدیگر آشنا شوید. . این برابری زن و مرد از نظر حقوق و وظایف است، و زن در اسلام محترم است و مورد اهانت، دستگیری و قتل قرار نمی‌گیرد.

آری، هم‌چنین در مورد آزادی عقیده، خداوند متعال می‌فرماید: لا اکراه فی الدین، و هم‌چنین در دادن حق به اهل کتاب و اظهارنظر: خداوند فرموده است که با اهل کتاب به بهترین شیوه بحث کنید، و بحث و جدل نکنید، و به مسلمانان می‌گوید: کار آنها با شورا صورت می‌گیرد. . آری، این‌ها ارزش‌های دینی و اخلاقی است که برادران و خواهران در سازمان مجاهدین خلق در مسیر آن حرکت می‌کنند.

ظلم و بی‌عدالتی دوام نمی‌آورد و رژیم آخوندها رو به زوال است، زیرا این رژیم یک رژیم بنیادگرا، ستمگر، قاتل و تروریستی است که تروریسم را در همه جای جهان ترویج می‌کند و انشاءالله با هم در تهران و بیت‌المقدس نماز پیروزی و آزادی به‌جا خواهیم آورد.

درود و رحمت و برکات خداوند بر شما باد

 

نذیر حکیم از رهبران ائتلاف ملی سوریه

-نذیر حکیم از رهبران ائتلاف ملی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله برکاته

امروز ۱۲سال از کشتار در کشور من می‌گذرد، یک میلیون شهید، ۱۲میلیون بی‌خانمان. این ابزار رژیم سوریه و حمایت مستقیم رژیم آخوندها بود. تحت نام چه چیزی؟

تحت نام اسلام، در حالی که اسلام از آن مبراست. ما به رژیم آخوندها می‌گوییم مار گرچه پوستش نرم و لطیف است، اما وقتی که جابه‌جا شود در نیشش زخم زهرآگین است. این حکومت مردم ما را در عراق، لبنان، یمن و سوریه نابود کرد و بیش از آن هنوز به ریاکاری و دروغگویی خود ادامه می‌دهد. در توافق هسته‌یی ۱۵۰ میلیاردی چیزی عاید مردم ایران نشد. گرسنگی در ایران و فقر در ایران همان‌طور که خواهرم مریم رجوی گفت در ایران مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند در حالی‌که ایران کشور فقیری نیست.

لذا از شما که این کنفرانس ماه مبارک رمضان را برپامی‌دارید، تقاضا می‌کنم به دلایل زیر برای مردم ما در ایران بسیار دعا کنند:

آغاز مقاومت ایران از ۴۰سال پیش به رهبری مجاهدین خلق آغاز شد و ادامه یافت و توسعه یافت و قربانیان زیادی داد و امروز ۷ماه است که هم‌چنان به قربانی دادن ادامه می‌دهد و انشاءالله به پیروزی خواهد رسید. این یک انقلاب است و این وظیفهٔ شما به‌عنوان صاحبان این مسأله که در مورد آن در همهٔ کشورهایی که نمایندهٔ آنها هستید، صحبت کنید.

نکته دوم: امروز آن‌که حق رهبری ایران را دارد، رژیم آخوندی نیست که در عمل از اسلام سوء‌استفاده کرده است در حالی‌که اسلام از آن مبرا است، بلکه مقاومت ایران است. خواهر مریم رجوی برنامه ده ماده‌یی را ارائه کرد. که در آن ایران برای همهٔ ایرانیان است و برای همهٔ جهان. صلح را در همه جا به ارمغان می‌آورد و اسلام پیام صلح آن است. و اگر از محتوای ۱۰ ماده مطلع شده باشید به همهٔ جهانیان و همه نظام‌ها و خلق‌ها صلح را ارائه می‌دهد و این همان چیزی است که ما آرزو می‌کنیم.

رژیم آخوندها با تمام شیوه‌ها و ترفندهایش سعی دارد از خود چهره‌یی جدید وانمود کند. عجیب‌تر این‌که کسانی که مدعی دوستی با ما هستند، راه‌حل‌های دیگری به ما ارائه می‌دهند. ماه‌ها پیش پسر شاه را در فرانکفورت به‌عنوان آلترناتیو دموکراتیک به ما معرفی کردند، در حالی‌که پسر شاه و همکارانش آموزش‌دهندگان ساواک بودند تا مردم ما را بکشند و مقاومت ایران را از بین ببرند، الآن آمده‌اند گرد بچه شاه جمع شده‌اند. آلترناتیو واقعی امروز مقاومت ایران است. آلترناتیو واقعی این است که ایران از دخالت‌های خود در مسائل منطقه دست بردارد. آلترناتیو واقعی برای تحقق یک ایران آزاد و دموکراتیک است که در آن عدالت حاکم باشد. به امید خدا پیروزی در راه است. پیروزی با تلاش مقاومت ایران، با حمایت ما از آن و با دعای شما محقق خواهد شد. ممنون و سال نو مبارک

 

استاد جلال گنجه‌ای مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان شورای ملی مقاومت

-استاد جلال گنجه‌ای مسئول کمیسیون مذاهب و آزادی ادیان شورای ملی مقاومت

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به حضور خانم رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران و تمامی خانمها و آقایان شخصیتها، علما و چهره‌های ارجمند جهان اسلام که در این مراسم باشون صحبت می‌کنیم من در امتداد صحبت‌های عزیزان به‌خصوص سخنان خانم رجوی علاقمند هستم ولو بسیار به اختصار به عرضتون برسونم که قیام شش ماه گذشته در ایران چه حاصلی داشت از همه مهمتر فوران عزم و شجاعت جوانان و به‌خصوص زنان ایران در این قیام ظهور کرد به‌طوری‌که برای همه از حاکمیت تا تمامی ناظران ایرانی و جهانی غیره منتظره و بسیار پرشکوه بود و البته با ید متذکر شد که این باز تولید شجاعت‌ها و استقامت‌هایی بوده که طی ۴دهه گذشته عناصر مقاومت ایران خواهران و برادران مجاهد از خودشون بارز کرده بودند و به‌مثابه یک سابقه آموزش دهنده برای مردم ایران مورد استفاده قرار گرفت این شجاعت همگانی که به حق پشتیبانی جهانی را به خودش معطوف کرده هم‌چنان سرمایه خلقمان هست برای فتح کردن قله‌های بعدی پیروزی دومین دستاورد عبارت از این هست که جبهه حاکمیت فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران به شکافهای بی‌سابقه‌یی مبتلا شد به‌طوری‌که بارها شخص اول حکومت علی خامنه‌ای شخصاً گلایه کرد که چرا خواص یعنی مراجع علما و چهره‌ها احزاب متعلق به حاکمیت از سیاستهای سرکوب او حمایت نمی‌کنند ولی نتونست با تمام فشارها و تمناها این حمایتها را جلب بکنه و تقریباً یک اجماعی وجود دارد در تمام میان تحلیل‌گران رژیم که تعادل بین حاکمیت و مردم ایران به قبل از این ۶ماه برنخواهد گشت یک شکست غیرقابل جبران برای حاکمیت. اجاره می خواهم که اشاره کنم که انتقال از حاکمیت توسط یاران و کادرهای سابق خودشون این‌قدر بالا گرفت که به استغنا از قانون اساسی سابق رژیم کشید و حتی به انتقاد از سیاستهای شخص خمینی در جنگ ۸ساله و در کشتارهای دهه شصت یعنی ناموسی‌ترین مواضعی رو که رژیم برای خودش دیگه تغییر ناپذیر می‌دید و مثلا جنگ ۸ساله را تحت عنوان دفاع مقدس نامگذاری کرده بود حالا مورد انتقاد حتی خودیهای خودشون قرار گرفته که ما نیاز به این جنگ نداشتیم و این خرابیها و خسارتهای ملت ایران بود و من اکتفا می‌کنم به اشاره کردن به یک دستاورد دیگر و آن عبارت است از نمودار شدن وحدت و یک پارچگی ملت ایران که در چند شعار مشترک در سراسر ایران از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین نقطه ایران و از شرق تا غرب یک صدا سر داده می شده شعار مرگ بر دیکتاتور شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

همان‌طور که خانم رجوی هم به آن اشاره کردند یعنی به گذشته برنمی‌گردیم و آینده دموکراتیکی می‌خواهیم و بالاخره شعارهای آزادی و حاکمیت و ایران دموکراتیک.

این دستآوردها دستآوردهایی است که ملت ایران در قیام خودش فقط طی شش ماه گذشته به‌دست آورد و ما امروزه که با سال نوی ایرانی مواجه هستیم همگان واقف هستیم که وارد یک سال جدید بسیار حساس شده‌ایم چون مسائلی که در جامعه ایران وجود داشته و به قیام انجامید فقر و فاقه از یک‌سو سرکوب و اختناق از سوی دیگر بی‌عدالتی و محروم کردن مردم از حقوق دموکراتیکشون

و بالاخره یک حاکمیت منقبض ضدمردمی که هنرش صادر کردن نا آرامی و اغتشاش به کشورهای همجوار مسلمان و عربی و غیرعربی بوده و هست این رأس اصلی که در ایران حاکمیت دارد و باید در ایران سرنگون بشود این مسائل اصلی سر جای خودش باقی است و جهان نسبت به گذشته آگاهتر به خطر و تهدید رژیم شده و این‌که در آستانه ساختن سلاح اتمی و دیگر فجایع و تهدیدها برای بشریت معاصر هست.

این تا اینجا یک گزارش گونه‌یی به شما از مهمترین دستآوردهای قیام ایران من می خواهم یک نتیجه بگیرم که به‌صورت بسیار واضحی سخنان خانم رجوی که هم این مطلب آمده بود که آن عبارت از این‌که مبارزه ما و جنگ ما از روز اول متعلق به تمام بشریت است و به‌خصوص به جهان مسلمان بود و علیه ارتجاع بدنام کننده اسلام پا گرفته بود

ما هم‌چنان شما را هم جبهه‌ها و هم‌رزمان خود می‌دونیم و به حمایتها و توضیح و رساندن صدای ملت ایران به گوش جهانیان توسط یکایک شماها احتیاج هست و از جمله به دعاهای نیک و آرزوهای پاکی که در ماه مبارک رمضان برای نصرت مسلمین عدالتخواه و مسلمانان ایران به درگاه خداوند تضرع خواهید کرد که البته حتماً دعاهایتان مستجاب خواهد بود و خداوند دست تمنای عدالت جویان رو هرگز خالی بر نمی‌گرداند با معذرت از همگی شما و سپاس‌هایم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f2e0ef4-7787-40ec-a54b-1932da5aad94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات