728 x 90

کنفرانس اینترنتی پزشکان و جامعه پزشکی هوادار مقاومت در ۲۰نقطه از جهان + فیلم

تصاویری از کنفرانس اینترنتی جامعه پزشکی و دکتران ایرانی در سطح جهان
تصاویری از کنفرانس اینترنتی جامعه پزشکی و دکتران ایرانی در سطح جهان

کنفرانس اینترنتی پزشکان و جامعه پزشکی هوادار مقاومت

در ۲۰نقطه از جهان

سیاست‌های رژیم نظیر لاپوشانی و قرنطینه نکردن مناطق آلوده

عامل اصلی گسترش فاجعه کرونا و گستردگی تلفات است

 

روز یکشنبه ۲۵اسفند ۹۸ یک کنفرانس اینترنتی با شرکت پزشکان و کادرهای درمانی هوادار مقاومت ایران در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برای تشریح موقعیت فاجعه کرونا در ایران برگزار شد. در این کنفرانس پزشکان به سؤالات هموطنان پیرامون این بیماری پاسخ دادند. پزشکان و متخصصان شرکت‌کننده در این کنفرانس سیاست‌های حکومت آخوندی از قبیل لاپوشانی و سهل‌انگاری و قرنطینه نکردن مناطق آلوده را عوامل اصلی گسترش فاجعه کرونا و میزان بالای قربانیان این ویروس دانستند.

 

دکتر فیروز دانشگری پرفسور جراح در دانشگاه اوهایو

در این کنفرانس دکتر فیروز دانشگری پرفسور جراح در دانشگاه اوهایو، ضمن معرفی پزشکان،‌ متخصصان و کادرهای درمانی شرکت‌کننده در کنفرانس گفت:‌

بیماری کرونا در ماه گذشته و دو هفته گذشته کل امور جهان را مختل کرده است. در این کنفرانس ما هیاتی بین‌المللی از پزشکان و متخصصان سلامتی از سه قاره و ۷کشور را جمع کردیم تا مخاطبان این کنفرانس را با سیاست‌ها و ابتکارات بهداشت عمومی که در کشورهای مختلف در حال اجرا هست بیش‌ از‌ پیش آشنا کنیم.

مهمتر از همه ما اینجا هستیم تا سیاست‌های و رویکردهای فعلی در ایران، سرزمین زیبا و مادری‌مان که در حال حاضر بالاترین میزان مرگ و میر را از این بیماری داده را بررسی کنیم. این آمار بر اساس گزارشات مردم و نه بر اساس گزارشهای رژیم آماده شده است.

دکتر فیروز دانشگری افزود: امکانات درمانی متعلق به مردم ایران است، رژیم همه امکانات را احتکار کرده است. حق را باید گرفت؛ باید در بیمارستانها و کلینیکها امکانات را از دست سپاه و بسیج بیرون کشید.

دکتر دانشگری رهنمودهایی برای پیشگیری ابتلا به کرونا به مخاطبان این کنفرانس اینترنتنی ارائه کرد و گفت:‌

این ویروس از دو طریق منتقل می‌شود: ۱- در هوا زیاد نمی‌ماند ۲- در سطح صاف و سخت می‌ماند؛ مثل دیوار و میز ۲روز می‌ماند و تلاش کنید به این سطوح دست نزنید

سخنران بعدی این کنفرانس دکتر مسعود کاشفی پزشک خانواده و طب سوزنی از بلژیک بود.

 

دکتر مسعود کاشفی

وی گفت: در ۳مارس سخنگوی مجلس رژیم اعلام کرد در میان ۲۰۰نماینده مجلس ارتجاع آزمایس کرونای ۲۳نفر مثبت بوده است. اگر این نسبت را در مورد مردم ایران حساب کنیم چیزی در حدود ۶میلیون می‌شود. این نظام یک نظام بحران‌زا است و سقف عملکردش احتکار ماسک و مواد است.

 

 

‌دکتر حسین وثیق

دکتر حسین وثیق متخصص هماتولوژی از ایتالیا گفت: ویروس کرونا با عدم رعایت بهداشت رشد می‌کند و همه می‌دانند اگر قرنطینه صورت نگیرد به‌صورت گسترده پخش می‌شود. وقتی رژیم قرنطینه نکرده چطور می‌شود آماری که رژیم می‌دهد درست باشد؟ این آمار قابل مخفی کردن نیست.

این ویروس دارد به‌سرعت رشد می‌کند و تلفات می‌گیرد و کشور نیاز به تخت بیمارستان و امکانات پزشکی دارد. برای درمان باید رژیم را دور بزنیم.

 

دکتر پریسا کمالی

دکتر پریسا کمالی از هلند گفت:‌مردم ایران از امکانات پزشکی اولیه برای درمان این بیماری محروم هستند من نمی‌توانم تصور کنم که شرایط برای همکاران من در ایران چقدر سخت است رژیم ایران تمام تلاشش این است که اخبار واقعی را پنهان کند در حالی که آمار کشته‌شدگان ۴۵۰۰نفر است.

 

دکتر اشرف زادشیر

دکتر اشرف زادشیر گفت: سلام و درود به همکارانم در ایران دارم، که هیچ امکاناتی ندارند، همانجا می‌خوابند، ولی افراد رژیم بهترین امکانات را دارند، ما به‌عنوان همکاران شما، صدای شما هستیم..

حکومت ها درمان کرونا را در اولویت کارهایشان گذاشته‌اند قرنطینه کرده و اقدامات لازم را کرده‌اند اما ایران مقامات پنهان‌کاری می‌کنند و مدیریتی نیست.

 

همان طور که خانم مریم رجوی تأکید کردند زندگی و جان مردم ایران برای این آخوندها هیچ ارزشی ندارد من معتقدم که مهمترین و اصلی‌ترین گام این است که سپاه پاسدارن و عوامل رژیم ایران از بیمارستانها بیرون انداخته شوند.

 

دکتر مایکل لدرمن از آمریکا متخصص بیماریهای عفونی

دکتر مایکل لدرمن از آمریکا متخصص بیماریهای عفونی افزود با توجه به تجربه من، این یک بیماری همه‌گیر است و یکی از جدی‌ترین کیس‌هایی است که تاکنون داشته‌ایم سیاست‌های متعددی وجود دارد برای پیشگیری از جمله شستن دستها و دست ندادن و پوشاندن سرفه.

دکتر لیدرمن در پاسخ به سؤالی در مورد ادعای رژیم که شیوع کرونا را به یک حمله بیولوژیکی نسبت می‌دهد گفت: این ویروس در ووهان چین در بازار پیدا شد و یک ویروس مثل سارس است. حمله بیولوژیکی بی‌معنی است!

 

دکتر علی زاهدی

دکتر علی زاهدی از استرالیا گفت روحانی تأکید کرده است که اعتقادی به قرنطینه و اصول علمی روبه‌رو شدن با ویروس ندارد و این اقدام را متعلق به قرون وسطی توصیف می‌کند. پیامی که از مردم ایران گرفتم این است که رژیم ایران فضا را پلیسی کرده است و هیچ‌گونه اقدام پیشگیرانه‌ای صورت نداده است.

ما هیچ راهی نداریم بجز این‌که به‌طور مستقیم کمک بخواهیم و به‌طور میدانی کمک بکند. وضعیت بسیار بسیار نگران‌کننده است رژیم هیچ نقشه‌ای برای جلوگیری از این ویروس ندارد.

 

دکتر سجادی

‌دکتر سجادی گفت:‌ این رژیم به‌خاطر ماهیتش تنها به فکر بقای حکومت است. هر کاری می‌کند و هر خطری برای مردم را می‌پذیرد تا نظامش را حفظ کند. اکنون مردم ایران با دو بحران مواجهند یکی رژیم و یکی ویروس.

راه‌حل این است که به موضوع اصلی بپردازیم که همانا خود رژیم ایران است.

 

دکتر نریمان اردلان از ایتالیا

دکتر نریمان اردلان از ایتالیا گفت:‌ کشورهای پیشرفته درمشکلی مانند ویروس کرونا صاحب‌نظران علمی را مسئول کار می‌کنند. دادن این مسئولیت به یک پاسدار به نام باقری برای کنترل این شرایط برای جلوگیری از اعتراض است. به هر صورت سیل مردم به خیابان‌ها خواهند ریخت.

 

دکتر ولی افسری

دکتر ولی افسری بر لزوم ارائه مستقیم کمکهای بین‌المللی به مردم ایران و آزادی همه زندانیان تأکید کرد و از مراجع بین‌المللی خواست در اسرع وقت گروه‌های تحقیقاتی به زندانها در ایران اعزام کنند

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9665aa39-778d-4038-b500-b88414ffae82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات