728 x 90

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا چند لایحه درباره برنامه اتمی و سیاست گروگانگیری رژیم ایران را به تصویب رساند

مایکل مک‌کال
مایکل مک‌کال

کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه روز ۲۷مهر چندین لایحه علیه برنامه اتمی و سیاست گروگانگیری رژیم به تصویب رساند.

سایت کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، مایکل مک کال، رئیس این کمیته طی اظهاراتی درباره بررسی کامل اقدامات مختلف در مورد رژیم ایران و حامیان تروریستی آن، از جمله قطعنامه دو حزبی اعلام کرد که این سیاست آمریکا است که «هسته‌یی شدن رژیم ایران قابل‌قبول نیست».

در قطعنامه پیشنهادی مک‌کال رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا آمده است که رژیم ایران تحت هیچ شرایطی نباید بتواند به سلاح هسته‌یی دست یابد. و آمریکا باید از همه ابزارهای لازم برای جلوگیری از دستیابی این رژیم به سلاح هسته‌یی استفاده کند.

وی افزود: ما هم‌چنین قانون منع پرداخت برای گروگان‌گیران را برای جلوگیری از هر گونه گروگان‌گیری در آینده توسط رژیم ایران و دیگر دشمنان را در نظر خواهیم گرفت. این لایحه دولت را وادار می‌کند تا تحریم‌های قانون لوینسون را در مورد گروگان‌گیری اعمال کند.

این لایحه هم‌چنین دولت را ملزم می‌کند که برای سفر به سازمان ملل برای برخی مقامات تحریم شده رژیم ایران ویزا صادر نکند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b328875-965e-4f72-a11c-0ce55e88ef15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات