728 x 90

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق: آویزان کردن عکسهای قاسم سلیمانی و المهندس در میدان تحریر، توهین به احساسات تمامی مردم عراق

بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق
بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر، در بیانیه شماره ۲۹۰ خود به تاریخ ۱۴دیماه۹۹ آویزان کردن عکسهای جنایتکاران قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس در میدان تحریر را محکوم و توهین به احساسات مردم عراق دانستند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: «اقدام شبه‌نظامیان جنایتکار وابسته به رژیم ایران مبنی بر آویزان کردن عکسهای قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بر روی دیوارهای مطعم ترکی را محکوم می‌کند این عمل ننگین، اهانت صریح و وقیحانه به احساسات تمامی مردم عراق و بطور خاص عواطف خانواده شهدای انقلاب بزرگ اکتبر و مجروحان آن است که خونهای پاکشان در میدان تحریر و دیگر میادین میهنی در استانهای بپا خاسته جاری و ساری شد.

کمیته سازمانده، نقش جنایتکارانه قاسم سلیمانی را جهت افکار عمومی یادآور می‌شود، هنگامی که او فرماندهی اتاق عملیات شبه‌نظامیان را به‌عهده داشت که خودِ او این اتاق عملیات را به‌دستور مستقیم خامنه‌ای برای سرکوب تظاهر کنندگان صلح‌جو واز بین بردن انقلاب مردم عراق علیه رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرای فاسد و علیه وابستگی تحقیر‌آمیز به رژیم شرور ایران تشکیل داده بود که از این اتاق دستوراتی به نیروهای فاسد عادل عبدالمهدی صادر می‌کرد که بر روی تظاهر کنندگان صلح‌جو گلوله‌های جنگی و گازهای سمی شلیک کنند، آنچه که باعث رعب و وحشت و قتل صدها تن از انقلابیون قهرمان و مجروح شدن هزاران تن از آنها گردید. هم‌چنین در اینجا باید به نقش سلیمانی خون آشام در انهدام و کوچاندن شهروندان ایمن در موصل و انبار و صلاح‌الدین و دیالی و جرف صخر اشاره کنیم.

این جنایتکار و دیگر اراذل و اوباش پست و فرومایه‌ٔ وابسته به او که عکسهای آنها را در میدان تحریر بالا بردند، شایسته لعنت و نفرین و ننگ و عار هستند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1b4db35-ac0c-42a3-8ccd-e72bc868e798"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات