728 x 90

کمک‌رسانی به مردم سیلزده، فعالیت‌های کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران

کمک رسانی به سیلزدگان از جانب کانونهای شورشی مجاهدین خلق ایران
کمک رسانی به سیلزدگان از جانب کانونهای شورشی مجاهدین خلق ایران

جمع‌آوری کمکهای مردمی توسط هواداران مجاهدین در اصفهان و تهران

اعضای کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران پس از وقوع سیل در استانهای کشور پیرو پیام مریم رجوی اقدام به جمع‌آوری و ارسال کمکهایی نظیر دارو، پتو و پوشاک و کنسرو و مواد بهداشتی به استانهای سیل‌زده کرده مستقیماًً به دست هموطنان رساندند.

یکی از هواداران سازمان مجاهدین در پیامی گفت: ما هواداران سازمان مجاهدین به‌ درخواست خواهر مریم، کمکهای خودمان را به‌صورت مستقل به‌دست هموطنان سیل‌زده می‌رسانیم، برخی داروهای مورد نیاز است که هلال احمر و رژیم منحوس آخوندی در انبارها نگه می‌دارند و به دست مردم نمی‌رسانند. ما به‌ درخواست خواهر مریم خودمان مستقلا داروها را به دست مردم می‌رسانیم.

 

کمک‌رسانی از کردستان – شرکت در مراسم یادبود قربانیان در شیراز

یکی از هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در پیامی با این مضمون از کردستان گفت: با سلام من از طرف کردستان در پاسخ به پیام خانم مریم رجوی برای کمک‌رسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی

آماده باش می‌کنم، دیروز نیز کمکهایی را برای مردم استان گلستان اعزام کردیم.

یکی از شرکت‌کنندگان در مراسم یادبود قربانیان سیل در شیراز در پیامی با این مضمون گفت: از طرف سازمان مجاهدین خلق ایران شمعی برای درگذشتگان حادثه تلخ سیل روشن کردیم، حادثه‌ای که حاصل بی‌کفایتی رژیم ضدبشری بود. به این و سیله صمیمانه تسلیت عرض می‌کنیم.

 

پیام کانون شورشی قاصدک از کرمانشاه

یکی از اعضای کانون شورشی قاصدک کرمانشاه پس از ارسال کمکهای مردمی شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب به سیل زدگان استان گلستان در پیامی رو به ولی‌فقیه ارتجاع و رئیس جمهورش گفت: آهای خامنه‌ای دجال و آی روحانی شیاد، هر چند با واژه‌های شرم و حیا غریبه و ناآشنایید اما ببینید مردمانی که بیش از یک سال هنوز هم در چادر و کانکس زندگی می‌کنند از اندک دارایی‌شان برای کمک به هم‌نوع شان در سیل استان گلستان دریغ نمی‌کنند. براستی شما به‌مثابه همان قصابانی هستید در گذرگاهها مستقر با کنده و ساطوری خون‌آلود، که تبسم را بر لبها جراحی می‌کنید و ترانه را بر دهان، اگر چشم دیدن دارید ببینید اینان همان مردم سرپل‌ذهاب هستند که اینک به پاس کمکهایی که از طرف مردم غیورشان در زلزله سرپل دریافت کرده بودند، اینچنین به یاری هموطنان سیلزده در گلستان می‌شتابند. ننگ‌تان باد ننگ‌تان باد ننگ‌تان باد مرگ بر خامنه‌ای روحانی زنده باد آزادی زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران درود بر رجوی.

 

اعضای کانونهای شورشی در مرند و کاشان نیز با پخش و نصب تراکت «مریم رجوی: تنها راه و بهترین راه این است که خودمان به کمک هم برخیزیم» خواهان کمک مردمی به هموطنان سیل زده شدند.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/434eb3a3-18e5-4114-90c1-8fc810b6d9e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات