728 x 90

کشته و مجروح شدن ۲مأمور نیروی سرکوبگر انتظامی در کرمانشاه

افسر سرکوبگر نیروی انتظامی مهدی دامن باغی
افسر سرکوبگر نیروی انتظامی مهدی دامن باغی

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس - ۹مرداد) در جریان درگیری میان جوانان کرمانشاهی و نیروهای سرکوبگر انتظامی یک افسر نیروی انتظامی کشته و یک سرباز مجروح شد.

این خبرگزاری در این مورد به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گزارش کرد: «عصر امروز شنبه هشتم مردادماه، حضور یکی از اوباش مسلح در قهوه‌خانه‌ای واقع در خیابان حداد عادل به مرکز فوریتهای پلیس اطلاع داده شد... بر این اساس تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام و شخص مسلح را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در حین دستگیری، بین اوباش و مأموران پلیس درگیری رخ می‌دهد که متأسفانه ستوان یکم «مهدی دامن باغی» به‌دلیل اثبات گلوله به‌شهادت می‌رسد».

این پاسدار افزود:«هم‌چنین یکی از سربازان وظیفه نیز در این درگیری از ناحیه دست زخمی می‌شود».

 

شایان ذکر است درگیریهای مسلحانه میان جوانان شهرهای مختلف با نیروهای سرکوبگر رو به افزایش است. خبرگزاری حکومتی دفاع‌پرس از ارومیه روز شنبه ۸مرداد نیز از هلاکت دو مرزبان رژیم در آذربایجان غربی خبر داد و نوشت: «دو سرباز هنگ مرزی شهرستان سلماس حین گشت‌زنی و کنترل مرزهای این شهرستان به‌شهادت رسیدند».

روز ۴مردادماه سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان از هلاکت یک مأمور فراجا در درگیری با نیروهای مسلح مردمی خبر داد. سرهنگ امین غفوری سخنگوی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: «در این درگیری که شب گذشته اتفاق افتاد شش نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b42501ab-d993-463f-b646-c9037abb0a89"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات