728 x 90

کانون سیاسی پناهندگان مونستر - محکومیت حمله پلیس آلبانی به اشرف۳

حمله جنایتکارانه پلیس آلبانی به اشرف۳
حمله جنایتکارانه پلیس آلبانی به اشرف۳

کانون سیاسی پناهندگان – مونستر

حمله پلیس آلبانی به کمپ پناهندگان سیاسی

سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران را محکوم می‌کنیم!

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در روز سه‌شنبه ۲۰ ژوِئن ۲۰۲۳ در اطلاعیه‌ای از حمله ناگهانی پلیس آلبانی به اقامتگاه آنها در این کشور خبر داد.

مقاومت ایران از دولت آمریکا و سازمان ملل خواست که این رفتار جنایتکارانه و وحشیانه را محکوم کنند، زیرا آنها بارها متعهد شده‌اند که امنیت و آسایش ساکنان اشرف را تضمین کنند. شورای ملی مقاومت ایران هم‌چنین از ایالات متحده و سازمان ملل می‌خواهد که تضمینهای لازم را برای جلوگیری از این نوع رفتارهای غیرقانونی که آشکارا بسیاری از معاهدات بین‌المللی، از جمله کنوانسیون مربوط به وضعیت پناهندگان، اعلامیه جهانی حقوق‌بشر، و کنوانسیون اروپایی را نقض می‌کنند، ارائه دهند."

کانون سیاسی پناهندگان این رفتار وحشیانه و خشونت‌آمیز پلیس آلبانی را محکوم و از حقوق انسانی و جهانی پناهندگان و از فعالیت سیاسی و دموکراتیک آنان در هر کجایی که زندگی می‌کنند، دفاع می‌کند. دولت آلبانی موظف به رعایت حقوق پناهندگان سیاسی، بر پایه معاهدات بین‌المللی از جمله کنوانسیون پناهندگی، اعلامیه جهانی حقوق‌بشر و کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر است.

۲۱ ژوئن ۲۰۲۳

کانون سیاسی پناهندگان – مونستر

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a27a3ccf-8a5a-41e1-b870-d09ac557166a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات