728 x 90

کارشناس حکومتی: اگر مذاکرات وین با شکست مواجه شود، باید منتظر دلار ۴۰هزار تومانی باشیم

رافائل گروسی
رافائل گروسی

به‌دنبال وعده رژیم در آستانه تشکیل شورای حکام که گروسی می‌تواند در رابطه با بازرسیها به ایران سفر کند، یک دیپلمات سابق رژیم به‌نام مجلسی گفت: اگر از گروسی دعوت شود تا به او بگویند که ما آماده سازگاری و مذاکره و هیچ امتیاز دادنی نیستیم، فایده ندارد.

فلاحت‌پیشه عضو سابق مجلس ارتجاع نیز خواستار همکاری بیشتر رژیم با آژانس در جریان این سفر شد. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۵آبان)

علی بیگدلی کارشناس حکومتی گفت: بالاخره با سفر گروسی به ایران موافقت شد تا از دوربین‌ها به‌ویژه دوربین‌هایی که در کرج هستند، بازدید کند. چنان‌چه این اتفاق نمی‌افتاد، ظرف هفته آینده که شورای حکام تشکیل می‌شد، قطعنامه صادر و پرونده جمهوری اسلامی راهی شورای امنیت می‌شد

وی هشدار داد: اگر مذاکرات وین با شکست مواجه شود، آن‌وقت باید منتظر دلار ۴۰هزار تومانی باشیم و از طرف دیگر با این فشار اقتصادی جامعه به شرایط سخت‌تر نزدیک می‌شود و از طرف دیگر فضای منطقه‌یی که هر روز دارد التهاب بیشتری پیدا می‌کند. (روزنامه حکومتی آرمان ۲۵آبان)

این در حالیست که روزنامه رسمی دولت رئیسی در مورد شروط رژیم در مذاکره نوشت: آمریکا باید غرامت پرداخت کند؛ تضمین هم باید در مورد عدم خروج از برجام بدهد، گفتگویی در مورد مسائل هسته‌یی نخواهیم داشت. همه‌ٔ تحریم‌های دوره ترامپ و اوباما باید لغو شود. راستی‌آزمایی ما به زمان نیاز دارد، یعنی ابتدا بتوانیم نفت بفروشیم و ارز وارد کشور کنیم. (روزنامه حکومتی ایران ۲۵آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6956fd5e-06b9-422a-90dd-ed9f02732c1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات