728 x 90

کابوس فزاینده رژیم آخوندی از خطر مجاهدین و اعتلای جنبش دادخواهی قتل‌عام ۶۷ در کهکشان ۱۴۰۲

جنبش دادخواهی قتل عام سال ۶۷
جنبش دادخواهی قتل عام سال ۶۷

کابوس فزاینده رژیم آخوندی از خطر مجاهدین و اعتلای جنبش دادخواهی قتل‌عام ۶۷ در کهکشان ۱۴۰۲

اظهارات برخی دیگر از مهره‌های اطلاعاتی –امنیتی نظام در بسیج کتاب‌نویسی و یاوه‌سرایی علیه مجاهدین خلق ایران

 

محمدمهدی دزفولی مستندساز امنیتی نظام:

این موضوع اکنون نزدیک ۳۵سال است که محل بحث است که چرا تعداد اعدامها فلان بوده است

عده‌یی از آنها حکمی برایشان صادر شد که آیا بر سر موضع هستند یا نه؟ کسانی که بر سر موضع بودند اعدام شدند

احساس می‌شود بسیاری از اتفاقاتی که امروز مبتلا به آن هستیم از جمله شبهات و مسائل کلان به همان دهه ابتدای انقلاب برمی‌گردد

 

آخوند علی ذوعلم:

در یک سال اخیر شاهدش هستیم که در قالب انتقاد هجمه و تهمت به رهبر معظم یک جریانی را راه انداختند

که البته تنها مخاطبش حضرت آقا نیست بلکه حضرت امام است

پیام‌های امام در سال پایانی حیاتش به یک نیاز جدی ما در آینده پاسخ می‌دهد

 

خبرگزاری کتاب رژیم ۱۶مرداد ۱۴۰۲:

محمدمهدی دزفولی، پژوهشگر و مستندساز گفت: آنچه امروز در تاریخ انقلاب اسلامی مشخص است متأسفانه به یک دهه نخست انقلاب چندان پرداخته نشده است. لذا احساس می‌شود بسیاری از اتفاقاتی که امروز هم مبتلا به آن هستیم از جمله شبهات و مسائل کلان به همان دهه ابتدای انقلاب اسلامی برمی‌گردد.

اهمیت بررسی و مطالعه این یک سال زمانی بیشتر می‌شود که برخی منتقدان و مخالفان امام سعی می‌کنند درباره واکنش‌های یک سال پایانی حیات امام راحل تشکیک وارد کرده و برخی از آن پیام‌ها و نوشته‌ها را به نزدیکان ایشان منتسب کنند؛ از جمله نامه عزل آیت‌الله منتظری در فروردین ۱۳۶۸.

او افزود: پیام‌های دیگری از جمله پذیرش قطعنامه ۵۹۸، پیام منشور روحانیت مبارز و پیام عزل آیت‌الله منتظری از قائم‌مقامی رهبری، در واقع تاریخی‌ترین اتفاقات را برای جمهوری اسلامی ایران رقم زده است؛

محمدمهدی دزفولی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیامی که امام پس از عملیات مرصاد درباره مجاهدین دادند، برداشتم از این پیام چنین است که اگر در آن برهه بنیانگذار انقلاب اسلامی این پیام را درباره مجاهدین نمی‌دادند باید در پیشگاه تاریخ پاسخگو باشند.

او افزود: این موضوع اکنون نزدیک ۳۵سال است که محل بحث است که چرا تعداد اعدامها فلان بوده است و... اگر تاریخ درست روایت نشود، چون مسائلی پیش می‌آید که شما نمی‌توانید بگوید ما گروهی داشتیم که در حساس‌ترین مقطع قصد ضربه زدن به ایران داشتند و عده‌یی از آنها دادگاهی شدند و حکمی برایشان صادر شد که آیا بر سر موضع هستند یا نه؟ کسانی که بر سر موضع بودند اعدام شدند. به نظرم این موضوع یکی از مقاطع مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و امام خمینی در زمان درستی پیام را صادر کردند.

حجت‌الاسلام علی ذوعلم در بخش دیگری از این رونمایی گفت: به نظرم پیام‌های امام در سال پایانی حیاتش به یک نیاز جدی ما در آینده پاسخ می‌دهد آنچه که در یک سال اخیر شاهدش هستیم در قالب انتقاد، هجمه و تهمت به رهبر معظم یک جریانی را راه انداختند که البته تنها مخاطبش حضرت آقا نیست بلکه حضرت امام (ره) است.

(خبرگزاری کتاب رژیم: ۱۶مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19bd18a9-053e-44b9-9147-8d69a4694756"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات