728 x 90

ژنرال جک کین: همان کاری که ترامپ با قاسم سلیمانی در عراق انجام داد باید به رژیم ایران پاسخ داد

ژنرال جک کین
ژنرال جک کین

ژنرال جک کین معاون پیشین ستاد مشترک نیروی زمینی آمریکا:

من کاملاً متقاعد هستم که باید کاری را که ترامپ انجام داد انجام بدهیم

یعنی همان کاری که با قاسم سلیمانی در عراق انجام داد

باید به رژیم ایران پاسخ داد، نه فقط به نیابتی‌های آنها

ژنرال جک کین معاون پیشین ستاد مشترک نیروی زمینی ارتش آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز، گفت: «دولت آمریکا به‌طور واقعی درک نکرده که چه اتفاقی دارد در منطقه رخ می‌دهد. نیابتی‌هایی که در آنجا فعالیت می‌کنند... همه تحت حمایت و گاهی تحت فرامین رژیم ایران عمل می‌کنند و ما نتوانسته‌ایم به این مسأله پاسخ بدهیم. موضوع اصلی عدم تمایل ایالات‌متحده به پاسخ‌دادن به مسألهٔ رژیم ایران است. بله باید راکتها و موشکها... را ساقط کرد ولی می‌بایست هم‌چنین یک پیام صریح به رژیم ایران فرستاده شود. چند هفته است که این را می‌گوییم، اما دولت از تشدید تنش می‌ترسد».

ژنرال کین، اضافه کرد: «من کاملاً متقاعد هستم که باید کاری را که ریگان و ترامپ در مقابله با رژیم ایران در خاک خودش انجام دادند، انجام بدهیم یا این‌که سران آن‌را حذف کنیم. یعنی مثل همان کاری که با قاسم سلیمانی در عراق انجام دادیم. باید به مسألهٔ رژیم ایران پاسخ داد، نه فقط به نیابتی‌های آنها. تا وقتی این کار را انجام ندهیم، آنها هم‌چنان به‌دنبال ما خواهند آمد». (فاکس‌نیوز: ۹دی ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21a854ad-1197-435a-9ed2-923e4e275634"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات