728 x 90

ژان ایو لودریان: زمان برای ادامه مذاکرات رو به پایان است

ژان ایو لودریان
ژان ایو لودریان

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در خصوص روند مذاکرات احیای برجام در وین گفت، پیشرفتهایی حاصل شده اما زمان برای رسیدن به توافق رو به پایان است.
تلویزیونی بی‌اف‌ام روز جمعه ۱۷دی به‌نقل از ژان ایو لودریان نوشت، ما در چند روز گذشته در جهت مثبتی حرکت کرده‌ایم، اما زمان بسیار مهم است، چرا که اگر به‌سرعت به توافق دست نیابیم، چیزی برای مذاکره وجود نخواهد داشت.
از این پیش‌تر، ند پرایس سخنگوی وزارت‌خارجه ایالات متحده آمریکا شب گذشته با اشاره به این‌که در دور جدید مذاکرات، پیشرفت مختصری حاصل شده هشدار داد، اگر به‌زودی آمریکا و رژیم ایران بر سر بازگشت متقابل به برجام به تفاهم نرسند، آمریکا راه متفاوتی را در پیش خواهد گرفت.
پرایس در ادامه افزود، زمانی که در اختیار داریم کوتاه است و بحث درباره چند هفته است و قطعاً بحث چند ماه مطرح نیست.
در همین رابطه نیز آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان، چهارشنبه ۱۵دی در دیداری با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود، با هشدار به این‌که مذاکرات وین وارد مرحله‌ای حیاتی می‌شود تأکید کرد که رژیم ایران در مذاکرات احیای توافق هسته‌یی، فرصت‌های زیادی را از دست داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d11c26ca-c312-4f27-8b72-ff992cfc5c21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات