728 x 90

چهارمین روز اعتصاب کارگران پروژه‌یی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهها، صنایع فولاد و معادن مس

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

چهارمین روز اعتصاب کارگران پروژه‌یی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهها، صنایع فولاد و معادن مس

گسترش اعتصاب به ۹۷ مرکز و شرکت صنعتی در ۳۲شهر در ۱۲استان

 

روز دوشنبه ۴اردیبهشت، اعتصاب کارگران پروژه‌یی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهها، صنایع فولاد و معادن مس که از روز جمعه اول اردیبهشت شروع شده بود وارد چهارمین روز شد و به ۹۷ مرکز و شرکت صنعتی در ۳۲شهر در ۱۲استان گسترش یافت. کارگران محروم این بخشهای صنعتی که عمدتاً در کنترل سپاه پاسداران و مافیای وابسته به بیت خامنه‌ای است در اعتراض به پایین بودن سطح دستمزدها، عدم پرداخت دستمزدها و مزایا، شرایط طاقت‌فرسای کار و عدم توجه به مطالبات‌شان دست از کار کشیده‌اند.

این اعتصابها از جمله در شهرهای اردبیل، دهلران، اصفهان، عسلویه، کنگان، بوشهر، جم، لردگان، هفشجان، آبادان، بندر ماهشهر، دشت آزادگان، شادگان، چابهار، شیراز، نی‌ریز، لامرد، سیرجان، کرمان، بافت، شهربابک، گچساران، جاسک، جزیره لاوان، بندرعباس، قشم، پارسیان، یزد و بهاباد جریان دارد.

امروز هم‌چنین بازنشستگان تأمین اجتماعی در شوش و پرستاران و کادر درمان علوم پزشکی کردستان در سنندج در اعتراض به فقر، گرانی و غارت حقوقشان تجمع و راه‌پیمایی کردند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۴ آوریل ۲۰۲۳)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/481af09e-2149-42b6-bc18-51cc8e13a696"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات