728 x 90

پیگیری تشکیل دولت حزب‌اللهی توسط آخوند جلاد رئیسی در شیراز: آمادگی داشته باشیم برای این‌که مشکلات پسا کرونا را با مدیریت انقلابی حل کنیم

آخوند جالا رئیسی
آخوند جالا رئیسی
  • طعنه‌های آخوند جلاد رئیسی به آخوند شیاد حسن روحانی: خامنه‌ای گفته هیچ مشکلی نیست که راه‌کار آن در داخل نباشد. نمی‌توانیم منتظر بمانیم بگوییم حالا یک روز دیگر ماه دیگر روزش برای ما دیر است، ساعتش دیر است، تحول باید بسیار سریع انجام بگیرد.

آخوند جلاد رئیسی روز ۲۲خرداد ۹۹ در جلسه شورای اداری استان فارس سیاست انقباضی و تشکیل دولت حزب‌اللهی خواسته خامنه‌ای را پیگری کرد و گفت: «در این دوران کرونا و یا تدبیر و اندیشه پسا کرونا می‌طلبد که ما هم‌چنانی که باید در مورد مواجهه با این ویروس آمادگی می‌داشتیم. آمادگی داشته باشیم برای این‌که مشکلات پسا کرونا را در حوزه مسائل اجتماعی مسائل اقتصادی و فرهنگی، خانواده نظام اداری با تدبیر با مدیریت انقلابی دنبال کنیم، حقیقتاً آنچه در کرونا رمز موفقیت جمهوری اسلامی بود، بدون تردید اولاً تدابیر حکیمانه رهبری در همه حوزه‌ها بود به‌ویژه که ایشون نه فقط در رهنمودشان بلکه در سلوک در رفتارشان هم به همه ما یاد دادند که چگونه بشود کار و تلاش کرد و در عین‌حال پایبند بود به آنچه که اقتضائات این دوره هست...».

آخوند رئیسی در ادامه گفت: «ما برای شکل دادن ایران قوی بدون تردید نیازمند این هستیم که مدیرانی قوی شجاع و آماده خطر کردن در شرایط و وضعیت‌های مختلف باشند ... ما در دستگاه قضایی از آن مدیر شجاع با همتی که در وضعیت و شرایط تحریمی برای دور زدن تحریم‌ها و اداره کشور خودش را به آب و آتش می‌زند سعی می‌کند که اداره بشود یک سازمان در زندگی مردم مشکل پیش نیاید با همه وجود حمایت می‌کنیم ... . ما معتقدیم در نظام اداری ما مدیران قوی و توانا و انقلابی خیلی می‌توانند نقش آفرین باشند در جهتی که ما عبور کنیم تحریم‌ها که جای خود دارد بسیاری از تهدیدها و تحریم‌ها و بسیاری از محدودیتها را با تلاش انقلابی با انگیزه و با اندیشه و تدبیر می‌توان حل کرد و انجام داد ... ». .

رئیسی جلاد در قسمتی دیگری از حرفهایش با طعنه به آخوند روحانی گفت: «ما مواجه هستیم با مسائلی که عرض کردم این مسائل را آنچه که دشمن برای ما می‌سازد آن آمادگی همه مصمم هستیم که در برابر دشمن بایستیم و بحثی هم در آن نیست، اما این برای ما قابل‌تحمل نیست واقعاً که یک امری که در داخل توانایی آن هست گره‌گشایی آن هست ببینید آقا چه فرمودند؟ فرمودند هیچ مشکلی نیست که راه‌کار آن در داخل این کشور نباشد اینرا باور داشته باشیم ... ما در گام دوم انقلاب این زیبنده نیست که باز بگوییم که حالا صبر کنید انشاءالله ببینیم چه می‌شود آقا ما کشورمان کشور انتخابات است، دولت یک سال و خورده‌ای دیگر از عمرش مانده مجلس تازه شروع شده باز بعد یک انتخابات است بعد باز یک انتخابات است ما که نمی‌توانیم کشور را منتظر این بگذاریم بگوییم که حالا انشاءالله یک روز دیگر ... باشد ماه دیگر آقا این کشور را عقب می‌اندازد روزش برای ما دیر است ساعتش دیر است تحول باید بسیار سریع انجام بگیرد». (تلویزیون شبکه فارس رژیم ۲۲خرداد ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35e88d9e-d13a-4de4-b572-d968386b29b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات