728 x 90

پیام همبستگی سرتیپ اسعد الزعبی با همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس

سرتیپ اسعد الزعبی عضو سابق هیئت مذاکره کننده اپوزیسیون سوریه
سرتیپ اسعد الزعبی عضو سابق هیئت مذاکره کننده اپوزیسیون سوریه

سرتیپ اسعد الزعبی عضو سابق هیأت مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه در یک پیام ویدئویی همبستگی خود را با همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس اعلام کرد:

سرتیپ اسعد الزعبی گفت:‌

به‌مناسبت برگزاری گردهمایی سالانه بزرگ مقاومت قهرمان ایران در پاریس در تاریخ ۹تیرماه همبستگی و دوستی و احترام و سپاس و همکاری و هماهنگی با قهرمانان مقاومت ایران را اعلام می‌کنیم، کسانیکه پایداری کردند و کماکان پایداری می‌کنند در مقابل این رژیم جنایتکار و فاسد و مستبد که ظلمهای بسیاری را علیه مردم ایران مرتکب شده است.

به این مناسبت ما همبستگی خودمان را ابراز می‌داریم و همکاریمان را با شما اعلام می‌کنیم و اتحاد و یکپارچگی هر دو انقلاب سوریه و مقاومت ایران را ابراز می‌داریم. از جامعه بین‌المللی خواهان ضرورت تحرک علیه رژیم آخوندها و متوقف کردن آن در مرزهایش هستیم قبل از این‌که استمرار و شدت پیدا کند و تهدیدش را به تمامی نقاط جهان منتشر کند.

 

رژیم ایران نباید در مسند قدرت بماند

به همین مناسبت مایلم بگویم، تظاهراتی که در ایران صورت گرفته و می‌گیرد برای تمامی جهان ثابت کرد که رژیم آخوندها، یک رژیم جنایتکار است ویک رژیم فاسد است و فکر می‌کنم وقتی که این رژیم مردمش را گرسنه نگه می‌دارد برای این‌که میلیاردها دلار را صرف حمایت از رژیمهای تروریستی در جهان بکند مانند رژیم سوریه یا رژیم حوثیها وباندهای تروریستی، لذا این رژیم شایسته نیست که در مسند حاکمیت ایران قرار گیرد. کسی که مردمش را گرسنه نگه می‌دارد و میلیاردها دلار را صرف بمبهای اتمی و موشک و تروریسم جهانی می‌کند و آلات قتل و کشتار می سازد در واقع چنین حقی ندارد که در مسند حاکمیت قرار گیرد.

 

اهداف همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس در گرامی‌داشت قیام۳۰خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی، و در پانزدهمین سالگرد درهم شکستن کودتای ۱۷ژوئن، نماد همبستگی و آماده‌باش حامیان و یاران مقاومت و همه مشتاقان آزادی وطن است. همانها که در صحنه سیاسی و بین‌المللی هفت‌خوان سخت‌ترین آزمونها را پشت سر گذاشته‌اند و بر سر آنند که فلک ارتجاعی و استعماری را سقف بشکافند و طرحی نو دراندازند.

-طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، بر اساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود.

-طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروتها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ‌افروزی، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط‌زیست زیباترین وطن هزینه شود.

 

مطالب مرتبط

حمایت نیوت گینگریج از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72ad3cb9-c0e3-4a8e-9229-b9e85a32bf77"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات