728 x 90

حمایت نیوت گینگریج از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

حمایت نیوت گینگریچ از همایش بزرگ  ایرانیان در پاریس
حمایت نیوت گینگریچ از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

نیوت گینگریچ، کاندیدای ریاست‌جمهوری و رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا طی پیامی از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس در روز نهم تیرماه جاری حمایت کرد و گفت:‌ من در گردهمایی ایران آزاد سال ۲۰۱۸(#FreeIran۲۰۱۸) در پاریس در ۳۰ژوئن سخنرانی خواهم کرد تا مردم ایران بدانند که دولت دونالد ترامپ از تظاهراتهای شجاعانه که در پی خاتمه دادن به استبداد و حق زندگی در آزادی است حمایت می‌کند. لطفاً با یک پیام همبستگی به ما بیپوند.

 

 

بیانیهٔ ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی در حمایت از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس

نیوت گینگریچ در میان ۳۳شخصیت برجسته آمریکایی است که از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس حمایت کردند.

۳۳شخصیت برجسته آمریکایی، هیأت شرکت‌ کنندگان در همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس، طی بیانیه‌یی همبستگی خود را با قیام سراسری مردم ایران اعلام کردند و از آلترناتیو شورای ملی مقاومت و برنامه ده ماده‌یی مریم رجوی حمایت کردند

۳۳شخصیت برجسته آمریکایی تصریح کردند. اعتراضات سراسری ایران خواست یک ملت دربند برای آزادی است، ما در کنار ۸۰میلیون ایرانی ایستاده‌ایم.

در این بیانیه تأکید شده است:‌ ما از سیاستی حمایت می‌کنیم که به تروریسم، جنگ فرقه‌یی، تهدیدات موشک بالستیکی، توسعه سلاحهای غیرمتعارف، دخالت در سایر کشورها و نقض فاحش حقوق‌بشر از جانب رژیم ایران بگوید: «دیگر بس است»

۳۳شخصیت آمریکایی در بیانیه خود نوشتند:‌ اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران ایده دخالت نظامی خارجی را رد می‌کند و تأکید دارد که خاتمه‌دادن به حاکمیت سرکوبگر رژیم برعهده مردم ایران است. جنبش مقاومت، پایگاه گسترده خود در جامعه ایران توانمندی‌اش در مواجهه با شرایط دشوار غیرقابل تصور انسجام چشم‌گیر تشکیلاتی و توانمندی خود در افشای پنهان‌کاری رژیم را نشان داده است

 

نگرانی و وحشت رژیم از همایش بزرگ ایرانیان در پاریس
در آستانه همایش بزرگ ایرانیان در پاریس باقی مانده، واکنش‌های رسانه‌یی رژیم در این مورد نیز افزایش پیدا کرده و تقریباً اکثر رسانه‌های حکومتی را در برگرفته است.

این سوزوگدازها عموماًً یکسان و دارای آهنگ واحدی هستند که نشان می‌دهند تماماً منشأء واحد یعنی منشأء اطلاعاتی دارند و «به‌فرموده»، قصد کرده‌اند درباره گردهمایی ایرانیان در پاریس قلم‌فرسایی کنند!

در این نوشته یک مورد از این تبلیغات به‌عنوان نمونه انتخاب شده تا خوانندگان به‌نحوه برخورد آخوندها بهتر آشنا شوند!

 خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه رژیم

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه رژیم

 

 

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و سوز وگداز‌های رژیم ایران

در یک مورد خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه رژیم، برگزاری یک میتینگ در فرانسه(منظورش همان گردهمایی بزرگ ایرانیان است) توسط مجاهدین خلق را «دهن‌کجی» فرانسوی‌ها به رژیم ایران قلمداد کرد. این خبرگزاری حکومتی نوشت:

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان: «قرار است چند روز دیگر مجدداً گردهمایی عناصر... (مجاهدین) در فرانسه برگزار شود... صدور مجوز برگزاری میتینگ به آنها از سوی دولت فرانسه اقدامی تعجب‌برانگیز است که هر ساله تکرار می‌شود».

همین خبرگزاری حکومتی اضافه کرده است: «چهارشنبه هفته گذشته، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امورخارجه، طی پنجمین دور گفتگو‌های سیاسی دوجانبه با هیأت فرانسوی به‌ریاست «مونتاین» دبیرکل وزارت‌خارجه این کشور، نسبت به استمرار حضور (مجاهدین) و فعالیت آنان در خاک فرانسه اعتراض کرد و خواستار ممانعت از اقدامات این گروه... در فرانسه شد».

این خبرگزاری از تماس پیشین روحانی با رئیس‌جمهور فرانسه در این خصوص خبر داده و نوشته است: «دیماه سال گذشته نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در گفتگوی تلفنی با امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی‌اش، با انتقاد از این‌که یک گروهک تروریستی در پاریس پایگاه داشته و... فعالیت کرده و مردم را تحریک و ترغیب به خشونت در ایران می‌کند، گفت: از دولت فرانسه انتظار داریم تا در راستای مبارزه با تروریسم و خشونت به وظیفه قانونی خود در قبال این گروهک... عمل کند».

در ادامه همین نوشته، این سایت حکومتی با سوزدل فراوان از بی‌نتیجه ماندن شکوه و شکایت‌هایش از مجاهدین و مقاومت ایران نزد دولت فرانسه، اضافه کرده: «اما مع‌الاسف طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که فرانسوی‌ها نه تنها برای اخراج این تروریستها از کشور خود اقدام نکرده‌اند، بلکه اجازه برگزاری تور و میتینگ و تجمع و اجلاس هم به این جانیان داده‌اند».

از سوی دیگر عباس عراقچی نیز هفته گذشته در ملاقات با مقاماتی از یک هیأت فرانسوی که به تهران سفر کرده بود، مشابه همین شکوه و شکایتها را ابراز داشت اما عملاً نتوانست جملات مورد نیازش را از دهان مسؤلان فرانسوی بشنود.

 خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه رژیم

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه رژیم

 

 

شکایت رژیم از مجاهدین و مقاومت ایران نزد دولت فرانسه

یادآوری می‌شود که مشابه همین شکایتها را رژیم سال ۹۶ نیز بر ضد مجاهدین به‌عمل آورد اما هیچ نتیجه‌یی عایدش نشد.

در دهم تیرماه سال ۹۶ درست ۴۸ساعت پس از سفر ظریف وزیر خارجه خامنه‌ای به پاریس، مسئولان فرانسوی به مجاهدین خلق اجازه برگزاری میتینگ دادند. ظریف هم در واکنش به این موضوع، آن را یک نقطه ابهام در روابط ایران و فرانسه دانست.

یکی دیگر از نکاتی که آخوندها را تا ابراز بازتاب‌های هیستریک بر ضد مجاهدین پیش برد، شرکت تعداد بیشماری از چهره‌های برجسته سیاسی بین‌المللی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران بود. حرکتی که انزوای جهانی آخوندها در سطح جهان را بیشتر نشان می‌دهد.

همین رسانه حکومتی نوشته: «در نشست ۱۰تیر ۹۶ (مجاهدین) در پاریس... اکثر چهره‌های غربی و عربی ایران‌ستیز از جمله «نیوت گینگریچ»، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی»، شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، «جوزف لیبرمن»، عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون»، پای همیشگی میتینگ‌های نمایشی منافقین، «میشل دو کولور»، نماینده مجلس ملی فرانسه و هم‌حزبی امانوئل ماکرون، به همراه «ترکی الفیصل»، شاهزاده متنفذ سعودی، حضور داشتند».

همین رسانه حکومتی در مطلبی تحت عنوان «دهن‌کجی پاریس» اضافه کرد: «نکته قابل‌تأمل آن بود که مقامات فرانسوی پس از این نشست به خود زحمت ندادند که به اعتراض مسئولان ایرانی پاسخ دهند. موضوعی که برخی رسانه‌های داخلی از آن به‌عنوان دهن‌کجی پاریس یاد کردند».

این رسانه در ادامه نوشته است: «در تیرماه سال ۹۵نیز دولت فرانسه اجازه برگزاری نشست مشابهی را به سرکردگان... (مجاهدین خلق) داده بود. در این نشست هم اکثر دشمنان ملت ایران حضور داشتند. سرکردگان... (مجاهدین) چندین سال است که در فرانسه سکنی گزیده‌اند و... کماکان در حال توطئه‌چینی علیه نظام... هستند؛ بنابراین مقامات دولت فرانسه باید فکری به‌حال زیست آزادانه.... آنها در کشورشان کنند».

طبعا آنچه که این روزها در رسانه‌های آخوندی بر ضد مجاهدین و مقاومت ایران و گردهمایی بزرگشان در پاریس در جریان است، نمادی از میزان وحشت آخوندها از نیرویی است که در جبین آن، نور آلترناتیو خود را می‌بیند و تمامی‌ ترس و وحشتش هم به همین علت است وگرنه که یک گردهمایی در یک قاره دیگر! نباید تا این حد برای آخوندها نگران‌کننده و البته وحشت‌آفرین باشد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7d78f20-21f8-494d-bb8d-d2f8bce91ce7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات