728 x 90

پیام حمایت جمعی از زندانیان سیاسی زندان ارومیه از زندانی سیاسی سهیل عربی

زندان ارومیه
زندان ارومیه

جمعی  از زندانیان سیاسی زندان ارومیه روز دوشنبه ۲۱اسفند ماه؛ طی پیامی به زندانی سیاسی سهیل عربی به‌خاطر مقاومت و ایستادگی‌اش در برابر ظلم و ستم رژیم و ادامه اعتصاب خشک؛ به وی درود فرستادند و حمایت خود را از خواسته‌های بر حق سهیل عربی اعلام کردند.

این زندانیان در پیام خود همچنین اعلام کردند که با تمام وجود از سهیل عربی و سایر زندانیان سیاسی در بند حمایت می‌کنیم و هر آنچه که از دستمان برآید برای محقق کردن خواسته‌هایشان انجام خواهیم داد و تا آخرین لحظه پا به پای سهیل و سایر زندانیان همراهیم و ایستادگی می‌کنیم.

زندانی سیاسی روز دوشنبه 21اسفند چهل و هفتمین روز اعتصاب‌غذای خود را پشت سر گذاشت.  وی که اکنون در اعتصاب‌غذای خشک به‌سر می‌برد در آخرین پیام خود از جمله گفت:‌ سفره‌های هفت‌سین‌تان را مقابل زندانهایشان پهن کنید... پس از سه روز نه گفتن به آب؛ غذا؛ خوراک و حتی سرم احساس می‌کنی کویر هستی کویری که هر لحظه خشکتر می‌شود. من سیل می‌خواهم، سیل می‌خواهم، سیلی که براندازد این دستگاه ستمگر را... نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا هیچیک دلسوز ما نبودند و باید هر چه سریعتر به این ماجرای تلخ پایانی خوش دهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b4f8e88-e0d5-4463-bca7-6c33be1f6710"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات