728 x 90

پیام انقلابیون عراق به انقلابیون لبنان: انفجار بیروت خواسته قدرت‌طلبان و آخوندها و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران است

پیام انقلابیون عراق به انقلابیون لبنان
پیام انقلابیون عراق به انقلابیون لبنان

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق روز دوشنبه ۲۰مرداد۹۹ طی پیامی به انقلابیون و مردم و جوانان معترض لبنان نوشت: «این انفجار (بیروت) خواسته قدرت‌طلبان فاسد و آخوندهای شرور حامی آنها در ایران و شبه‌نظامیانی است که برنامه‌های ولایت فقیه را برای کنترل پایتختهای کشورهای عربی با حمایت خارجی به پیش می‌برند».

در این بیانیه هم‌چنین آمده است: «فصل مشترک مبارزه‌یی که مردم لبنان و عراق بیش از یک‌سال است علیه عوامل فساد و برای خلاصی از انسانهای فاسد و سلاحها و تک تیراندازهای آنها که بر سینه ما نشسته‌اند، شروع کرده‌اند، باز پس گرفتن میهن و حاکمیت مردمی آن است.


کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر در عراق همبستگی برادرانه خود را با مردم قهرمان لبنان اعلام می‌دارد و مراتب تسلیت خالصانه خود را به‌خاطر تلفات انسانی بسیاری که انفجار بندر بیروت در روز ۴اوت (۱۴ مرداد) به‌جای گذاشت، ابراز می‌دارد.
از این رو برادران شما در عراق برای استمرار روحیه انقلابی قیام بزرگ عراق که در اکتبر ۲۰۱۹ شروع شده، تا تحقق پیروزی محتوم پیوسته تلاش می‌کنند.
از خداوند قادر متعال می‌خواهیم که شما را در تلاشتان برای تحقق اهداف والایتان به‌رغم حجم عظیم فاجعه‌یی که به کشور عزیزتان وارد آمده، یاری نماید.
جاویدان باد خاطره شهدای انقلاب لبنان و عراق و پیروزی انشاالله در راه است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d05f39f7-f7fe-4646-87f4-53816bc9f144"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات