728 x 90

پیامی مشترک برای خلیفه ارتجاع

یک روز پس از این‌که خامنه‌ای به فرماندهان سپاهش گفت قناعت نکنیم به منطقه‌ٔ خودمان» مردم عراق با شعار ایران اخراج اخراج از او استقبال کردند.

خامنه‌ای در همان سخنرانی با شکایت از شعارهای ضدجنگ‌افروزی رژیم گفت: حالا بعضی‌ها هم توجّه دارند و به نفع دشمن حرف می‌زنند -[مثلاً می‌گویند] «نه غزّه، نه لبنان».

روز بعد پنجشنبه ۱۱مهر معلمان معترض اصفهان روی پلاکارد نوشتند: جنگ‌افروزی را رها کن، فکری به‌حال ما کن! و روز شنبه مردم غیور لردگان پاسخش را دادند: «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»!

در این فاصله، تصاویر خامنه‌ای هم‌زمان در ایران و عراق لگدمال شد. مردم عراق با به آتش کشیدن تصاویر خامنه‌ای و جوانان لردگان با تخریب دفتر نماینده‌اش پیامی مشترک برای خلیفه ارتجاع ارسال کردند.

سرانجام خامنه‌ای پس از ۵روز سکوت و اضطراب در واکنشی توئیتری نوشت: ایران و عراق دو ملتی هستند که تن‌ها و دلها و جانهایشان به‌وسیله‌ ایمان به الله و محبّت به اهل بیت و حسین بن علی(ع) متصل به یکدیگرند...

سخنگوی مجاهدین ضمن پیامی به واکنش هراسان خامنه‌ای گفت:

اما آنچه از ناصریه و بغداد و نجف تا لردگان و اراک و اصفهان جریان دارد، گسستن بند از بند ولایت است. سوزش خامنه‌ای از به آتش کشیدن و لگدکوب همزمان تصاویر منحوس خودش در ایران و عراق است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7569dc6e-4cee-4b94-aac2-c278e7ab50dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات