728 x 90

پیامهای قاضی تد پو، جودی چو و تام مک کلینتاک به گردهمایی جوامع ایرانیان مقیم آمریکا

کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن
کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن

پیام قاضی تد پو رئیس زیرکمیته تروریسم در کنگره آمریکا

دوستان ایرانی!

تغییرات شگرفی در ایران در حال وقوع است. همان‌طور که در اوایل امسال آثار آن را دیدیم که چگونه ظاهر شد و هزاران نفر به خیابانها ریختند و خواستند که فریاد اعتراضشان شنیده شود. فداکاری شما برای به‌دست آوردن آزادی و دموکراسی در ایران، انگیزاننده و (الهام بخش) است. ما در کنگره ایالات متحده آمریکا پیامتان را دریافت کرده و از پیام آزادیخواهی شما برای همه ایرانیان حمایت  و (پشتیبانی) می‌کنیم.

شما برای ایران دموکراسی می‌خواهید نه جنگ وسرکوب. شما می‌دانید که ثبات قدم و اتحاد و(یگانگی) شما است که تغییر رژیم را به ارمغان خواهد آورد. در این راستا من همراه با شما هستم.

من و دوستانم در کنگره به‌طور خستگی‌ناپذیر در حمایت از شما برای آوردن دموکراسی به ایران فعالیت می‌کنیم. قوانین در کنگره در حال تصویب شدن است و (مسئولانی در رژیم) را هدف قرار می‌دهد  که وحشیانه مردمی را که فریاد آزادیخواهی سرمی‌دهند دستگیر، زندانی و شکنجه می‌کنند. ما با کمک شما رژیم را به پای میز عدالت خواهیم آورد و روزی با هم در ایرانی آزاد خواهیم بود.

 

پیام جودی چو نماینده دموکرات کنگره آمریکا از کالیفرنیا

دوستان عزیز،

افتخار بسیار بزرگی است که برگزاری گردهمایی ایران آزاد، برای حقوق‌بشر و دموکراسی را به شما تبریک بگویم.  من شجاعت بی‌نظیر وطن پرستان ایرانی را که با شهامت به خیابانها آمدند تا برای حقوق‌بشر و دموکراسی مبارزه کنند تحسین می‌کنم. با وجود این‌که به‌خوبی می‌دانند که ممکن است به زندان بروند، هنوز هم ایرانیان به مخالفت خود علیه حکومت ادامه می‌دهند، علیه حکومتی که فرصتها و برابری را از مردم خود سلب کرده، در حالیکه به اشاعه ترور و جنگ در کشورهای مختلف میپردازد. 

با وجود این‌که دهها تن از آن فعالان هم‌اکنون به‌خاطر فعالیت هایشان در زندانها به‌سر می‌برند، ما نباید آنها را فراموش کنیم. ما باید به مبارزه‌ای که آنها شروع کردند ادامه دهیم تا ایران را به یک کشور آزاد و دموکرات تبدیل کنیم. اقدامات و  فعالیتهای امروز شما بخش مهم و حیاتی از آن است.

من از طرف مجلس نمایندگان کنگره ایالات متحده آمریکا، و از طرف مردم حوزه انتخاباتی ۲۷کالیفرنیا، بهترین آرزوها و تبریکاتم را به شما تقدیم می‌کنم.

 

پیام تام مک کلینتاک، نماینده کنگره آمریکا

من استقامت و پایداری شما را که با فاصله زیاد از میهن خود برای رسیدن به آزادی و دموکراسی در ایران فعالیت می‌کنید، تحسین می‌کنم.

این گردهمایی، پیامی بسیار قوی به جهانمی‌فرستد. این پیام که شما تا رسیدن به آزادی و سعادت میهن خود، به‌رغم فاصله مکانی که با کشور خود دارد هر قدر که طول بکشد هرگز دست از مبارزه بر نخواهید داشت.

هر انسان آزاده‌ای در جهان از اهداف شما برای آزادی زندانیان سیاسی، تغییر این رژیم و بهبود شرایط حقوق‌بشر مردم ایران، حمایت می‌کند.

رشد و گسترش تظاهرات خیابانی در ایران، خواست و عطش مردم ایران برای رسیدن به آزادی، و دموکراسی را بوضوح مشخص می‌کند.

من در حمایت از اهداف شما به هر طریق ممکن ادامه خواهم داد، و از دولت ایالات متحده آمریکا نیز می‌خواهم که از فعالیتهای شما حمایت کند.

شهامت و شجاعت، و اشتیاق شما برای رسیدن به دموکراسی نور امیدی است برای تمام کسانی‌که به‌دنبال رسیدن به آزادی در گوشه و کنار جهان هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45cc2524-cbfb-4f30-afab-8f52b2f7916e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات