728 x 90

پشت‌پرده ممنوعیت تردد شبانه در شهرها و کاسبی رژیم

پشت‌پرده ممنوعیت تردد شبانه
پشت‌پرده ممنوعیت تردد شبانه

همه‌گیری کرونا ابزاری شده برای رژیم آخوندی که هرگونه اعتراض و مخالفت و انتقادی را سرکوب کند و سیاست‌هایی را که در حالت عادی محال است شهروندان بپذیرند را اجرایی نمایند و برای مافیای نظام آخوندی هم نعمتی شده همانند جنگ، که افزون بر سرکوب مردم، درآمدهای میلیاردی نیز کسب کند. درآمدهایی ناشی از فروش دارو و هزینه‌های سرسام‌آور درمانی تا جریمه‌های سنگین ناشی از منع تردد شبانه!

در حالی‌که آمار مبتلایان به کرونا روزبه‌روز در حال افزایش است، احمد نادری یک عضو مجلس ارتجاع در جریان یک تصفیه حساب باندی، به یکی از وجوه سیاست جنایتکارانه نظام متبوعش اعتراف کرد و گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه در دورهٔ کرونا در تهران، فقط برای اخذ جریمه و واریز پول به حساب نهادهای خاص، اجرایی می‌شود. هم‌چنین وی اعتراف کرد که طرح ممنوعیت تردد شبانه بسیار طرح مزخرفی است جز ظلم به شهروندان تهرانی حاصل دیگری ندارد.

وی ادامه داد: فواید و عواید این طرح اخذ جریمه‌های کلان از مردم است که این ظلم مضاعف در دوره کرونا به مردم است (خبرگزاری حکومتی خبر آنلاین ۱۲آبان).

 

رویداد بیست‌وچهار در بخشی از گزارش خود دراین رابطه می‌نویسد: برخی منابع آگاه از میانگین هفتگی ۲۷۰ هزار و ماهانه بیش از یک میلیون جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در کشور خبر داده‌اند.این آمار به معنی درآمد روزانه دست کم ۷.۵ میلیارد تومانی دولت از محل تمدید منع تردد شبانه است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0d3c9a0-28a4-41e5-975d-b93883e80e08"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات