728 x 90

پزشکیان: آمار واقعی مرگ‌و‌میر روزانه در اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور بالاتر از ۱۵۰۰نفر است

واکسن کرونا
واکسن کرونا

به گزارش سایت حکومتی انتخاب (۲۳شهریور)، مسعود پزشکیان، عضو مجلس ارتجاع طی اظهاراتی در خصوص سیاست‌های جنایتکارانه آخوندها در مواجه با بیماری کرونا گفت: «باید همان روز اول در قم حکومت نظامی اعلام می‌کردند و بعد که از قم پخش شد یک ماه کل کشور را قرنطینه می‌کردند اما این کارها را انجام ندادند. یوهان در چین ۲۵۰میلیون نفر جمعیت داشت. کل جمعیت را قرنطینه کردند، اما شل‌کن سفت‌کنهای ما برای مقابله با کرونا زیاد بود تا جایی که الآن آمار مرگ و میر را روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰نفر اعلام می‌کنند و انگار نه انگار که آدم‌ها می‌میرند».

 

این کارگزار حکومتی با اذعان به لاپوشانی آمار جان‌باختگان کرونا تأکید کرد: «البته آمار واقعی مرگ و‌ میر روزانه در اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور بالاتر از ۱۵۰۰نفر است. اگر دو درصد مرگ و میر در تعداد کسانی که مبتلا می‌شوند وجود داشته باشد با ۴۰هزار مبتلا روزانه بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰نفر جان‌شان را از دست می‌دهند آن هم اگر درست درمان و مراقبت کنیم»...

 

وی در یک درگیری باندی زیرآب واردات واکسن توسط دولت رئیسی جلاد را زد و گفت: «این بی‌انصافی است که بگوییم این واکسن‌ها ظرف مدت دو هفته تأمین شده است، ما اگر بخواهیم سفارش بدهیم، شرکت‌های سازنده سفارش ما را بپذیرند و شروع به تولید کنند و بعد بخواهیم وارد کنیم حداقل پنج تا شش ماه زمان می‌برد».

وی افزود: «دولت قبل پول را داده بود سفارش‌ها را هم انجام داده بود حالا ممکن است مشکلات گمرکی و حمل و نقل بوده است و دولت فعلی آنها را حل کرده است و الآن وارد می‌شود، اما کالا و سفارشات از قبل وجود داشته است و این دولت واکسنی سفارش نداده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b37da763-48d0-4047-8635-7c752244bc47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات