728 x 90

پاسدار قالیباف: هیچ اثری از تصمیم و مدیریت در کشور وجود ندارد و هیچ‌کس نمی‌داند چاره و راه‌کار کجاست

پاسدار  قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع به بن بست رژیم اعتراف کرد و گفت: هیچ اثری از تصمیم و مدیریت در کشور وجود ندارد، وقتی در جلسات می‌نشینیم به قدری طرح مسأله می‌کنیم که هیچ‌کس نمی‌داند چاره و راه‌کار کجاست.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا پاسدار قالیباف روز چهارشنبه ۲۴شهریور گفت: عادتها همواره مانع از این شده که یکسری تحول‌ها اتفاق بیفتد، وقتی رابطه بین ذینفعان و ذی مدخلان نیز به میان بیاید تأثیرات آن دوچندان خواهد شد.

قالیباف اضافه کرد: اگر به فناوری در حوزه حکمرانی توجه شود، ساختار اداری و اجرایی ناقصی که از سال‌های دور به ارث برده‌ایم در برابر فناوری مقاومت می‌کند و درمی‌یابیم که این ساختار حسی نسبت به فناوری و تحول ندارد.

وی تصریح کرد: در اوج این‌که عنوان می‌شود ما پولی در کشور نداریم حداقل سالی ۱۶۰میلیارد دلار فقط برای انرژی فسیلی هزینه می‌کنیم در حالی که می‌دانیم ۵۰درصد این انرژی فسیلی هدر می‌رود و ناترازی و ناعدالتی به‌وجود می‌آید به‌طوری که از همین مسیر دره‌های فقر و قله‌های تکاثر به‌وجود می‌آید.

قالیباف با تأکید بر این‌که متأسفانه ما در هر کجای کشور که دست می‌گذاریم ناترازی داریم، به ناترازی در جذب نیرو، تمرکز قدرت، صندوق‌های بازنشستگی، ناترازی بین اختیار و مسئولیت و ناترازی در جایی که درآمد ۱۱۰میلیارد دلار داریم اما تورم دو رقمی را شاهد هستیم، وقتی ۲۰میلیارد درآمد داریم و باز هم کسری بودجه و تورم را شاهدیم،

قالیباف نهایتا به بن بست رژیم اعتراف کرد و گفت: در اینجا می‌یابیم که هیچ اثری از تصمیم و مدیریت در کشور وجود ندارد ولی وقتی در جلسات می‌نشینیم به قدری طرح مسأله می‌کنیم که هیچ‌کس نمی‌داند چاره و راه‌کار کار کجاست.

وی با بیان این‌که ما با کمترین داده‌ها بزرگترین تصمیمات را می‌گیریم، گفت: این مسأله باعث می‌شود هر روز بر گره‌های کشور اضافه شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/93b85c83-4517-4e62-882a-477a8d2310ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات