728 x 90

پاسدار قالیباف: اگر این حکمرانی را درست نکنیم تردید نکنیم که نهاد جمهوری اسلامی آسیب ببیند نظریه ولایت فقیه آسیب می‌بیند

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف رئیس مجلس ارتجاع

اگر این حکمرانی را درست نکنیم

تردید نکنیم که نهاد جمهوری اسلامی آسیب ببیند نظریه ولایت فقیه آسیب می‌بیند

قالیباف - شبکه خبر رژیم ۴ اسفند:

امام می‌فرماید من یک نکته و تذکر مهم دارم برای اقتصاد ... و توصیه‌اش به اصناف و کارخانه‌داران اصفهان که بروید و چاره‌اندیشی کنید از الآن برای اقتصاد که اگر مسائل اقتصادی حل نشود و مردم دچار مشکلات اقتصادی بشوند مطمئن باشید حضرت امام می‌گوید مطمئن باشید که مردم از انقلاب و اسلام گذر می‌کنند و رد می‌شوند.

حضرت امام حضرت آقا سال ۹۶ فرمودند که اگر مردم به صندوق رأی پشت بکنند مصیبت بزرگی برای کشور هست.

من با صراحت عرض بکنم بعضی جاها قدرت حل مسأله مان را از دست دادیم مشکلی را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقلش می‌کنیم اینها خوب نیست.

ما واقعاً بیشتر نگاه عملاً رفت به یک نگاه صوری رفت به یک نگاه خاص مثلاً سیاسی غفلت کردیم از این‌که اینها را عمیق و دقیق در ساختارهای حکومتی اینها را پیاده سازی بکنیم و در حکمرانی کشورمان دنبال کنیم و اگر این حکمرانی را درست نکنیم تردید نکنیم که از خودش یک باز تولیداتی خواهد کرد که نهاد مقدس جمهوری اسلامی که برخاسته از نظریه ولایت فقیه است این نهاد آسیب می‌بیند جمهوری اسلامی آسیب ببیند نظریه ولایت فقیه آسیب می‌بیند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6df47636-a7be-4ea3-85e7-6fc78087a5cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات