728 x 90

پاسدار شریعتمداری: اکثر اعضای شورای راهبری (ظریف) کسانی هستند که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد دارند

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان:

اکثر اعضای شورای راهبری (ظریف) و کمیته‌های زیرمجموعه آن

کسانی هستند که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن

محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد دارند

 

بیم آن می‌رود که بار دیگر دولتی شبیه دولت موسوم به تدبیر و امید برقرار شود

و اتوبوس آقای پزشکیان را به جای خراسان و مشهد مقدس

به میدان خراسان بکشانند!

 

پاسدار حسین شریعتمداری نیابتی خامنه‌ای در روزنامه کیهان در ۶مرداد به تیغ کشی علیه شورای راهبری ظریف و پزشکیان پرداخت و زیر عنوان «مقصد خراسان است نه میدان خراسان!» دربارهٔ وزرای احتمالی کابینه پزشکیان نوشت: این روزها همه جا سخن درباره ترکیب کابینه ریاست‌جمهوری چهاردهم است... نگاهی هر چند گذرا به سابقه و کارنامه اعضای شورای راهبری و کمیته‌های جداگانه انتخاب کابینه به‌وضوح نشان می‌دهد که بسیاری از آنها اولاً؛ فاقد صلاحیت لازم برای حضور در این جایگاه هستند و ثانیاً بینش و منش آنها با بینش و منش بارها اعلام شده رئیس‌جمهور محترم نه فقط متفاوت، بلکه در مواردی کاملاً متضاد است.

اکثر اعضای شورای راهبری و کمیته‌های زیرمجموعه آن کسانی هستند که در کارنامه و سوابق خود، همراهی با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، محکومیت‌های امنیتی، آلودگی به فساد، همسویی و همراهی برملا شده با مثلث آمریکا و انگلیس و اسراییل در فتنه‌ها دارند.

شریعتمداری افزود: پزشکیان بارها بر اعتقاد راسخ خود به مبانی نظام اصرار ورزیده و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را چراغ راه دانسته و بر پیروی از آنها تأکید داشته‌اند. از جمله؛ حضرت آقا، فرمودند؛ «آن کسی را باید میدان‌دار کرد که، از بُن دندان به جمهوری اسلامی معتقد باشد. جناب پزشکیان بلافاصله خطاب به حضرت ایشان تأکید کردند: «‏از لطف حضرت آقا صمیمانه سپاسگزارم. اکنون اعتماد مردم و حمایت شما از ‎دولت، بزرگ‌ترین سرمایه همه ما برای رسیدن به موفقیت‌های پیش‌روست و از دل و جان برای موفقیت ایران تلاش خواهم کرد».

کیهان خامنه‌ای افزود: بیم آن می‌رود که بار دیگر دولتی شبیه دولت موسوم به تدبیر و امید! و اتوبوس، آقای پزشکیان را به جای خراسان و مشهد مقدس که مقصد و خواسته رئیس‌جمهور منتخب است، به میدان خراسان بکشانند!

 

طعنه شریعتمداری اشاره به‌خاطره‌ای از پدر خودش است که در آن یک شاگرد راننده راه بلد، راهنمایی یک راننده ناشی را به‌عهده می‌گیرد که قرار بود مسافران را به مشهد ببرد اما شاگرد راننده خوابش می‌برد و راننده ناشی به‌جای خراسان رضوی و مشهد از میدان خراسان در تهران سر در می‌آورد!

 

روزنامه کیهان (رژیم) ۶/۵/۱۴۰۳

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fcc8e1cc-8c1c-468d-9158-14ec8dec769a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات