728 x 90

پاسدار حسن عباسی: روحانی، ظریف و علی لاریجانی برید به جهنم/بحران در درون نظام ولایت فقیه و نگرانی از اجماع جهانی علیه رژیم

پاسدار حسن عباسی
پاسدار حسن عباسی

در آستانهٔ اجلاس ورشو حکومت آخوندی نگران اجماع جهانی علیه جنگ افزوزی و تروریسم رژیم است. به‌خصوص که اروپا و آمریکا در این رابطه مواضع نزدیک به هم اتخاذ کرده و حتی سازوکار تجارت موسوم به اینس‌تکس را مشروط به موضوع موشکی یا تن‌دادن به لوایح اف.ای.تی.اف از جمله کنوانسیون ضدتأمین مالی تروریسم کرده‌اند.

 

پاسدار عباسی از سرچماقداران باند خامنه‌ای هم بحران و بن‌بست نظام را روی سر مهره‌های باند رقیب سرشکن کرده است:

حسن عباسی ۲۱بهمن۹۷: پیام را به آقای دکتر علی لاریجانی هم می‌دهم که آقای لاریجانی اگر تو و علی مطهری، شخص علی مطهری و شخص جواد ظریف و شخص حسن روحانی چهار روز دیگه مسئولیتتون تو این مملکت تمام میشه، پاتون را تو یک مسجدی، خیابونی، جامعّه‌یی بگذارید به‌دلیل این‌که شما بانیان اصلی برجام بوده اید مردم توی صورت شما تف می‌اندازند.

شما محکومید که در این مجلس نشستید و سکوت کردید و آمریکا برجام را پاره کرد و اروپا ملت رشید ما را در این جریان کانالی که هفته گذشته ایجاد کرده تحت عنوان اینس‌تکس ملت ایران را در مقابل پدیده‌یی به نام نفت در برابر غذا قرار داد.

مگر آقای لاریجانی، آقای ظریف، وقتی می‌گفتیم آمریکا قابل اعتماد نیست، روحانی نمی‌گفت «تا می‌خواهیم تعامل کنیم، گروهی تعامل ستیز می‌لرزند، اگر سردتان است، برید به جهنم.» آقای حسن روحانی، آقای جواد ظریف و آقای علی لاریجانی برید به جهنم حالا که دارید می‌لرزید.

 

 

محمد ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت مجلس رژیم گفت که: «کشورهای اروپایی و آمریکا به‌مثابه (دو) لبه یک قیچی... با جمهوری اسلامی برخورد می‌کنند و تنها قصد آسیب رساندن به جمهوری اسلامی دارند».

او با اشاره به بیانیهٔ جمع‌بندی اتحادیه اروپا که شروط اجرایی شدن اینس‌تکس را به رژیم گوشزد کرده و خواستار توقف توسعه موشکی و عقب‌نشینی از کشورهای منطقه به‌ویژه یمن و رعایت حقوق‌بشر توسط رژیم شده بود گفت:« این بیانیه هیچ خیری برای ایران ندارد. مسئولان جمهوری اسلامی باید مسیر خود را تغییر بدهند، از آمریکا و غربی‌ها جز دشمنی نسبت به جمهوری اسلامی، دیده نمی‌شود».

رضایی تأکید کرد: « ما راهی نداریم جز این‌که مسیر خود را از غربی‌ها جدا کنیم». او با حمله به باند روحانی افزود:« رفتارهای متقابل با غربی‌ها به‌گونه‌یی است که احساس می‌کنند ما در حال عقب‌نشینی هستیم، طرف غربی در بعضی مسئولان جمهوری اسلامی احساس ضعف را مشاهده می‌کنند»(سایت دانانیوز-۲۰بهمن۹۷)


 

 باند روحانی بحرانهای گریبانگیر نظام را به پاسداران ولایت گوشزد کرده و بر ضرورت «پذیرش واقعیات موجود» تأکید دارند.

 

هرمیداس باوند یک کارشناس این باند می‌گوید:« به‌نظر می‌رسد سال بعد نظام درگیر کشمکشهای جدی اقتصادی به‌منظور تأمین نیازهای اولیه کشور خواهد بود» و « ما باید بپذیریم که بدون در نظر گرفتن برخی شعارها و نگاه ایدئولوژیک یک دیپلماسی موفق را بر مبنای تعامل و احترام با همه کشورهای جهان به‌منظور رسیدن به منافع مشترک در دستور کار قرار دهیم، در غیراین صورت سیاست خارجی ایران چنان که در این ۴۰سال نتوانست یک راهبرد منسجم را سامان دهد، در آینده نیز با ابهام جدی روبه‌رو خواهد بود»(سایت دیپلماسی ایرانی- ۲۰بهمن۹۷).

 

مهدی مطهرنیا یک کارشناس دیگر باند روحانی هم با اذعان به غافلگیری استراتژیک نظام، می‌نویسد: « اروپا به منافع خود می‌اندیشد، بر مبنای منافع و اهداف خود در باب روابط با جمهوری اسلامی موضع‌گیری می‌کند و نظام نیز باید با ادراک عمیق قواعد ناظر بر این رفتارها و کنش‌ها در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری با جدیتی بیش‌تر واقعیات موجود را پذیرا باشد و برای خروج از این غافل‌گیری استراتژیک، پیشروتر از حوادث و وقایع تصمیمات خود را اتخاذ کند».(خبرگزاری ایسنا – ۲۰بهمن۹۷)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02386d49-b370-4406-8850-11cb8567110b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات