728 x 90

پاسخ قاطع کمیسیون خارجه پارلمان بلژیک به شانتاژ دیکتاتوری تروریستی آخوندها

پارلمان بلژیک
پارلمان بلژیک

به‌دنبال شانتاژ ضدانسانی دیکتاتوری تروریستی آخوندها از طریق گروگانگیری و تهدید به اعدام دکتر احمدرضا جلالی، به‌منظور تأثیر گذاری بر محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست بمب به‌دست رژیم در دادگاه بلژیک، کمیسیون خارجه پارلمان بلژیک با تصویب قطعنامه‌یی پاسخی قاطع به این باج‌خواهی رژیم داد.

در قطعنامه کمیسیون خارجه پارلمان بلژیک که روز ۳دسامبر ۲۰۲۰ تصویب شد، ضمن یاد آورری همه فراخوانهای قبلی اروپا برای لغو حکم ظالمانه اعدام دکتر جلالی که از سال۲۰۱۶ در ایران زندانی است، تأکید شده است که با توجه به انتقال آقای جلالی به زندان کرج یعنی زندانی که محل انجام اعدام هاست، بلژیک از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا این پیام روشن را به مقامات رژیم ایران ارسال کند که پیوند دادن سرنوشت پروفسور جلالی با اهداف سیاسی یا قضایی در سایر دادگاهها غیرقابل قبول است،

قطعنامه هم‌چنین فراخوان می‌دهد که اروپا با قاطعیت مخالف اجرای حکم اعدام پروفسور احمدرضا جلالی و خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط اوست.

در این قطعنامه هم‌چنین آمده است: «به‌رغم غیرانسانی بودن مطلق مجازات اعدام و بر اساس یافته‌های دیده‌بان حقوق‌بشر، رژیم ایران چندین سال است که بیشترین سرانه اعدام در جهان را داشته است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fd1bf0c-7404-4c5a-9bc6-35416b8cce71"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات