728 x 90

ویروس کرونا در ایران -هشدارهای وحشت‌آلود درباره نارضایتی انفجاری مردم از پنهانکاری حکومت آخوندی + عکس و فیلم

ویروس کرونا در ایران
ویروس کرونا در ایران

این خبر تکمیل می‌شود.

 

مسعود رجوی: پرپر شدن فرزندان ایران و مردم محروم و بی‌پناه، این است فاجعه و عملکرد ویروس ولایت

 

هشدارهای وحشت‌آلود درباره نارضایتی انفجاری مردم از پنهانکاری حکومت آخوندی

جهان صنعت ۱۱اسفند۹۸: آمارهای مبتلایان هر لحظه بیشتر می‌شود و از طرف دیگر رییس‌جمهور در تریبون می‌گوید از شنبه وضعیت نرمال می‌شود و پشت‌بند آن وزیر بهداشت شرایط هفته جاری را سخت می‌نامد! در همین گیرودار افراد سرمایه‌دار و روحانیون به کیش پناه بردند! آتش زدن یک مرکز درمانی در شرایطی که مسوولان پاسخگوی سوالات مردم نیستند کاملا طبیعی است.
اگر مردم رفتارهای هیجانی از خودشان نشان می‌دهند تنها به دلیل همین پنهانکاری‌های مداوم دولت است. با نگاه امنیتی که در کشور حاکم است. هم‌چنین هر فردی که خبر دقیقی را در فضای مجازی نشر می‌دهد بازداشت می‌کنند.

وقتی مردم عاصی شوند دیگر زندگی برای آنها فرقی نمی‌کند. مردم در حد انفجارند در همین مدت اخیر مسوولان کم به مردم دروغ نگفتند. این همه انسان در حوادث کرمان، تظاهرات آبان‌ماه و هواپیما فوت کردند. هیچ کس درباره آن پاسخگو نبود و هیچ آمار دقیقی از تلفات اعلام نکردند. زمانی که مردم به ستوه بیایند دیگر تر و خشک را با هم می‌سوزانند و هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی عصبانیت آنها را بگیرد.
 

همدلی ۱۱اسفند۹۸: ایران بالاترین میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا بعد از چین را داشته و این تعداد به سرعت نیز در حال افزایش است. با این حال آمار واقعی مبتلایان به این ویروس در‌هاله‌ای از ابهام است تناقض در آمارها و عدم اطلاع‌رسانی شفاف باعث سرگردانی و سردرگمی مردم در بین این اعداد و ارقام شده است، اعتماد به این آمارها و عدم اعتماد به آن تبعاتی را به همراه دارد. پنهان‌کاری و اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی ادامه دارد.

اعلام وضعیت قرمز در خوزستان

استاندار خوزستان با قرائت اطلاعیه‌ای در حضور رسانه‌ها، خواستار درخانه ماندن مردم طی دوهفته‌ جاری که آن را دو هفته‌ حیاتی نامید، شد.

یک ماه و نیم پیش کرونا به کشور وارد شده  ولی «رژیم آخوندی» گفت این توطئه دشمن است و با پنهانکاری و عدم قرنطینه کردن شهر قم ویروس را در سراسر کشور منتشر و فاجعه ای وحشتناک را برای مردم ایران رقم زد!

گزارش یکی از هم شهروندان رشت؛ آمار کشته ها بر اثر ابتلا به «ویروس کرونا» وحشتناک است

هم میهنان شریف، تنها راه باقی مانده اعتصاب سراسری در کل کشور و در خانه ماندن است، متاسفانه بر اثر پنهانکاری جمهوری اسلامی و عدم قرنطینه شهر قم، این «ویروس مرگبار» در تمام کشور منتشر شده است.

بیماری کرونا و تهدید پرسنل بیمارستان‌ها توسط رژیم در اصفهان

یک پزشک از اصفهان گفت: «خبر موثق از یک پرستار توی بیمارستان غرضی در اصفهان دارم که درگیر کرونا شده. یک نفر توی بیمارستان امین حال خیلی بدی داره. یعنی در واقع کارش تمومه و رو به فوته. توی بیمارستان خورشید که حالا پایگاه کروناییها شده با چند تا از همکارهایم صحبت کردم می گفتند بخش این بیماران کاملا جداشده و پرسنلی هم شدیدا تحت فشار و تهدیدند. بیمارستان خورشید پرسنل را مشخص کردن که اونا از این بیماران مراقبت کنند. بعد آنها را تهدید کردند اگر آمار این بیماری را به کسی بدهند اخراج خواهند شد. همه شون اینو می گن و خلاصه همه را به این موضوع تهدید کردن که فیلم و عکس بیرون نباید بره. بیمارستان خورشید خیلی بستری داره روزانه تعداد زیادی مراجعه می کنند».

دارو خانه

دارو خانه

 

 

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از شیوع کرونا مشهد 

یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸ – گزارش خبرنگار سیمای آزادی از مشهد: «با سلام الان ساعت یک ربع مانده به ۷ بامداد هست اینجا خیابان امام رضا مشهد هست در این تایم ساعت در زمان گذشته این خیابان خیلی شلوغ بوده الان بخاطر ویروس کرونا اکثر کاسبکارها تعطیل کردند نصفی از هتل ها تعطیل کرده اند اونهایی که کار میکنند هم با ۳۰ درصد ظرفیت کار میکنند اگه این طوری ادامه داشته باشه واقعا خیلی از مغازه دارها هتل داره تعطیل میکنن رکود اقتصادی فوق العاده عجیبی حاکم خواهد شد اینهم بخاطر عدم مدیریت حاکمان می باشد. به امید ارزوی اینکه عاملان این مشکلات نابودی انها را جشن بگیریم.              خبرنگار سیمای ازادی مشهد مقدس».

فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از اولین مورد فوت بیمار مبتلا به کروناویروس در حوزه این دانشگاه خبر داد.

نتایج آزمایش‌های یک بیمار ۸۱ساله نیز نشان می‌دهد که فوت وی ناشی از ابتلا به کرونا ویروس بوده است.

 

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران
رژیم آخوندی در هراس از اعتراضهای مردمی با وارد کردن گشتهای نیروهای سرکوبگر انتظامی در پوش مبارزه با کرونا به ایجاد فضای رعب و وحشت می‌پردازد.

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران

حضور گشتهای سرکوبگر در خیابانهای تهران

 

پنهان‌کاری رژیم در آمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت رژیم روز یکشنبه ۱۱اسفند آخرین آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایران را اعلام کرد که بر اساس آن تعداد مبتلایان در ایران به بیش از ۹۷۰نفر رسیده و ۵۴نفر نیز تاکنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان‌ باخته‌اند. خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) آمار مبتلایان را ۹۷۸نفر اعلام کرده است.

روز گذشته آمار دولتی مبتلایان از سوی وزارت بهداشت رژیم ۵۹۳نفر اعلام شد که با توجه به آمار امروز، بیش از ۳۷۰نفر بیشتر از روز قبل شده است.

سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌باختگان کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند به ۵۰۰نفر رسیده است.

 

سنندج شنبه شب: تعداد مبتلایان به کرونا در حال افزایش است و بیمارستانهای مرکز کرستان در بدترین شرایط امکاناتی قرار دارند.

گزارش یک هموطن در مورد شیوع کرونا از اهواز

شنبه دهم اسفند ۹۸– یک هموطن از اهواز: «امروز به چندین دارو خانه در سطح خیابان نادری جهت تهیه‌ٔ ماسک و مواد لازم ضد عفونی و دستکش و...... مراجعه کردم و به همه بلا استثنا گفتند نداریم و خیلی‌هاشون برای راحتی کار یک تراکت نو شته و به شیشه چسبانده بودن که ماسک و...و...و..... موجود نمی‌باشد و نکته‌ٔ دیگر تعدادی از دکترهای دارو خانه‌ها و فروشنده‌ها می‌گفتن ما خودمون هم ماسک نداریم و یا می‌گفتن از ماسک کهنه‌ٔ چند روز پیش داریم استفاده می‌کنیم و در جواب پرسش ما و خیلی از مراجعه کنندگان که باید برای تهیه چه کار کنیم می‌گفتن: به درمانگاههای محل زندگی تون مراجعه کنید شاید گیر تون بیاد. دارو خانه‌هایی که در مجموع رفتم محمدیان، زرگر نژاد، رازی، عیاشی ممبینی، ثامن شفا، و کیمیا. مواد اسپری تمیز کننده در سوپرها دو برابر شده ۱۰هزار تومان بوده و حالا شده ۲۰هزار تومان و کمیاب».

کرونا اهواز

کرونا اهواز

وضعیت بحرانی به‌دلیل شیوع کرونا در استان گیلان و بندر انزلی

یکشنبه ۱۱اسفند ۹۸– یک هموطن از بندر انزلی در رابطه با شیوع کرونا در استان گیلان طی چند روز گذشته گفت: « با ورود تعدادی بیمار کرونایی از قم به استان گیلان به‌خصوص به بندر انزلی بیماری، کرونا در این استان شدت گرفته و وضعیت گیلان از بابت بیماری کرونا وخیم است. همه شبه کرونا گرفته‌اند و یا کرونا. راههای گیلان را از روز گذشته به شهرهای دیگر بسته‌اند. مشخصاً از قزوین به گیلان راه‌ها بسته شده از ساعت ۲۲شب گذشته (شنبه شب) اعلام کردند هیچکس از منزل خود بیرون نیاید و با هلیکوپتر چندین شهر گیلان از جمله بندر انزلی را سمپاشی می‌کنند».

خانواده و بستگانش این هموطن در بندر انزلی هستند که گفت «همه تب شدید گرفتند و سرفه می‌کنند»

شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم

جمعه ۹اسفند ۹۸– یکی از شهروندان طی گزارشی نوشت: «درمانگاه خیریه المهدی جنوب غرب تهران خیابان شهرداری منطقه ۱۹(بعد از شهرداری منطقه ۱۹) زیر نظر اوقاف هست که متعلق به بیت خامنه‌ای است. در این درمانگاه ۶اتباع افغانستانی را بستری کردند.‌آنها از قم آورده و به‌طور مخفیانه بستری کردند.

این درمانگاه در محله خانی آباد نو (ایستگاه متروی شهرک شریعتی) واقع شده که چند روز پیش تعدادی بیمار کرونایی مشاهده شده که مخفیانه در این درمانگاه بستری کردند.

این بستری کردنها از درب پشتی درمانگاه صورت می‌گیرد و مشاهده شده که پرستارها و دکترها با لباس مخصوص کرونا به این درمانگاه تردد دارند. ولی هیچ اطلاع‌رسانی عمومی نکردند و مخفیانه بستری می‌کنند.

دو پایگاه بسیج هم روبه‌روی این درمانگاه هست. بیشتر به‌خاطر همین مریض‌های کرونا آنها را آورده‌اند آنجا تا کسی مشکوک نشود.

مأمور و بسیج ایستاده آنجا نمیشه واضح عکس گرفت. آن قسمتی که مستقر هستند پست درب ورودی و کنار اسانسور هست و سمت دیگر اسانسور قسمت عمومی هست که مردم عادی بدون اطلاع از بستری بیماران کرونا رفت و آمد دارند.

در طبقه پایین این درمانگاه هم یک مرکز خرید بزرگ قرار دارد

اگرمردم خانی آباد بفهمند بدون اطلاع آنها بیمار کرونا بستری کردند حتماً آنجا را آتش می‌زنند و شورش می‌کنند.

پنجشنبه [هشتم اسفند] بعدازظهر کلاً اونجا مستقر بودم تا عکس بندازم اما بسیجیها و نیروی انتظامی مستقر هستند و نمی‌شد. از این درمانگاههای زیر نظر بیت خامنه‌ای در تهران زیاد هست که احتمالاً برای کرونا در نظر گرفتند».

 

شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم

شیوع کرونا و پنهان‌کاری رژیم

 

تهران کودک مشکوک به کرونا در حال افتادن

  • کودک مشکوک به ویروس کرونا در حال افتادن در خیابان یوسف آباد تهران، یک آمبولانس فوری آمد که وی را ببرد.

اظهارات یک هموطن
در خیابان یوسف آباد (تهران) این پسر وسط خیابان بی‌حال افتاده بود و نفس سخت می‌کشید.

مشهد: فردی که در خیابان احمدآباد بر اثر کرونا بیهوش و به زمین افتاده است.

دو پرستار جوانی که در راه کمک به بیماران کرونایی ایثار کرده و جان خود را از دست دادند،

۲پرستاری که در راه مقابله با کرونا جان باختند

۲پرستاری که در راه مقابله با کرونا جان باختند

 

۷۲۵فرد مشکوک به کرونا در قم بستری شدند

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:تا صبح دیروز، دهم اسفندماه مجموعاً ۶۵۲نفر مشکوک به کرونا در چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) بستری شدند که هم‌اکنون به ۷۲۵نفر رسیده است./باشگاه خبرنگاران

بیمارستان کامکار

بیمارستان کامکار

 

جهان صنعت: کنترل خشم مردم با صداقت: از طرفی آمارهای مبتلایان هر لحظه بیشتر می‌شود و از طرف دیگر رئیس‌جمهور در تریبون می‌گوید از شنبه وضعیت نرمال می‌شود و پشت‌بند آن وزیر بهداشت شرایط هفته جاری را سخت می‌نامد! در همین گیرودار افراد سرمایه‌دار و روحانیان به کیش پناه بردند!
این بیماری هر چقدر هم خطرناک باشد باید به مردم آمار و اطلاعات دقیق را بدهند. آتش زدن یک مرکز درمانی در شرایطی که مسئولان پاسخگوی سؤالات مردم نیستند کاملاً طبیعی است. آنها فقط می‌ترسند عزیزان‌شان در بیمارستان مبتلا شوند. مطمئناً در آنجا موضوعی بوده وگرنه مردم بی‌دلیل این واکنش‌ها را نشان نمی‌دهند.

در حال حاضر با نگاه امنیتی که در کشور حاکم است، مسئولان ترجیح دادند کروناویروس در تمام کشور و حتی آن را به کشورهای دیگر هم صادر کنند ولی قم را قرنطینه نکنند. آخر چرا نباید، جان مردم با ارزش باشد؟
اگر مردم رفتارهای هیجانی از خودشان نشان می‌دهند تنها به‌دلیل همین پنهان‌کاریهای مداوم دولت است. هم‌چنین هر فردی که خبر دقیقی را در فضای مجازی نشر می‌دهد بازداشت می‌کنند.

 

آفتاب یزد: مدیر بیمارستان خمینی فرمودند از مردم مراجعه کننده به بیمارستان که ظن مبتلا شدن به ویروس کرونا را دارند آزمایشی گرفته نمی‌شود و تنها و تنها در صورتی از آنان آزمایش گرفته می‌شود که به مرحله بستری رسیده باشند.پیام آقای رئیس واضح است: تا وقتی که روی پا هستید و توان در بدن دارید آزمایشی در کار نیست مگر این‌که افقی شوید.

در مقابل اگر نماینده مجلسی و اگر سایر مسئولان ریتم عطسه‌شان متفاوت شود بلافاصله یک اکیپ حاضر هستند تا آزمایش بگیرند...در مورد یکی از این مسئولان که پاسخ آزمایش وی مثبت اعلام شده گفته می‌شود تیمی از بیمارستان راهی منزل او شده‌اند تا این مسئول زحمت رفتن تا بیمارستان را هم نکشند و در همان منزل از وی آزمایش گرفته شده.اما از مردمی که با پای خود به بیمارستان می‌روند آزمایشی گرفته نمی‌شود مگر این‌که روی پای خود نباشند!

 

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان: با توجه به‌گسترش موارد بروز بیماری کرونا، وضعیت این منطقه در مرحله هشدار قرار گرفته است.
  • رئیس فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ: بعید است برای مسابقه به‌ ایران برویم، چرا که طبق مقررات هنگ‌کنگ به‌خاطر خطر ابتلا به ‌کرونا در صورت سفر به‌ ایران باید ۱۴روز قرنطینه شویم.
  • وزیر بهداشت رژیم: پس از ۱۰روز تنها یک میلیون ماسک تحویل دادند و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شد.
  • نمکی در نامه به روحانی: این شبکه فرصت‌طلب از کجا خاطرجمعی دارد که این‌گونه جسورانه اعلام می‌کند که ۲۰۰میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟

 

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از آثار کرونا در تهران

یکشنبه ۱۱اسفند ۹۸– به‌دنبال شیوع کرونا خبرنگار سیمای آزادی در یک گزارش مصور گفت: «اینجا میدان عشرت آباد،‌شب عید بیستم اسفند ماه،‌هیچ خبری از عید نیست. مغازه‌های خالی از مشتری خبرنگار سیمای آزادی».

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از آثار کرونا در تهران شماره ۲

به‌دنبال شیوع کرونا خبرنگار سیمای آزادی در یک گزارش مصور گفت: « سلام اینجا دقیقاً تقاطع پارک قیطریه است. این روبه‌رو هم که مشاهده می‌کنید پارک قیطریه است و خیابون روشنایی. امروز دهم اسفند ماه ۹۸بیست روز مانده به عید هیچ خبری نیست گرونی تورم فقر بیکاری خودکشی کرونا ای لعنت بر نظام آخوندی سفاک حاکم بر ایران چهار تا ماشین زورکی وایسادن دارن راه می‌رن توی خیابون خبرنگار سیمای آزادی».

انتقال آخوندها از ترس کرونا به دو هتل به بهبهان

شنبه دهم اسفند ۹۸- یک شهروند از بهبهان خبر داد که تعداد زیادی آخوند از قم به شهر بهبهان آوردند و در هتل رضا و پلاژای سد مارون بهبهان مستقر کردند.

 

خبرهای جدید کرونا

  • کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت رژیم: افزایش آمار در گلستان نشان می‌دهد این استان در حال تبدیل شدن به کانون شیوع کرونا است. در استان اصفهان و استان مرکزی به‌نظر می‌آید که تعداد موارد مشکوک به‌بیماری کرونا در حال افزایش است
  • رئیس‌جمهور آمریکا ورود هر گونه مسافر از ایران را ممنوع کرد. حتی خارجیانی که در ۱۴روز گذشته به‌ایران رفته باشند اجازهٔ ورود به‌آمریکا ندارند.
  • ترامپ، ایران، کره جنوبی و ایتالیا را علاوه بر چین به‌لحاظ کرونا مناطق پرخطر اعلام کرد
  • ترامپ: ما حرفه‌یی‌ترین متخصصان بهداشت در جهان را داریم و دوست داریم که به آنها (ایران) کمک کنیم. تنها کاری که رژیم ایران باید انجام دهد این است که درخواست کند
  • رئیس فدراسیون فوتبال هنگ کنگ: بعید است برای مسابقه به‌ایران برویم، چرا که طبق مقررات هنگ کنگ به‌خاطر خطر ابتلا به‌کرونا در صورت سفر به‌ایران باید ۱۴روز قرنطینه شویم

اعتراف تکان‌دهندهٔ ‌ نمکی، وزیر بهداشت رژیم: عده‌یی لباس (مخصوص) و ماسک را در انبارها برای سودجویی صد برابری یا قاچاق به‌دیگر کشورها تلنبار می‌کنند

سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد در ساعت ۲۴به وقت تهران آمار اعلام شده قربانیان کرونا در غروب شنبه ۱۰اسفند به‌نحو شوکه‌کننده‌یی رو به‌افزایش است

تعداد جان‌ باختگان در شهسوار ۱۱۶نفر، در گرگان ۱۳نفر و در تهران به ۱۵۰نفر رسیده است

 

 

وضعیت بیمارستانها به‌دنبال شیوع کرونا در گرگان

یکشنبه ۱۰اسفند ۹۸- یک هموطن از گرگان: «... اینجا اوضاع خیلی خرابه، بیمارستانها تخت خالی ندارن. مریضها رو، رو صندلی می‌نشونند تو بیمارستان... بیمارستان صیاد شیرازی و بیمارستان ۵آذر... مردم وقتی مراجعه می‌کنن به بیمارستان صیاد اگه حالشون به خط قرمز نرسیده باشه همونجا نگهداری می‌شوند. اونهایی هم که قرمز هستن به بیمارستان ۵آذر فرستاده می‌شوند.. به جز بیمارستان هم،اکثر کلینیک‌ها و مطبهای شخصی دکترها هم پر شده از بیمار... اگه اشتباه نکنم چند بالای صد نفر آلودند... ولی وزارت بهداشت اعلام کرده ۲۲نفر... البته حداقل صد نفر... طیف وسیعی از مراجعات به‌خاطر همین تب و لرز و عطسه و سرفه هستش...حالا این وسط چند درصد کرونا ست یا آنفلانزا نمیدونم... ولی من هفته پیش که بیمارستان صیاد بودم گفتن که کرونایی‌ها را تو این سالن بستری می‌کنن...همون جا هم مسئول بخش اومد قسمت اورژانس و داشت بهشون می‌گفت که اونهایی که شدت بیماری کمتره اینجا بستری بشوند. کارهای اولیه انجام بشه خوب شدند که چه بهتر اگه نشدند هم منتقلشون کنین ۵آذر.... امروزم یکی از دوستام رفته بود بیمارستان می‌گفت اوضاع خیلی خرابه تخت واسه بستری ندارند. بیمارها ساعتها رو صندلی میشینن......من از اواسط بهمن‌ماه داد می‌زدم به همه می‌گفتم ولی کسی جدی نمی‌گرفت.....یعنی هر آدمی شرایط بیمارستان رو می‌دید متوجه می‌شد اوضاع چقدر خرابه...کلا حکومت نظامی بود بیمارستان...کسی رو راه نمی‌دادند حتی ملاقات روزانه که ساعت ۳تا ۴بود رو کنسل کرده بودند...ورودی بیمارستان پر شده بود از انتظامات...».

 

 

موارد مرتبط:

سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌باختگان کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند به ۵۰۰نفر رسیده است - سخنگوی مجاهدین

ویروس کرونا در ایران - سازمان مجاهدین خلق: تعداد جان‌ باختگان در شهسوار ۱۱۶نفر، در گرگان ۱۳نفر و در تهران به ۱۵۰نفر رسیده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a9c44b0-e1fe-4ae3-9a40-dbdf1b4c1009"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات