728 x 90

سازمان مجاهدین خلق ایران: شمار جان‌ باختگان کرونا تا غروب شنبه ۱۰اسفند به ۵۰۰نفر رسیده است - سخنگوی مجاهدین

موضع سخنگوی مجاهدین
موضع سخنگوی مجاهدین

رژیم پس از مدتها پنهان‌کاری مجرمانه و بازی رذیلانه با جان و سلامت مردم ایران به ناچار تعطیل مجلس ارتجاع، تعطیل مجلس خبرگان ولایت فقیه و تعطیل نمازهای جمعه‌بازار را تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

 

غروب امروز شنبه ۱۰اسفند سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد بر اساس گزارشهای داخل کشور شمار جان‌ باختگان کرونا بیش از ۵۰۰نفر است. تعداد قربانیان در قم لااقل ۱۵۰نفر، در تهران ۱۰۰نفر، در مازندران ۱۰۰نفر، در استان مرکزی شامل اراک و ساوه ۳۷نفر، در کاشان به ۲۲، در اصفهان و همایونشهر و نجف آباد ۲۴نفر و در استان گیلان ۲۲نفر است.

علاوه بر این در شهرهای مشهد، کرمانشاه، کرج، سمنان، بندرعباس، یزد، ایلام، یاسوج، خرم‌آباد، نیشابور، همدان، تعدادی از هموطنان جان‌ باخته‌اند. با این‌حال رژیم آخوندی با پنهان‌کاری و فریبکاری تعداد قربانیان را ۴۳و تعداد مبتلایان را در روز شنبه ۱۰اسفند ۵۹۳تن اعلام کرده است. این در حالیست که امروز یک کارگزار رژیم آخوندی، به نام ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران افشا کرد، تعداد مبتلایان بین ۱۰تا ۱۵هزار نفر است.

 

شب گذشته دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد:

رژیم آخوندی تاکنون هیچ اقدام جدی برای جلوگیری از شیوع این بیماری، از جمله قرنطینه کردن شهرهایی که ویروس کرونا در آنها شیوع پیدا کرده و قطع پروازها به چین نکرده است. پروازهای ماهان ایر سپاه پاسداران تا روز جمعه ۹اسفند ادامه داشته و رژیم برای توجیه این پروازها مدعی شده است به‌خاطر انتقال کیتهای تشخیص کرونا بوده است. از سوی دیگر بیشترین امکانات پزشکی در اختیار سپاه پاسداران است و عمده خدمات پزشکی به سرکردگان رژیم و پاسداران اختصاص دارد.

 

شایان یادآوری است که رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی در روز ۴اسفند در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرده بود:

«برخیها توصیه داشتند که انتخابات را عقب بیاندازیم در مورد شهر قم اصرار داشتند انتخابات را در این شهر به تعویق بیاندازیم ولی من به‌عنوان مسئول انتخابات هیچ‌کدام از اینها را نپذیرفتم».

 

سخنگوی مجاهدین در این باره گفت: اعتراف صریح و آشکار وزیر کشور ولایت فقیه به جنایت بزرگ علیه بشریت به‌خاطر نمایش انتخابات بدون شک شایسته سنگین‌ترین کیفر و مجازات است.

خامنه‌ای و روحانی و دیگر سردمداران رژیم و سرکردگان سپاه بایستی برکنار و تحویل دادگاه خلق شوند. صاعقه خشم خلق و ارتش محرومان و ستمدیدگان در راه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9a99548-019e-4825-b349-ae6d96c9d302"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات