728 x 90

وقتی زمین زیر پای شیخ می‌لرزد

این صدای قیام لبنان و فریاد نسلی است که به‌پاخاسته تا طومار نظام فاسد طایفه‌گری و نهادهای فاسد و آلوده وابسته به رژیم آخوندی را درهم‌بپیچد.

در پنجمین روز از قیام جوانان لبنانی ۲میلیون نفر از جمعیت ۶میلیونی لبنان به خیابانهای بیروت سرازیر شدند و به‌رغم وعده‌های اصلاحات اقتصادی گفتند تا سرنگونی نظام حاکم خیابان‌ها را ترک نمی‌کنیم.

در این‌روز جوانان رودروی حزب‌الشیطان و حسن نصرالله ایستادند و گفتند: تو مزدور رژیم ایران هستی و دیگر کسی فریب صحبت‌های تو را نمی‌خورد!

یک شهروند لبنانی: «تو برای رژیم ایران کار می‌کنی، بله تو شخص حسن نصرالله مزدور ایران هستی تو سلاحهای کالیبر ۷ و دستگاههای بی‌سیمی وارد لبنان کردی و به مزدورانت دادی و با آنها بیروت را به آتش کشیدی».

یک شهروند دیگر لبنانی نیز خطاب به سرکرده حزب‌الشیطان لبنان گفت: «ما نه از تو و نه بزرگتر از تو نمی‌ترسیم ما در ۲مرحله در لبنان جنگیده‌ایم یکی در سال ۲۰۰۵ و یکی هم ۱۹۸۲ که تو اصلاً حضور نداشتی».

به گزارش تلویزیون العربیه شماری از موتورسواران که پرچم حزب‌الله را حمل می‌کردند، قصد ورود به محل تظاهرات را داشتند اما ارتش لبنان در حمایت از تظاهراکنندگان آنان را متفرق کرد.

هم‌زمانی قیام خونین مردم عراق و انقلاب لبنان با هدف ساقط کردن نظام فاسد تحت حمایت رژیم ایران، بار دیگر زمین را زیر پای شیخ ‌لرزاند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63417b08-1b1f-47bc-aaa9-5c4657aa4b35"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات