728 x 90

وقاحت و فلاکت آخوند روحانی در کرونای ولایت

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی: ما می‌رویم از یک کشوری واکسن میخریم، یک بخشی از این واکسن با یک هواپیما می‌آید هواپیمای دوم را داستان آن کشورمانع می‌شود. این واقعاً این تروریزم است که از زمان ترامپ آغاز شد هنوز ادامه دارد. الآن ترامپ رفته ولی آثار شوم اون ابله هم‌چنان باقی است.

آخوند روحانی: «از آن کرونایی که ۱۴ماه هست با آن گرفتار هستیم و خوب مردم ما می‌بینند ما می‌رویم از یک کشوری واکسن میخریم پول آن را پرداخت می‌کنیم یک بخشی از این واکسن با یک هواپیما می‌آید هواپیمای دوم که می‌رود آنجا داستان آن کشورمانع می‌شود حالا یک چیزهای غیرقابل پیش‌بینی که پیش روی ما است و پیش می‌آید سفارش می‌دهیم به یک کشوری که واکسن به ما بدهد می‌گوید من هنوز میترسم از تحریم آمریکا یعنی این واقعاً این تروریزم ای که از طریق آمریکا و زمان ترامپ آغاز شد متأسفانه هنوز ادامه دارد الآن ترامپ رفته ولی آثار شوم اون ابله هم‌چنان در جامعه ما باقی است امروز هم مصوب کردیم که بخش خصوصی هم بتواند اگر خواست واکسن بیاورد با قیمت ارز نیمایی و به مردم عرضه کند که هر که می‌خواهد در چارچوب و نظارت البته وزارت بهداشت درمان که هم نوع واکسن را مشخص می‌کند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم۷ فروردین)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eeaa97d0-7caa-470c-bd36-91ae16d9d15b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات