728 x 90

وطن‌فروشی خامنه‌ای

خامنه‌ای وطن‌فروش است، خزر را واگذار کرد، خلیج‌فارس را به چین داد، قرارداد واگذاری چابهار به هند را پیش‌برد؛ اما کثیف‌ترین و وطن‌فروشانه‌ترین کار او، قرارداد ۲۵ساله با چین است. این قرارداد چه دستاوردی برای مردم ایران دارد؟ تنها نگاهی به قراردادهای گذشته‌ٔ رژیم آخوندی با چین تصویری هولناک ارائه می‌دهد. هورالعظیم در قرارداد استخراج نفت با چین خشک شد. نزدیک به ۵میلیون ایرانی با ریزگردها و هوای بسیار آلوده زندگی می‌کنند. بارها سیل خوزستان را درنوردید و این ماجرا تنها نتیجه‌ٔ یک قرارداد رژیم با چین است. کشتی‌های ترال چینی کف خلیج‌فارس و دریای عمال را روفتند. صیادان ایرانی بیکار شدند و رزق و روزی خانواده‌هایشان قطع شد. قرارداد واگذاری چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران به هند در جریان بود.

افشای خیانت و وطن‌فروشی به‌نام قرارداد ۲۵‌ساله و خشم مردم ایران، باعث شد این قرارداد را پنهان کنند؛ اما این روزها نمودهای استمرار این قرارداد بیرون می‌زند.

سایت حکومتی اقتصاد آنلاین نوشت: اخبار مهم از حضور چین در بازار مسکن ایران» : «در این بازار راکد فکری به‌حال ۵۰۰هزار مهندس عمران بیکار و شش هزار و ۵۰۰ انبوه‌ساز ایرانی داشته باشد».

حال به این فهرست مزارع بیت‌کوین چینی‌ها در کرمان و دیگر نقاط را اضافه کنید. خامنه‌ای برای حفظ حکومتش به هر ننگ، خیانت و جنایتی علیه مردم ایران دست می‌زند و در مقابل استخوانی به‌نام عضویت در پیمان همکاری شانگهای جلوی خامنه‌ای انداختند که همه‌چیز آن به FATF وابسته است. برای نجات ایران از این وضعیت تنها یک راه‌کار باقی است.

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31d8d68e-ede8-4694-a748-78763dbee2b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات