728 x 90

وزارت‌خارجه آمریکا: پاداش ۷میلیون دلار برای ارائه اطلاعات یک سرکرده حزب‌الله لبنان

حزب الله لبنان
حزب الله لبنان

وزارت‌خارجه آمریکا رور دوشنبه ۲۲شهریور اعلام کرد، برای دریافت اطلاعاتی جهت شناسایی مکان طلال حمیه یکی از سرکردگان ارشد و مسئول امنیت خارجی حزب‌الله لبنان یک پاداش ۷میلیون دلاری تعیین کرده است.
برنامه پاداش برای تحقق عدالت وزارت‌خارجه آمریکا با انتشار یک توئیت اعلام کرد: ۷میلیون دلار در ازای دریافت اطلاعاتی که منجر به شناسایی مکان طلال حمیه رئیس دفتر امنیت خارجی حزب‌الله لبنان مورد حمایت رژیم ایران، پاداش تعیین کرده است.
وزارت‌خارجه آمریکا در بیانیه خود، از طلال حمیه به‌عنوان مسئول فعالیت هسته‌های سازمان تروریستی حزب‌الله لبنان در سراسر جهان نام برده شده است.
این وزارتخانه تصریح می‌کند، حزب‌الله لبنان دارای هسته‌های سازمان یافته‌ای در سراسر جهان است و بخش امنیت خارجی این حزب مسئول برنامه‌ریزی و هماهنگی بین آنها برای انجام حملات تروریستی در خارج از لبنان است.

شایان ذکر است که، برنامه پاداش برای عدالت در مرداد ماه گذشته نیز پاداش مالی ۵میلیون دلاری را به ازای ارائه اطلاعاتی در مورد خلیل یوسف حرب یکی دیگر از سرکردگان ارشد گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان تعیین کرد. خلیل یوسف حرب به پولشویی و قاچاق مبالغ مالی به نفع گروه شبه‌نظامی تروریستی حوثی در یمن متهم شده بود.(العربیه ۲۲شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1a99dad-0f51-412e-85fa-7e1950d7643c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات