728 x 90

وزارت بهداری آلبانی: جمع مبتلایان به کرونا در این کشور ۱۲نفر است

ویروس کرونا در آلبانی
ویروس کرونا در آلبانی

بعدازظهر چهارشنبه ۲۱اسفند۹۸ وزارت بهداری آلبانی اعلام کرد جمع مبتلایان به‌کرونا در این کشور ۱۲نفر است که یکی از آنها درگذشته است.

فرد فوت شده یک زن ۷۳ساله بود که به‌نمایش وبدلیل بیماری حاد قلبی بستری شده بود و پزشکان مطلع نبودند که مبتلا به‌کرونا است. کسانی که در ارتباط با این بیمار بوده‌اند از بابت ابتلا به‌کرونا قرنطینه شده و تحت آزمایش هستند.

 

طبق گزارش وزارت بهداری در مجموع ۱۵۷مظنون به ابتلا به‌کرونا در آلبانی آزمایش شده‌اند و تنها نتیجه آزمایش ۱۲نفر مثبت بوده است.

۹نفر از این ۱۲نفر با اولین فردی که مبتلا شده بود در تماس بودند و ۳نفر دیگر در شهرهای مخلتف هستند. به‌نظر می‌رسد بیماری منشاء مشترک در ایتالیا دارد. یکی از این نفرات مرد ۷۹ساله‌یی است که به‌تازگی از شهر برگامو در شمال ایتالیا برگشته بود.

آلبانی پرواز کلیه هواپیماهای مسافربری و کشتیرانی مسافری به ایتالیا و از ایتالیا را متوقف کرده است.

ایلیر متا رئیس‌جمهور آلبانی از شهروندان خواست دستورالعملهای بهداشتی را اکیداً مراعات کنند.

 

پلیس آلبانی به‌عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه بیش از ۶۵۰سالن و دیسکو و محلهای موسیقی و بازی بیلیارد و صرف مشروبات را در این کشور تعطیل و اعلام کرده است که نقض دستورات پیشگیری از شیوع کرونا جریمه دارد.

یکی از ضوابط ابلاغ شده توسط وزارت بهداری آلبانی این است که افراد در رستورانها باید یک متر با نفرات دیگر فاصله داشته باشند.

کلیه افرادی که وارد آلبانی می‌شوند باید برای یک دوره ۱۴روزه در محل اقامت خود قرنطینه شوند.

ساعتی پیش معاون وزیر بهداری اعلام کرد ۷نفر از ۱۲نفر اعلام شده عفونت تنفسی ندارند و در ”خود قرنطنیه“ هستند. (سایت بالکان وب و تاپ چنل)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/969b3254-bada-4577-80bd-f09aa65a2b73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات