728 x 90

ودانت پاتل: رژیم ایران را در قبال فعالیت‌های بدخواهانه و بی‌ثبات کننده‌اش مجبور به پاسخگویی می‌کنیم

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه ۱۲مهر، در واکنش به فعالیت‌های شرورانه و بی‌ثبات کننده رژیم ایران تأکید کرد: «همچون گذشته رژیم ایران را در قبال فعالیت‌های بدخواهانه و بی‌ثبات کننده‌اش، مسئول دانسته و آنها را مجبور به پاسخگویی می‌کنیم».
وی که در کنفرانس خبری روز چهارشنبه خود در رابطه با تمدید ادامه تحریم‌های تسلیحاتی رژیم ایران گفت: «ما علاوه بر قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، ابزارهای دیگری از جمله تحریم‌های دوجانبه و چند جانبه در اختیار داریم که قبلاً هم از آنها استفاده کرده‌ایم و باز هم از ابزارهای خودمان برای وضع تحریم بر ضد نهادها و مقامات جمهوری اسلامی و پاسخگو کردن رژیم استفاده خواهیم کرد».
ودانت پاتل نیز پیرامون ارسال تسلیحات توقیفی رژیم ایران به اوکراین افزود: «همان‌طور که سنتکام و وزارت دفاع پیش‌تر اعلام کرده‌اند، این سلاحها که به هنگام ارسال برای حوثی‌های یمن توقیف شده‌اند، حالا برای استفاده در جنگ، در اختیار اوکراین قرار گرفته و چون این تسلیحات از جمهوری اسلامی خارج و توسط ارتش آمریکا توقیف شده است، ارسال آنها به اوکراین، ناقض قوانین تحریمی جمهوری اسلامی نیست».

مقامات آمریکایی روز چهارشنبه ۱۲مهر، اعلام کردند آمریکا هزاران قبضه سلاح و مهمات توقیف شده رژیم ایران را به اوکراین ارسال خواهد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68bf48d7-cbc9-4dea-82df-57bf8110cdc4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات