728 x 90

وحشت پاسدار سنایی راد معاون دفتر عقیدتی سیاسی خامنه‌ای از مجاهدین و رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

کنفرانس در واشگتن در حمایت از قیام سراسری مردم ایران -۲۷آذر۱۴۰۱
کنفرانس در واشگتن در حمایت از قیام سراسری مردم ایران -۲۷آذر۱۴۰۱

زوزه‌های وحشت پاسدار سنایی راد معاون دفتر عقیدتی سیاسی خامنه‌ای

علیه مجاهدین و رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

سازمان مجاهدین اولین گروهی بود که نسبت به انقلاب اسلامی

موضع منافقانه گرفته

ابتدا تظاهر به همراهی و سپس تقابل کرد

پمپئو که در دوران از بین رفتن داعشیها سردار سلیمانی را ترور کرد

مریم رجوی را رئیس‌جمهور منتخب می‌نامد

سایت حکومتی شهدای رژیم - اول دی ۱۴۰۱:

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران در خصوص جنایات منافقین در حوادث تاریخی و نقش رسانه‌ها در شناساندن خوی جنایتکارانه‌ٔ منافقان به نسل جوان گفت: رسانه‌ها نقش خطیری را در اطلاع‌رسانی و روشنگری برعهده دارند و این مسأله در پیوند با مسائلی مثل عزت، غرور ملی و یا عوامل مختلف که به امنیت ملی گره بخورند، می‌تواند این امنیت افزایش دهد.

پاسدار سنایی راد گفت: مجاهدین اولین گروهی بود که نسبت به انقلاب اسلامی موضع منافقانه گرفته ابتدا تظاهر به همراهی کرد و سپس تقابل کرد. تروریستهای این گروهک مرتکب جنایتهای سنگین علیه کشور خودشان شدند و هم کشورهای غربی به‌عنوان حامی آنها ظاهر شده‌اند.

معاون دفتر عقیدتی سیاسی خامنه‌ای با بلاهت مدعی پرداخت هزینه‌های مجاهدین توسط کشورهای غربی شد و گفت: گروهکی که سابقه تروریست ۱۷ هزار ایرانی را دارد و شریک جرم و جنایت صدام بوده است امروز با هزینه کشورهای غربی و متحدان منطقه ایشان در کشورهای اروپایی اسکان پیدا کرده‌اند.

سایت حکومتی شهدای رژیم - اول دی ۱۴۰۱:

سردار سنایی راد عنوان کرد: جالب است که سرکرده این گروهک یعنی مریم رجوی را به‌عنوان رئیس‌جمهور در شرایطی که اغتشاش به راه انداختند می‌نامند و این به ماهیت معرفی کردن پشت‌پرده‌های اغتشاشات در کشور هم می‌پردازد که یک لایه اصلی در پشت صحنه آنچه که آنها اعتراض می‌نامند وجود دارد. پمپئو که در دوران از بین رفتن داعشیها سلیمانی را ترور کرد و مریم رجوی را رئیس‌جمهور منتخب می‌نامد.

وی ادامه داد: کسی که سال‌ها از کشور متواری است و دستان او به خون پاک ۱۷ هزار شهید مالیده است و همکار متجاوز هشت سال جنگ تحمیلی علیه کشورش بوده است را رئیس‌جمهور می‌نامند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان این‌که امروز رسانه‌ها باید بازخوانی پرونده‌ها را برای افراد به شکل هنرمندانه به‌خصوص برای نسل جوان دنبال کنند، افزود: چرا که نسل میانسال ما خودشان در متن شکل‌گیری این گروهکهای تروریستی بوده‌اند و نسبت به تشکیل این گروهها واکنش مناسبی داده‌اند اما آنها نیز گاهی دچار فراموشی می شوند و حافظه تاریخی در سایه حوادث دیگر گاهی کمرنگ می‌شود اما لزوماً آن برای نسل جوان و نوجوان ما بیشتر است که خدایی نکرده در دام آنها قرار نگیرند. (سایت حکومتی شهدای رژیم اول دی ۱۴۰۱)

 

یادآوری می‌کنیم که پاسدار سنایی راد که به‌تازگی گروهکی را کشف کرده که یک قلم ۱۷هزار نفر از عوامل رژیم را به سزایشان رسانده است، همان کسی است که در دیماه ۹۶ اعلام کرد مجاهدین سرحلقه اصلی اغتشاشات ۴۲هزار نفری بودند که قیام دیماه ۱۳۹۶ را برانگیختند. وی افزود مجاهدین لیدر و تحریک کننده‌های اعتراضات بسیاری شهرها بودند اما پول آنها را عربستان سعودی و طرح‌هایشان را آمریکا تهیه می‌کند!

یک سخنگوی مجاهدین در همان زمان گفت که این وصله‌ها در رابطه با مجاهدین، به آمریکا و عربستان سعودی نمی‌چسبد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/350867f8-f822-4c5e-a5ce-d6162151567f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات