728 x 90

وحشت رژیم از خیزش جوانان در چهارشنبه‌سوری - سخنگوی مجاهدین

 سخنگوی مجاهدین: فرزندان ایران زمین در چهارشنبه آتشین از  پا نمی‌نشینند
سخنگوی مجاهدین: فرزندان ایران زمین در چهارشنبه آتشین از پا نمی‌نشینند
  • پاسدار رحیمی سرکردهٔ ‌ انتظامی تهران بزرگ: در روزهای اخیر شاهد افزایش هزار درصدی کشف مواد محترقه و منفجرهٔ پرخطر در شهر بودیم.
  • برای چهارشنبهٔ ‌ آخر سال، درخواست پلیس از مردم این است که در خانه بمانند با برهم‌ زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می‌کنیم!

 

سخنگوی مجاهدین: فرزندان ایران‌زمین در چهارشنبه آتشین از پا نمی‌نشینند.

 

در آستانهٔ چهارشنبه‌سوری، سرکردگان رژیم آخوندی از خطر خیزش جوانان برای «امنیت نظام»، هراسان شده‌اند.

به گزارش رسانه‌ حکومتی حکومتی (۲۶اسفند)، پاسدار رحیمی، سرکردهٔ ‌ انتظامی تهران بزرگ گفت: برای چهارشنبهٔ ‌ آخر سال درخواست پلیس از مردم این است که در خانه بمانند. با برهم‌ زنندگان امنیت! قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی افزود: در طول سال جاری، ۵۲۲قبضه سلاح را کشف کردیم. در روزهای اخیر شاهد افزایش هزار درصدی کشف مواد محترقه و منفجره پرخطر در شهر بودیم.

 

پاسدار امجدیان،‌ سرکردهٔ نیروی سرکوبگر ویژهٔ‌ تهران گفت: مردم در چهارشنبه آخر سال در منازل خود بمانند و با این حال یگان ویژه از آمادگی در این روز برخوردار خواهد بود تا با افرادی که آرامش مردم را سلب می‌کنند، برخورد کند. (خبرگزاری آنا-۲۶اسفند)

 

پاسدار حبیبی، سرکردهٔ انتظامی فارس از کشف یک میلیون و ۵۰۰هزار عدد مواد محترقه در آستانهٔ چهارشنبه‌سوری خبر داد و با التماس گفت: در چهارشنبهٔ ‌ آخر سال از مردم درخواست داریم در منزل بمانند. (خبرگزاری مهر-۲۶اسفند)

 

پاسدار مجید شجاع، سرکردهٔ انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به « تجربه تلخ » رژیم از «چهارشنبهٔ آخر سال در گذشته»، گفت: با رفتارهای ناهنجار و پرخطر، ایجاد راهبندان و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا که امنیت را مختل می‌کنند،‌ باید برخورد شود. جوانان از خرید و استفاده مواد محترقه جدا خودداری کنند و در خانه‌ها بمانند. (ایرنا-۲۶اسفند)

 

پاسدار کرمی، سرکردهٔ انتظامی اسلامشهر نیز گفت: عواقب چهارشنبه‌سوری خطرناک است. در چهارشنبه آخر سال برخی از نوجوانان و جوانان رفتارهای غیرمسئولانه و غیرعاقلانه، سال نو را تلخ می‌کنند. (تسنیم-۲۶اسفند)

 

ستاد اجتماعی مجاهدین روز ۱۹اسفند طی فراخوانی، اعلام کرد: در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت، به کوری چشم خامنه‌ای، که خاموشی و خمودگی می‌خواهد، در چهارشنبه‌سوری در هر کوی و برزن آتش بپا کنیم.

با قیام آتش در چهارشنبه‌سوری، به استقبال سال جدید می‌رویم.

ایران را از اهریمنان عمامه‌دار پس می‌گیریم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f01a1255-c0e7-4755-bdd2-a65498d3b72c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات