728 x 90

وحشت رژیم از برملا شدن پنهان‌کاری کرونا و خشم مردم

کرونا در ایران
کرونا در ایران

در وحشت از برملاشدن پنهانکاری کرونا و خشم مردم، خبرگزاری متعلق به رادیو تلویزیون رژیم (خبرنگاران جوان) روز ۱۶ اسفند ۹۸ با عنوان «حمله کرونایی یگانهای توئیتری آلبانی‌نشین از لندن تا لیبرتی» نوشت: یگان توئیتری آلبانی‌نشین سعی دارد با انتشار اخبار فضای جامعه را ملتهب کنند.

 

این خبرگزاری حکومتی افزود: «انتشار اولین خبر درباره کرونا در ایران مربوط به دو شب پیش از برگزاری انتخابات مجلس بود. همین خبر دستمایه رسانه‌های غربی شد تا بتوانند انتخابات را از اولویت جامعه خارج کنند.

اما انتخابات برگزار شد و این ویروس رفته‌رفته چهره واقعی خودش را نشان داد؛ نحوه پوشش رسانه‌ها از حالت امنیتی خارج شده و کرونا با رویکرد اجتماعی در دستور کار رسانه‌ها قرار گرفته است.

بررسیها نشان می‌دهد با وجود وقایعی، چون اتفاق‌های آبان ۹۸، (کشته شدن) قاسم سلیمانی، حمله موشکی به پایگاه عین الاسد و هواپیمای اوکراینی حجم خبر‌های غیرواقعی درباره کرونا به نسبت این وقایع افزایش فوق‌العاده‌ای داشته است رسانه‌های غربی با کمک یگان توئیتری آلبانی‌نشین سعی دارند با انتشار اخبار غیرواقعی فضای جامعه را ملتهب کنند تا بار دیگر این ویروس کار کرد امنیتی پیدا کند».

 

یک سایت اطلاعات آخوندی موسوم به ( سایت شهدای ایران) روز ۱۶ اسفند نوشت: مجاهدین با راه‌اندازی هشتگ‌هایی در فضای مجازی سعی در انحراف افکار عمومی دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f18790d2-6ccb-4f8a-915f-478a9700de40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات