728 x 90

وحشت خامنه‌ای پس از هلاکت جلاد ۶۷

خامنه‌ای و رئیسی
خامنه‌ای و رئیسی

سایت خامنه‌ای

هیچ اختلالی در کار کشور به‌وجود نمی‌آید

خدای سال ۶۰، همان خدای امسال است

سایت خامنه‌ای روز ۴خرداد ۱۴۰۳ نوشت:

خامنه‌ای غروب یکشنبه؛ و آن هنگام که تنها چند ساعت از انتشار خبر سانحه برای رئیس‌جمهور می‌گذشت، در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاه با اشاره به حادثه پیش آمده اعلام کردند ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به‌وجود نمی‌آید و همه کارها اعم از امنیت کشور و امنیت مرزها و امور مربوط به قوه مجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت.

سایت خامنه‌ای در ادامه افزود: ساختار قدرت در جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که خلأ یک شخصیت یا فرد اعم از سیاسی، نظامی، اجتماعی تاثیری در کلیت مسیر و جهت‌گیریهای کلان جمهوری اسلامی ندارد.

این واقعیت نه تنها در تمام عمر جمهوری اسلامی ایران بلکه در همین سال‌های نزدیک هم یک بار دیگر خودش را به‌وضوح به رخ کشیده است؛ ترور حاج قاسم سلیمانی! برخلاف تصوری که پیش آمده بود، پرونده‌ٔ فعالیت‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی نه تنها رو به ضعف نگرایید بلکه حجم حمایت و پشتیبانی از مقاومت در منطقه به جایی رسید که زنگ خطر را برای حیات رژیم صهیونیستی به صدا در آورد. حجم عملیات‌های مختلف و شلیک‌هایی که امروز از یمن و عراق و لبنان و دیگر مناطق جغرافیای مقاومت علیه منافع صهیونیستی صورت می‌گیرد به‌خوبی مقیاس پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت را در سال‌های بعد از شهادت حاج قاسم نشان می‌دهد.

مروری بر حوادث تاریخی که جمهوری اسلامی بعد از انقلاب با آن مواجه بوده هم مؤید همین گزاره است.

مرور این طوفانها و تندبادها از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی این موضوع را به‌خوبی نشان می‌دهد: «جنگ تحمیلی در سخت‌ترین و بدترین شرایط خودش بود. در داخل کشور، در خود تهران جنگ داخلی بود؛ در خود این خیابانهای تهران جنگ داخلی بود. منافقین ریخته بودند با هر چیز که دستشان می‌آمد ــ تا هر چیز دیگری که در اختیارشان بود ــ افتاده بودند به جان پاسدار کمیته و پاسدار سپاه و...؛ جنگ بود دیگر، تهران جنگ بود... تقریباً یک هفته قبل از هفتم تیر، عدم کفایت رئیس‌جمهور وقت در مجلس احراز شده بود و برکنار شده بود. یعنی کشور بدون رئیس‌جمهور[بود]؛ وضع این جوری بود. کشور در یک چنین شرایطی، یک استوانه‌ای مثل بهشتی را از دست داد... حدود دو ماه بعد، رئیس‌جمهور جدید و نخست‌وزیر را با هم در یک جلسه شهید کردند... . یعنی در ظرف کمتر از سه ماه این همه حادثه‌ٔ تلخ، این همه حادثه‌ٔ وحشتناک، این همه ضربه‌ٔ مخرّب!

سایت خامنه‌ای در ادامه، تحت عنوان «خدای سال ۶۰، همان خدای امسال است»، نوشت:

اگر کشور در دل آن بحرانها و زخمها و در حالی که هنوز ساختارهای رسمی و قانونی آن کامل شکل نگرفته بودند رشد و بالنده شد، پس از حوادث تلخ و غم‌انگیزی مثل فقدان حاج قاسم و جناب آقای رئیسی هم با سربلندی بیرون می‌آید.

به تعبیر رهبر انقلاب: «ما در سال ۶۰، در مقابل این همه حادثه و شدّت عمل توانستیم روی پای خودمان بایستیم و دشمن را ناامید کنیم، امروز هم می‌توانیم؛ خدای سال ۶۰، همان خدای امسال است؛ خدای دورانهای سختی و دورانهای گوناگون یکی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86260bcd-8b3e-47b2-9ad2-423e7570838b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات