728 x 90

وحشت اژه‌ای از تهاجم مسلحانه و هلاکت آخوند سلیمانی و رئیس آگاهی سراوان

اژه‌ای رئیس قضاییه جلادان
اژه‌ای رئیس قضاییه جلادان

آخوند اژه‌ای، رئیس قضاییه جلادان خامنه‌ای، روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در جلسه شورای عالی قضاییه رژیم با وحشت و سراسیمگی به تعقیب و محاکمه و مجازات ضاربین و قاتلان حوادث اخیر از جمله هلاکت آخوند سلیمانی و سرکرده آگاهی سراوان و حمله به آخوندهای حکومتی در قم تأکید کرد.

او خواستار این شد که در رسیدگی به این پرونده‌ها، نهایت سرعت و دقت و قاطعیت را به خرج داده و در صورت شناسایی و دستگیری ضاربین و قاتلان، هیچگونه تأخیر و معطلی نشود.


اژه‌ای گوشخوار گفت: پرونده قاتلان و ضاربین حوادث اخیر و تمامی برهم زنندگان امنیت مردم باید با سرعت و دقت و قاطعیت مورد رسیدگی قرار گیرد تا هم مردم مزه عدالت را بیش از پیش بچشند و هم دشمنان که برای برهم زدن امنیت کشور ما در حال توطئه‌چینی هستند بدانند که در این حوزه قاطعیت زیادی وجود دارد.

مسئولان قضایی به‌صورت ویژه عمل کنند و پرونده‌هایی که در رابطه با این موارد تشکیل می‌شوند را در ردیف سایر پرونده‌ها مورد رسیدگی قرار ندهند؛ در قوانین و مقررات ما نیز قید شده که باید برخی پرونده‌ها را به‌صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار داد (خبرگزاری حکومتی میزان ۱۱ اردیبهشت).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f2c50d6-2065-4294-91ae-cd6f4c60002d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات