728 x 90

وحشت اعضای مجلس ارتجاع از خشم مردم به‌دلیل اعلام گرانی بنزین

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

اعضای مجلس ارتجاع روز یکشنبه ۱۵اردیبهشت ۹۸وحشت خود را از خشم و اعتراض مردم به‌دلیل اعلام گران شدن بنزین نشان دادند و نسبت به آن هشدار دادند.

پور بافرانی: ‌ در حوزه انتخابیه می‌گویند آخر الآن وقت سهمیه‌بندی بنزین است؟ در جواب یک کارگر جواب یک کشاورز جواب کسی که اندک حقوقش کفاف تورم امروز را به مدت یک هفته هم نمی‌دهد چه بگویم؟ بگویم اشتباه کردند که دور هم نشستند این‌گونه مطرح می‌کنند؟

 

کواکبیان: تذکر دوم بنده مربوط به التهابی است که برای مردم در رابطه با گران شدن بنزین و همچنین سهمیه‌بندی ایجاد شده است. هنوز مجامع رسمی قانونی نگفته بودند بعضی خبرگزاریها گفتند که واقعاً مغایر امنیت ملی است.

خجسته نماینده مجلس ارتجاع نگرانی خود را از ایجاد التهاب در جامعه نشان داد و گفت: تذکر دوم در رابطه با بنزین هست. همین‌طور که اعلام کردند با چه ممر قانونی قیمت بنزین را می‌خواهید بالا ببرید؟ دولت مجوز این را نداشته است، چرا اعلام می‌کند؟ چرا التهاب ایجاد می‌کند؟ مجوز قانونی در دست دولت نبوده. این حرکت مشکوک و غیرمدبرانه بود. جایگاه مجلس را در جامعه زیر سؤال بردند. نظام اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار گرفت. تشویش اذهان عمومی ایجاد شد.

داود محمدی عضو مجلس ارتجاع نیز طی سخنانی در صحن علنی مجلس به وضعیت وخیم رژیم و اعتراض مردم اعتراف کرد و گفت: گرانی‌های لجام گسیخته داد مردم را به افلاک رسانده و کارد به استخوانشان رسیده است. امروز بدتر از گرانی‌های کمرشکن وضع نابسامان و بی‌ثبات قیمتهاست.

چرا باید قیمت زمین و مسکن و کاغذ و خودرو و قوت لایموت مردم مانند گوشت و برنج و مرغ و پیاز و چای و قند و شکر و خرما این‌طور دل بخواهانه و سر به هوا افزایش کهکشانی یابد؟..

.... چرا با طرح موضوع مهم گرانی بنزین بدون بررسی ابعاد همه‌جانبه آن موجبات تشویش و نگرانی مردم فراهم می‌شود و به‌دست خود به گرانی‌ها دامن می‌زنیم؟

مردم به‌شدت نسبت به گرانی‌ها کاهش ارزش پول ملی و عدم نظارت و بی‌تدبیری مسئولان گله‌مند و معترض هستند...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ab98b60-27c8-40ac-b23d-932bfa69f21e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات