728 x 90

وحشت از خشم مردم، سرکوب و پریشان‌گویی همراه با کین‌توزی هراس‌آلود رژیم علیه مجاهدین

انفجار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی جلاد
انفجار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی جلاد

وحشت از خشم مردم، سرکوب و پریشان‌گویی

همراه با کین‌توزی هراس‌آلود رژیم علیه مجاهدین  پس از دو انفجار مرگبار در نزدیکی قبر قاسم سلیمانی

 

فراشباشی نظام و سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:

ما متأسفانه شاهد یک جنایت هولناک و بزدلانه تروریستی در شهر کرمان بودیم

در طول سالیان گذشته در معرض تهدیدات گروه‌های مختلف تروریستی بوده

چه گروه‌های تروریستی که ظاهراً یک ماهیت ایرانی داشتند مانند گروه مجاهدین

نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما نشان دادند که از توان بالای حرفه‌یی

برای تأمین امنیت در میان موج بی‌ثباتی‌ها و ناامنی‌ها در منطقه برخوردار هستند

 

سردژخیم اژه‌ای در جلسه شورای عالی قضاییه جلادان

دادستانها از کسانی که با ارتکاب اعمال مجرمانه در فضای مجازی و غیرمجازی

همسوی با دشمن تلاش کردند رد نشوند

همه مراقب باشیم ناخواسته خواسته که روشن هستش

ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم

 

هراس از اعتراضات اجتماعی در پی کشته شدن شمار زیادی در کرمان

دستور رئیسی جلاد برای رسیدگی فوری به خانواده‌های کشته‌شدگان

 

نتایج بررسی‌های کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

از انفجارها در نزدیکی قبر سلیمانی جلاد

رئیس هیأت اعزامی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع به کرمان

آبشخور فکری این افراد و گروهها از اسراییل و با پوشش داعش و تکفیریها است

و تاوان این اقدام را خواهند داد

 

فراشباشی نظام و سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم:

نشست خبر کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم- ۱۸ دی ۱۴۰۲:

ما متأسفانه شاهد یک جنایت هولناک و اقدام بزدلانه تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان زادگاه و آرامگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و قهرمان بین‌المللی مبارزه با تروریسم بودیم.

در پی اون حادثه تماس‌های مقام‌های مختلف رو با وزیر امور خارجه کشورمان داشتیم در یکی از این تماس‌ها وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه فرانسه صحبت کردند که در اون از ایران خواسته شده بود که برای جلوگیری از گسترش دامنه درگیریها تلاش بکنه.

در گفتگو با طرف‌های غربی هم ما همواره این موضوع رو گوشزد کردیم این‌که تروریسم خوب و تروریزم بد نداریم تروریسم یک تهدید فراگیر هست و امنیت و صلح و هم‌چنین امنیت بشری را مورد تهدید قرار می‌ده...

متأسفانه کشورهای منطقه هم‌چنین جمهوری اسلامی ایران ملت ایران متأسفانه قربانی استفاده ابزاری برخی طرف‌ها از گروه‌های تروریستی بودند و هستند.

در این زمینه ارتباط همکاری تبادل نظر نزدیک و مستمر میان سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مختلف در منطقه و حتی خارج از منطقه برقرار هست.

ما طبیعتاً در طول سالیان گذشته جمهوری اسلامی ایران در معرض تهدیدات گروه‌های مختلف تروریستی بوده چه گروه‌های تروریستی که ظاهراً یک ماهیت ایرانی داشتند مانند گروه تروریستی فرقه منافقین و یا گروه‌های تروریستی که جنبه فراسرزمینی و ساختگی خارجی داشتند که در منطقه امنیت و ثبات منطقه و امنیت ملت‌های منطقه رو تحت تأثیر اقدامات تروریستی و ضدبشری خودشون قرار دادند خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که از توان بالای حرفه‌یی و هم‌چنین تواناییهای اطلاعاتی و امنیتی برای تأمین امنیت کشور تأمین امنیت ملت در میان موج بی‌ثباتی‌ها و ناامنی‌ها در منطقه برخوردار هستند و این وظیفه رو به‌نحو احسن انجام دادند.

 

سردژخیم اژه‌ای در جلسه شورای عالی قضاییه جلادان

خبرگزاری قضاییه جلادان گزارش داد: در نشست شورای عالی قضائی، رئیس قوه قضایی با کسانی که پس از حادثه کرمان با دشمن هم‌صدایی کردند اتمام‌حجت کرد و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری و محاکمه کلیه عوامل و مسببین آن را صادر کرد.

سردژخیم اژه‌ای- ۱۸ دی ۱۴۰۲:

کسانی در این مدت همسوی با دشمن تلاش کردند و زمین دشمن، دشمن را کمک کردند، دل مؤمنین رو به درد آوردند با ارتکاب اعمال مجرمانه‌شون در فضای مجازی، در فضای غیرمجازی همسوی با دشمنان همسوی با اسراییل همسوی با داعش همسوی با آمریکا تلاش کردند، دادستانهای محترم از اینها رد نشوند. از اینها عبور نکنند. اینها در این مقطع زمانی کمک به دشمن می‌کنند. آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. و دشمن را کمک می‌کنند. مؤمنین را دلشون رو به درد می‌آوردند و مرتکب جرم می‌شوند این را حتماً تعقیب بکنید. یک گزارش دیشب میخوندم روز پانزدهم یک وکیلی یک اعمال مجرمانه‌ای انجام داده بود از یکی از همان استانهای همجوار تهران بود گزارشی که بود و مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با سرعت او را شناسایی کرده بود با این‌که از اون محل رفته بود جای دیگه، و روز بعدش با حکم قاضی او را دستگیر کردند و تحویل دستگاه قضایی دادند و همین‌جا واقعاً تقدیر و تشکر می‌کنم از مرکز حفاظت خودمان که با سرعت این مسأله را پیگیری کردند تعقیب کردند و نگذاشتند که فاصله زمانی بشه. این اقدامات به مقوع بسیار مؤثر هستش هم در تعقیب و انشاءالله اگر بشه در تکمیل پرونده و در مجازات و احیاناً رسیدگی به کار آنها.

همه مراقب باشیم ناخواسته خواسته که روشن هستش، ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و ناخواسته خدای نکرده چیزی که موجب افتراق میشه و اختلاف میشه موجب بهره‌برداری دشمنان میشه بدخواهان میشه به‌خصوص در این شرایط توجه بکنیم انشاءالله مراقبت بکنیم انجام نشه. و مراقبت بکنیم که از مسائل تفرقه‌انگیزی که احیاناً از دیگران هم که داریم می‌بینیم انجام میدند و می‌تونیم اونها را باز بداریم خودمون که اجتناب بکنیم بسیار در این زمینه الآن تلاش می‌کنه برای ایجاد اختلاف برای ایحاد دوئیت برای به‌اصطلاح ایجاد شکاف بین مردم بین مسئولان، تلاش بکنیم که در این زمینه انشاءالله دشمن نتونه موفق بشیم.

(خبرگزاری میزان رژیم ۱۸دی)

 

 

دستور رئیسی جلاد برای رسیدگی فوری به خانواده‌های کشته‌شدگان

تلویزیون رژیم- ۱۷دی ۱۴۰۲:

گوینده: دستور رئیس‌جمهور برای پیگیری وضع خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان

آقای رئیسی در جلسه هیأت دولت از مسئولان به‌ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست به فوریت پیگیر امور مربوط به خانواده شهدای این جنایت باشند.

 

 

نتایج بررسی‌های کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

از انفجارها در نزدیکی قبر سلیمانی جلاد

 

عزیزی، نایب‌رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع و رئیس هیأت اعزامی این کمیسیون به کرمان اعلام کرد، هیچ‌کدام از دو عامل انتحاری ایرانی نبودند و آبشخور فکری این افراد و گروهها از رژیم صهیونیستی و با پوشش داعش و تکفیریها است و تاوان این اقدام را خواهند داد.

وی برای فرونشاندن خشم اجتماعی از این‌که چرا هیچ‌یک پاسداران و سرکردگان رژیم در جریان انفجار کشته نشده‌اند، گفت: جلسات فشرده‌ای اعضای این کمیسیون با رئیس شورای تأمین استان و استاندار کرمان داشتند. برداشت ما انجام اقدامات به موقع اطلاعاتی در کشف مؤثر این حادثه است، بر اساس گزارشهای دریافتی در کوتاه‌ترین زمان بیش از ۲۶ نفر از عوامل مؤثر و پشتیبان تروریستها دستگیر شدند. پس از آن با فرمانده سپاه کرمان جلسه‌یی داشتیم و از آنچه که نیروهای عمل کننده در درون قبرستان عمل کردند، مطلع شدیم و دریافتیم اقدامات خوبی توسط سپاه انجام شده بود که باعث شد عامل انتحاری نتواند داخل قبرستان وارد شود.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم افزود: این نوع اقدامات تروریستی برنامه‌ریزی شده است و از تیم‌های پشتیبان، عملیاتی و احتیاط برخوردار بوده و ممکن است از فرصت‌های بعدی برای ایجاد حادثه استفاده کنند.

(نامه نیوز رژیم ۱۷دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb1ba524-1c85-4322-9db6-60bf90dbded9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات