728 x 90

وحشت آخوند رئیسی از جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ و گسترش شعار فراگیر نه جلاد نه شیاد

جنبش دادخواهی قتل عام سال  ۶۷
جنبش دادخواهی قتل عام سال ۶۷

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی از اعضای هیأت مرگ خمینی در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال ۶۷، با وحشت از جنبش دادخواهی و نفرت عمومی از وی و سایر جلادان هیأت مرگ، غیظ و سوزش رژیم جلادان را از هلاکت ۱۷هزار مهره و مزدور سرکوبگر برملا کرد و گفت: «جریان (مجاهدین) ۱۷۰۰۰نفر را ترور کرد. بسیاری از مقامات و ائمه جمعه تحت اقدامات آنها ترور شدند».

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی با تأکید بر این‌که حکم قتل‌عام مجاهدین را خمینی صادر کرده، در واکنش به‌شدت نفرت عمومی و در هراس از محاکمه جلادان این نسل کشی گفت: «برخی می‌خواستند با بنده تسویه‌حساب کنند در صورتی که به حکم خمینی که مراجعه کنید نامی از من برده نشده است. آن زمان من معاون دادستان بودم ولی فرق معاون دادستان و قاضی را نمی‌دانند».

آخوند رئیسی با سوزوگداز از این‌که در اثر شعار نه جلاد نه شیاد در نمایش انتخابات، با شکست و انزجار عمومی روبه روشده است، خودش را با لودگی به تصفیه حساب با آخوند شیاد حسن روحانی پرداخت و گفت: «خدا رحم کرد که من رئیس جمهور نشدم، که دلار ۵هزار تومان شود»!

لازم به یادآوری است که آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیأت مرگ در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، طی سخنانی در جمعی از عوامل رژیم در مشهد، روز ۱۱ اردیبهشت ۹۷، با ترس و وحشت از نفرت عمومی از وی و دیگر جلادان هیأت مرگ، تلاش کرد مسئولیت این جنایت بزرگ علیه بشریت را متوجه خمینی کند:

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی -۱۱اردیبهشت ۹۷

خیلی سخن مفصلی است. از اون حرفهایی که من بارها زدم ولی خب خواهش می‌کنم شنیده بشه، چون گاهی شنیده نمیشه، شنیده بشه عرض بکنم. ببینید، در رابطه با منافقین. .............. ۱۷هزار نفر رو به‌شهادت رسوندند. این جریان بسیار خطرناک که آن روز امام بزرگوارمون فریاد می‌زد ولی بعضیها خیلی دقیق توجه نمی‌کردند به اون و بعدها شدند سربازان نه بدون یونیفورم، با یونیفورم آمریکاییها. شما وقتی عراق می‌رفتید زیارت حضرت اباعبدالله‌الحسین، بعضیها وایستاده بودند اونجا اطلاعات می‌دادند به نیروهای آمریکایی. اینها منافقین بودند. جریان نفاق یک جریان بسیار خطرناکی بود در این کشور. خب امام حکمی دادند. عنایت بکنید. من به الآن مثال بزنم. بسیاری از این قاچاقچیهای مواد مخدر هستند اینها حکمشون معلومه. یعنی دادگاه بدوی حکم کرده، دادگاه تجدیدنظر حکم کرده، دیوانعالی کشور تأیید کرده، الآن موندند یعنی حکم اجرا نشده. یک نفر و دو نفر هم نیستند الآن در سراسر کشور چندین هزار نفر هستند که اینها تمام مراحل قانونیش طی شده تمام مراحلحکمی‌اش طی شده. ..........در اون مقطع هم یک تعدادی بودند که اینها حکم قطعی مراحل قضایی‌اش طی شده بود. یعنی تمام مراحلی که عرض کردم دادگاههای بدوی، دادگاه عالی، همه مراحلش طی شده بود و افرادی بودند که اینها حکمشون از نظر قانونی روشن بود. این قضایایی که توی رسانه‌ها مطرح می‌کنند نسبت به بنده، من در این سه دهه از اون زمانی که دادستان بودم ـ اونهایی که حقوقی‌اند فرق میان دادگاه و رئیس دادگاه و دادستان رو می‌دانند الحمدالله

برخورد با جریان نفاق از اون برخوردهایی بوده که افتخارش مال امامه.

........اون مرد بزرگی بود که نفاق را تشخیص می‌داد اون روزی که خیلیها تشخیص نمی‌دادند. اون مردم بزرگی بود که خوب هشدار می‌داد اونوقتهایی که خیلیها متوجه نبودند داره در کشور چه میگذره.

........ایشون پیشتاز این قضیه بودند. حالا شما ببینید شبهاتی که دارند توی اذهان در افکار ایجاد می‌کنند.

منتظری جانشین وقت خمینی در سال ۶۷ در صحبت با ۴تن از جلادان مجری حکم قتل‌عام زندانیان سیاسی از جمله آخوند جلاد ابراهیم رئیسی خطاب به آنها گفت:

بنظر من از اول انقلاب تا حالا بزرگترین جنایت که به جمهوری اسلامی شده و در تاریخ ما را محکوم می‌کنند به‌دست شما انجام شده و شما را در آینده جزء جنایتکاران در تاریخ می‌نویسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5059a61f-7a62-43f5-b0e1-b8ca37545963"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات