728 x 90

واکنش‌ نیروها و مهره‌های سرکوبگر رژیم آخوندی به تصویب لیست‌گذاری سپاه پاسداران در پارلمان اروپا

لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران
لیست گذاری تروریستی سپاه پاسداران

ستاد کل نیروهای مسلح رژیم در بیانیه‌ای با عنوان «واکنش به‌اقدام خصمانه اروپا علیه سپاه» نسبت به قطعنامة‌ پارلمان اروپا سوزوگداز کرد.

ستاد کل نیروهای مسلح رژیم اروپا را تهدید کرد و نوشت: «این اقدام بدعتی در مقررات بین‌المللی است و امنیت،‌ آرامش و صلح منطقه‌ای و جهانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و پارلمان اروپا مراقب عواقب آن باشد».

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح رژیم اضافه کرد: اگر سپاه پاسداران نبود «چه بسا دولتهای اروپایی، امروز تحت سیطره و پرچم داعش بودند و سران آن به بردگی گرفته می شدند!».

نیروی سرکوبگر انتظامی رژیم هم در بیانیه‌ای درخواست پارلمان اروپا برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را «ترفندهای مکارانة‌» دشمنی خواند که تلاش می کند اقتدار نظام را «با برچسب زدن اتهام به سپاه پاسداران... خدشه‌دار نموده» چرا که سپاه «در این چند ساله اخیر» در مقابله با «طراحی و اجرای آشوب و اغتشاشات» علیه نظام نقش داشته است.

آخوند مجتبی ذوالنوری عضو مجلس ارتجاع در تلویزیون شبکه خبر رژیم در واکنش به تصویب قطعنامه لیست‌گذاری سپاه پاسداران در پارلمان اروپا گفت: منافع اونها در دسترس ماست، اینجور نیست که ما پاسخ ندهیم برخورد نکنیم چیزی که عوض داره آنوقت گله ندارد باید اینها اینرا بفهمند اگر قرار باشد امنیت ایران به خطر بیافتد اینجور نیست که کسی با امنیت زندگی کند اینها اینرا خوب باید بفهمند.

مالک شریعتی عضو مجلس ارتجاع در تهران گفت: اگر اروپایی ها بروند به سمتی که بخواهند سپاه را به صورت رسمی در زمره نیروهای تروریستی قرار بدهند، کمترین پیامد آن این است که نیروهای آنها در منطقه از نظر ما تروریستی خواهند بود و تمام مسیر ترانزیت تجاری اروپایی و غربی ها که تحت حفاظت نیروهای مسلح آن ها انجام می شود دیگر امنیت نخواهد داشت.

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان روز ۳۰دی درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد...نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آنها برخورد کند.

آخوند کعبی عضو خبرگان ارتجاع در واکنش به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی گفت: این اقدام بسترسازی و مجوز برای اقدامات تروریستی علیه نظام و سپاه است و عواقب این بازی خطرناک هم به عهده خود آنهاست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1801465d-aaf1-49f3-8447-3bfc659fcb01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات