728 x 90

وال استریت ژورنال: همه می‌دانند که سازمان‌دهنده واقعی این حملات ایران است

کشته شدن ۳ سرباز آمریکایی
کشته شدن ۳ سرباز آمریکایی

وال استریت ژورنال در سر مقاله امروز خود به تاریخ دوشنبه ۹ بهمن به بررسی حمله پهپادی شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی که منجر به کشته شدن ۳ نظامی و مجروح شدن دهها تن دیگر شده پرداخته و با انتقاد از سیاست‌های دولت بایدن در برخورد با رژیم ایران می‌نویسد: «همه می‌دانند که سازمان‌دهنده واقعی این حملات ایران است».
وال استریت در ادامه با اشاره به هشدارها پیرامون ادامه حملات شبه‌نظامیان رژیم ایران ادامه می‌دهد: «همان‌طور که به پرزیدنت بایدن بارها هشدار داده شد، این امر در نهایت اتفاق می‌افتاد. پهپاد یا موشکی که توسط نیروهای نیابتی شبه‌نظامیان ایران پرتاب می‌شود، از دفاع ایالات متحده اجتناب می‌کند و سربازان آمریکایی را می‌کشد».
سر مقاله وال استریت در انتها نتیجه می‌گیرد، او (بایدن) اکنون چاره‌ای جز تأیید حملات تلافی‌جویانه ندارد، اما هدف قرار دادن شبه‌نظامیان مقصر کافی نیست. همه می‌دانند که سازمان دهنده واقعی این حملات ایران است.
- طنز استراتژی بایدن این است که می‌خواهد تشدید تنش با ایران نشود اما حالا مجبور است بسا شدیدتر و با نیروی مخرب‌تر از آنچه اول باید می‌کرد عمل کند.
-این احتمالاً شامل ضربه زدن به داراییهای نظامی یا تجاری ایران می‌شود. مطمئناً خطرات تشدید از انجام این کار وجود دارد.
- یک ایده هم این است که: کشتی جاسوسی ایرانی را که در دریای سرخ در حال پرسه زدن است، به کف اقیانوس بفرستید».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab58938f-e86a-4c3e-b35f-390f9d4ad91d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات