728 x 90

وال استریت ژورنال: حاکمان تهران اربابان ترور پشت این شبه‌نظامیان هستند

شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران
شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران

وال استریت ژورنال در مقاله‌یی به تاریخ شنبه ۱۴بهمن با انتقاد از تأخیر در حمله به شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به تلاش دولت بایدن برای نشان دادن این‌که این حمله علیه شبه‌نظامیان بوده یا علیه رژیم ایران، می‌نویسد: «آزمون واقعی این خواهد بود که آیا این حملات و اقدامات پنهانی آمریکا مانند حملات سایبری، رژیم ایران را بازمی‌دارند یا خیر؟ حاکمان تهران اربابان ترور پشت این شبه‌نظامیان هستند و تاکنون هیچ بهایی برای کمک به کشتن آمریکایی‌ها پرداخت نکرده‌اند».

مقامات دولت بایدن نشان دادند که این حملات احتمالاً علیه شبه نظامیان بوده و نه علیه رژیم ایران. 
رهبران شبه‌نظامیان نمی‌توانند بگویند به آنها هشدار داده نشده است، و اگر هر یک از آنها هنوز در اطراف مناطق هدف بودند، احمق‌ترین تروریست‌های جهان هستند. مقامات آمریکایی گفتند که این حملات به ۸۵ هدف که شامل مراکز فرماندهی و کنترل و انبارهای راکت و موشک بود، اصابت کرد. افسران سپاه پاسداران احتمالاً کوچ کرده باشند.


وال استریت در ادامه مقاله با اشاره به سیاست خویشتنداری در مقابل رژیم ایران از جانب دولت آمریکا و تبعات منفی آن ادامه می‌دهد: «اما این خویشتن‌داری منجر به کشته شدن سه آمریکایی و زخمی شدن بسیاری شد و این هفته یک موشک حوثی‌ها به سختی یک ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده را در دریای سرخ از دست داد.
زمانی برای خویشتن‌داری و زمانی برای استفاده از نیروی کافی در برابر اهداف مناسب وجود دارد تا نیروهای آمریکایی دیگر خوراکی برای تمرین هدف دشمن نباشند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b31fe33f-b147-463e-82ca-2584d8d1f351"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات