728 x 90

واشنگتن پست: رژیم ایران به‌دنبال حملات تروریستی علیه نیروهای آمریکایی در سوریه است

پایگاه التنف نیروهای آمریکایی در سوریه - عکس از آرشیو
پایگاه التنف نیروهای آمریکایی در سوریه - عکس از آرشیو

روزنامه واشنگتن‌پست روز پنجشنبه ۱۱خرداد، در گزارشی با استناد به اظهارات مقامات اطلاعاتی و اسناد محرمانه که به دست آورده است نوشت: رژیم ایران با ایجاد و آموزش شبه‌نظامیان وابسته‌اش با استفاده از بمبهای کنار جاده‌یی قصد دارد مرحله جدیدی از حملات علیه سربازان آمریکایی را در سوریه شروع کند.
در این گزارش آمده است رژیم ایران در حال همکاری با روسیه در چارچوب یک هدف مشترک و گسترده برای بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه است.
تحلیلگران اطلاعاتی و کارشناسان تسلیحاتی بر این عقیده‌اند تجهیزات انفجاری جدید می‌توانند افزایش تلفات نیروهای آمریکایی را به‌دنبال داشته باشد و خطر رویارویی گسترده‌تر آمریکا و رژیم ایران در منطقه را به همراه داشته باشند.
واشنگتن پست در ادامه افزود: هر چند پنتاگون در این باره اظهارنظری نکرده است اما دو مقام فعلی و یک مقام سابق آمریکایی که به اطلاعات حساس از منطقه دسترسی دارند تأیید کرده‌اند که شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران تلاش دارند تا از طریق بمبهای کنارجاده‌ای نیروهای آمریکایی را مورد حمله قراردهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fabd7ad5-6fbd-44b4-b768-b6f471f11b00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات