728 x 90

واشنگتن فری بیکن: میزبانی کاخ‌سفید از یک مقام پنتاگون در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران

آرین، طباطبایی، مقام پنتاگون در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران- عکس از فری بیکن
آرین، طباطبایی، مقام پنتاگون در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران- عکس از فری بیکن

واشنگتن فری بیکن

کاخ‌سفید از یک مقام پنتاگون که در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران قرار داشت

پس از افشای روابط وی با رژیم ایران، هشت بار میزبانی کرد

 

دسترسی آرین طباطبایی به کاخ سفید

پس از تحقیقات سناتور تام کاتن و نماینده کنگره الیز استفانیک

منجر به بررسی مجدد شده است

واشنگتن فری بیکن در تاریخ ۲۲مرداد درباره نفوذ عامل رژیم در دولت آمریکا نوشت: کاخ‌سفید از یک مقام پنتاگون که در مرکز عملیات نفوذ رژیم ایران قرار داشت، پس از افشای روابط وی با رژیم ایران، ۸بار میزبانی کرد که سؤالات بیشتری را در مورد دسترسی مداوم این مقام به اطلاعات طبقه‌بندی شده ایجاد می‌کند.

طبق گزارش‌ها، طباطبایی تنها ۲ماه پس از این‌که سمافور فاش کرد که یکی از اعضای کلیدی یک گروه نفوذ محرمانه رژیم ایران که ابتکار کارشناسان ایران نام دارد که طبق گزارش‌ها به وزارت‌خارجه رژیم ایران گزارش می‌داد، در کاخ‌سفید بود. او در حداقل ۷گردهمایی دیگر کاخ‌سفید در پایان سال ۲۰۲۳ و تا آوریل ۲۰۲۴ شرکت کرد و با مقامات طیف وسیعی از آژانس‌های کابینه ارتباط داشت.

دسترسی طباطبایی به کاخ‌سفید پس از تحقیقات سناتور تام کاتن و نماینده کنگره الیز استفانیک، در مورد رابطه او با فیل گوردون، مشاور امنیت ملی معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس، باعث بررسی مجدد شده است. طباطبایی و گوردون حداقل ۳مقاله نظری را که علیه تحریم‌های رژیم ایران استدلال می‌کردند، نوشتند.

طباطبایی هم‌چنان به‌عنوان رئیس ستاد دستیار وزیر دفاع برای عملیات ویژه خدمت می‌کند، سمتی که به او امکان دسترسی به اطلاعات فوق‌سری را می‌دهد.

استفانیک به فری بیکن گفت، «تقریباً یک سال پس از این‌که از وزارت دفاع خواستم تحقیقاتی را درباره آرین طباطبایی به‌دلیل مشارکت او در ابتکار کارشناسان ایران آغاز کند، ما هم‌چنان به جزئیات نگران‌کننده مربوط به دسترسی و نفوذ وی در دولت پی می‌بریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2db0e4f7-b286-40eb-b207-d1ce27f11d5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات