728 x 90

واشنگتن فری بیکن: قانون منع لنگر انداختن نفتکشهای رژیم ایران (شیپ) برای مقابله با تروریسم ایران

منع لنگر انداختن نفتکشهای رژیم ایران
منع لنگر انداختن نفتکشهای رژیم ایران

واشنگتن فری بیکن شنبه ۴آذرنوشت : سنا باید قانون منع لنگر انداختن نفتکشهای ایران (شیپ) را برای مقابله با تروریسم ایران تصویب کند.

یکی از غیرقابل توجیه‌ترین ناکامی‌های رئیس‌جمهور جو بایدن در سیاست خارجی، امتناع وی از سختگیری اقتصادی علیه دولت اسلام‌گرای رادیکال ایران است.

به نظر می‌رسد کنگره به درستی در آستانه مجبور کردن او به مجازات آخوندها است. باید پیش برود و این کار را انجام دهد. رئیس‌جمهور بی‌دردسر تلاش کرده است تا ایران را به توافق هسته‌یی خیالی و خطرناک باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، که همیشه فاقد راستی‌آزمایی کافی بود، بازگرداند...... . .

به‌گفته سناتور کیتی بریت (R-AL)، «از زمان روی کار آمدن رئیس‌جمهور بایدن، ایران تنها از فروش نفت نزدیک به ۸۰ میلیارد دلار سود برده است»... تاکنون، ۲۷ سناتور، از جمله سه دموکرات، از قوانین همراه در مجلس حمایت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این قانون شتاب بیشتری در قانون‌گذاری داشته باشد. بایدن باید از این قانون استقبال کند، زیرا می‌تواند بگوید که تحریم‌ها بیانگر اراده قاطع مردم است. با این حال، هیچ دلیل موجهی برای مخالفت هیچ سناتوری با این لایحه وجود ندارد و اگر فقط ۱۸ نفر از ۵۱ دموکرات به همه ۴۹ جمهوری خواه سنا در حمایت از آن بپیوندند، این طرح از اکثریت فوق‌العاده وتو در هر دو مجلس برخوردار خواهد بود...

هنگامی که سنا پس از روز شکرگزاری باز می‌گردد، باید بلافاصله قانون منع لنگر انداختن نفتکشهای ایران (شیپ) را به‌اتفاق آرا یا حداقل با اختلاف زیادی تصویب کند. ایالات متحده باید تمام توان خود را به کار گیرد تا خرج مالی تروریسم مورد حمایت ایران را از بین ببرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8f33163-b871-48ba-984c-ec49e4f81976"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات