728 x 90

واشنگتن تایمز: بزرگترین گروه مخالف ایرانی پایگاه جدید خود را به روی جهان باز می‌کند

۱۲۰سال مبارزه برای آزادی مردم ایران
۱۲۰سال مبارزه برای آزادی مردم ایران

روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی از گردهمایی مقاومت ایران که در روز شنبه ۲۲تیر در اشرف۳ برگزار خواهد شد نوشت:

بزرگترین گروه مخالف ایرانی پایگاه جدید خود را روز شنبه ۲۱تیر۹۸ به روی جهان باز می‌کند با خبرنگاران، حامیان و شخصیتهای سیاسی بین‌المللی که انتظار می‌رود از اشرف-۳ دیدار کنند

این حرکت از معنی سمبلیک ویژه‌یی برخوردار است چرا که رژیم تهران در حالی که اقتصادش رو به فروپاشی است و تنشهایش با آمریکا در حال افزایش است با مشکلات فزاینده‌یی در داخل و خارج مواجه است.

کار بر روی ساخت مجموعه اشرف۳ در سال ۲۰۱۶میلادی شروع شد... این کار هم‌چنان ادامه دارد. این مکان خانه بیش از سه هزار تن می‌باشد.

واشنگتن تایمز سپس به معرفی شرکت‌کنندگان در گردهمایی مقاومت در اشرف ۳پرداخته و نوشته است:

در میان آمریکایی‌هایی که قرار است روز شنبه در این واقعه حاضر باشند رودی جولیانی است. همچنین سناتور جو لیبرمن، ژنرال کانوی، جورج کیسی، و دیوید فیلیپس. سایر مهمانان شناخته شده شامل استفان هارپر نخست‌وزیر سابق کانادا و وزیر خارجه سابق فرانسه برنارد کوشنر و سید احمد غزالی نخست‌وزیر سابق الجزایر می‌باشند.

سازمان مجاهدین از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۸میلادی گردهماییهای مشابهی برگزار کرده است اما به‌گفته برگزار کنندگان گردهمایی امسال مفهوم ویژه‌یی دارد چرا که برای اولین بار در محل مجاهدین برگزار می‌شود.

علی صفوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت: «این بسیار مهم است که شخصیتهایی از اروپا، آمریکا، خاورمیانه و سایر نقاط جهان برای اعلام حمایت از آنچه مجاهدین انجام می‌دهند گرد می‌آیند. در حالی‌که صبر جهان در رابطه با رژیم ایران دارد به‌سر می‌رسد ما می‌خواهیم توان خودمان را نشان دهیم».

واشنگتن تایمز در ادامه به ذکر پیشینه موجزی از سازمان مجاهدین پرداخته و نوشته است: «سازمان مجاهدین بیش از ۵۰سال پیش تأسیس شد وقتی که چند دانشجو گردهم آمدند تا با رژیم شاه مبارزه کنند. از آن هنگام تاکنون این سازمان از مراحل مختلفی عبور کرده است. رودی جولیانی در یک مصاحبه تلویزیونی این مجموعه جدید را مرکز مقاومت ایران نامید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3672abe0-1607-44c0-aa52-60351b7d6888"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات